-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
мультимедійний комплект (з встановленням та налаштуванням) (32322000-6 - Мультимедійне обладнання)
Торги не відбулися
714 286.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 428.58 UAH
мін. крок: 3% або 21 428.58 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 14:36 - 29.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
c1e427b992884bb48e66306d9dc97b22
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-006997-c.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. ВІдповідно до Тендерної документації, Додаток 3, Розділ ІІ п2. Додатково у складі пропозиції потрібно надати Копії чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 і ДСТУ ISO 14001:2015, учасника процедури закупівлі (дана вимога встановлена до учасника, відповідно до умов тендерної документації, яким передбачено встановлення, підключення та налаштування товарів, які є предметом закупівлі)
Дана вимога обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови Учасників, створює дискримінаційні умови закупівлі. Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В даному випадку зазначена вимога Замовника обмежує коло потенційних учасників торгів і, як наслідок, таке положення тендерної документації позбавляє можливості прийняти участь у процедурі закупівель учасників, які не є виробниками товарів, що закуповуються, та/або їх представництвами або тих учасників, які не мають безпосередніх договірних відносин із виробниками та/або їх представництвами, тим самим ставить можливих постачальників у нерівні умови і створює дискримінаційні умови закупівлі, що являється порушенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена вимога обмежує коло учасників єдиним виробником або з суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з ним у монопольних відносинах, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у процедурі закупівлі.
Вимагаємо прибрати з переліку вищевказану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.07.2021 16:55
Вирішення:
Уповноважена особа Відділу освіти, молоді та спорту Хорольської міської ради Лубенського району Полтавської області, уважно розглянувши Ваше звернення повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Ураховуючи вимоги п.п. 31, 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Відповідно до вимог ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до положень розділу 8.2.2 "Визначення вимог щодо продукції та послуг ДСТУ ISO 9001", визначаючи вимоги до продукції та послуг, що закуповуються замовником, підприємство повинно забезпечити, щоб вимоги до продукції та послуг були визначені, охоплюючи: будь-які застосовні законодавчі та регламенту вальні вимоги; підприємство мало швидко та ефективно задовольняти рекламації стосовно продукції та послуг, які вона пропонує та відповідно до положень розділу 8.5.2 підприємство повинно запровадити виготовлення продукції та надання послуг за контрольованих умов. Потрібно, щоб контрольовані умови охоплювали, зокрема: наявність задокументованої інформації, яка визначає характеристики продукції, яку виготовлятимуть, послуг, які надаватимуть; результати, які отримуватимуть; наявність і використання належних ресурсів для моніторингу та вимірювання; запровадження робіт з моніторингу та вимірювання на належних стадіях для перевірення того, що критерії контролю процесів або виходів, а також критерії приймання продукції та послуг задоволено; використання придатної інфраструктури та середовища для функціювання процесів; призначення компетентного персоналу, охоплюючи будь-яку необхідну кваліфікацію; затвердження та періодичне повторне затвердження здатності досягати запланованих результатів процесів виготовлення продукції та надання послуг у випадках; запровадження дій щодо запобігання помилкам, зумовленим людським чинником; запровадження робіт з випуску, постачання та дій після постачання тощо Вимога стосовно наявності копії сертифікату, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Постачання якісного та безпечного обладнання залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника, точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності, про що свідчить практика впровадження аналогічних систем. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої систем управління якістю та екологічного менеджменту, які відповідають вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015, мають суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості та безпечності товарів, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання коштів за призначенням. Впровадження системи управління якістю та екологічного менеджменту відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015 наразі є загальнодоступною послугою і будь-якакомпанія, що має належний рівень організації управління якістю, має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідний сертифікат. Наразі є достатня кількість рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в яких відмовлено скаржникам щодо внесення змін до умов тендерної документації в частини усунення вимог наявності ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001:2015.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
552feea75da341598d1814e6d9581149
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-006997-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовнику вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги : Габарити (Ш X В X Т): 2010 × 1205 × 33 ; Товщина: 39,5; Ефективна площа торкань: 1930 × 1120 (у тому числі гарячих клавіш);
Так як під них підходить лише 1 дошка Інтерактивна дошка INTBOARD UT-TBI92Х, https://intboard.ua/products/interaktivni-doshki/interaktivna-doshka-ut-tbi92/. Якщо залишити вимоги до величини діагоналі та співвідношення відповідно наказу МОН ви зможете закупити товар без дискримінації інших виробників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2021 18:28
Вирішення:
Шановний Учасник!
Дякуємо за звернення!
Відповідно до ч.2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі", тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація стосовно товару повинна містити опис усіх необхідних характеристик, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Слід зазначити, що Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація закупівлі розроблена керуючись вказаним Законом та Наказами Міністерства освіти України, зокрема наказом від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій».
Технічні характеристики Інтерактивної дошки, на які ви вказуєте в своїй вимозі, визначені Замовником, як мінімально прийнятні, оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань, та відповідають положенням частини 3 Статті 22 Закону, адже викладені у формі переліку функціональних вимог достатньо точно, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Разом із тим, визначені в Додатку 3 ТД Технічні характеристики Інтерактивної дошки не обмежують право учасників запропонувати продукцію, що за функціональними характеристиками перевищує викладені мінімально прийнятні характеристики за одним або кількома параметрами. Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству, не містить дискримінаційних вимог та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Відхилено