• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ)

Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Товар. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта", 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Луганської дирекції, Україна, 93402, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3. Код згідно з ЄДРПОУ закупівельника: 21796581. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електрону ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого/удосконаленого електронного підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП/УЕП на пропозицію в електронній системі закупівель).

Торги не відбулися

1 983 970.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 14:24 - 05.08.2021 00:00
Скарга
Скасована

Вимога щодо збільшення очікуваної вартості.

Номер: 83beab2384a14e70b725023fe58c96ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-006697-c.c6
Назва: Вимога щодо збільшення очікуваної вартості.
Скарга:
Уповноважену особу луганської дирекції АТ "Укрпошта" просимо розглянути можливість збільшення очікуваної вартості закупівлі UA-2021-07-09-006697-c "Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ)" мінімуму на 10% (десять відсотків), що дасть змогу місцевим суб'єктам господарювання прийняти участь у вищевказаному тендері. Нині існуюча очікувана вартість закупівлі UA-2021-07-09-006697-c "Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ)" не відповідає середньоринковій ціні на Дизельне паливо та бензин А-92. Початкова ціна тендерної пропозиції на Дизельне паливо та бензин А-92 розрахована із очікуваної вартості, є занадто низькою, що не дасть можливість робити кроки на зниження вартості тендерної пропозиції під час торгів, або призведе до пропозиції демпінгових цін. Додатково прикріплюємо довідку щодо рівня цін станом на травень 2021 р. Також повідомляємо, що в період з травня 2021 р. по липень 2021 р. рівень цін збільшувався.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 05.08.2021 00:01
Автор: ТОВ "Зліт", Голованов Петро Кузьмич +380673562220 agro-vzlet@ukr.net
Скарга
Скасована

Вимога щодо збільшення очікуваної вартості.

Номер: b9e7c11404b24c4ca04c5885149d725b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-006697-c.c5
Назва: Вимога щодо збільшення очікуваної вартості.
Скарга:
Уповноважену особу луганської дирекції АТ "Укрпошта" просимо розглянути можливість збільшення очікуваної вартості закупівлі UA-2021-07-09-006697-c "Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ)" мінімуму на 10% (десять відсотків), що дасть змогу місцевим суб'єктам господарювання прийняти участь у вищевказаному тендері. Нині існуюча очікувана вартість закупівлі UA-2021-07-09-006697-c "Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ)" не відповідає середньоринковій ціні на Дизельне паливо та бензин А-92. Початкова ціна тендерної пропозиції на Дизельне паливо та бензин А-92 розрахована із очікуваної вартості, є занадто низькою, що не дасть можливість робити кроки на зниження вартості тендерної пропозиції під час торгів, або призведе до пропозиції демпінгових цін. Додатково прикріплюємо довідку щодо рівня цін станом на травень 2021 р. Також повідомляємо, що в період з травня 2021 р. по липень 2021 р. рівень цін збільшувався.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 05.08.2021 00:01
Автор: ТОВ "Зліт", Голованов Петро Кузьмич +380673562220 agro-vzlet@ukr.net
Вимога
Відхилено

ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників

Номер: 73feb532bc90410fb671aab7e039751c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-006697-c.c1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Уповноваженій особі Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. У додатку 4 до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за паливними талонами та/або паливними карткаами власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України, у т.ч. на території Луганської області. Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону. Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз). Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону. Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС. Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. За результатами розгляду питань, які зазначені у вимозі з’ясовано наступне: Вимога п.п. 3.2. додатку 4 до тендерної документації щодо надання копії талонів та/або паливних карток, за якими здійснюватиметься відпуск палива. Паливний талон та/або паливна картка повинні містити назву мережі АЗС або бренд АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива необхідна для можливості водіям Луганської дирекції АТ «Укрпошта» заправлятись на конкретних заправках по талонах\картках, у випадку заправки не тільки на тих АЗС, які Учасником зазначаються згідно переліку у таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації та Переможцем (Постачальником) у додатку № 2 до Договору поставки нафтопродуктів. Також, дана вимога сформована таким чином, щоб уникнути ситуації, яка може бути викликана відсутністю забезпечення належного відпуску пального, оскільки такий потенційний постачальник може змінити свої відносини з третьою стороною, внаслідок чого збитки буде нести АТ «Укрпошта», тобто дана вимога встановлена для захисту законних прав та інтересів АТ «Укрпошта» та належного виконання договорів з боку постачальника. Враховуючи результати розгляду вимоги, уповноважена особа вважає, що вимога п.п. 3.2. додатку 4 до тендерної документації не є дискримінаційною умовою, замовник необґрунтовано не звужує коло потенційних учасників закупівель, не перешкоджає певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у процедурі закупівлі Дизельне паливо та бензин А-92 (Луганська область, смт. Біловодськ) ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти (UA-2021-07-09-006697-c). Прийнято рішення про відхилення вимоги UA-2021-07-09-006697-c.c1. Замовником розглядається можливість внесення змін до тендерної документацїі в цій частині, слідкуйте за закупівлею.
Статус вимоги: Відхилено