-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин (собак) гуманними методами
65 собак
Завершена
145 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 13:48 - 21.07.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо скасування рішення Протоколу № 21-2021 від 02.07.2021р.
Номер:
cf5e0b888f21435689a3257c585ed33c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-005993-c.a2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Протоколу № 21-2021 від 02.07.2021р.
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення Протоколу № 21-2021 від 02.07.2021р.
Протоколом № 21-2021 засідання тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Тернівської міської ради від 02.07.2021р. визначено переможцем торгів по закупівлі «Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин (собак) гуманними методами» ТОВ «Доступна ветеринарія»
Члени тендерного комітету розглянувши документи ТОВ «Доступна ветеринарія» всттановили, що тендерна документація учасника відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Доступна ветеринарія» ми вважаємо, що вона не відповідає вимогам Замовника, наведеним у тендерній документації в частині невідповідності кваліфікаційним вимогам.
1. Згідно п.п. 3.4., п.3, Додатку 2 Тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників закупівлі надання ними у складі тендерної пропозиції копії довідки про профілактичне щеплення працівників, які працюють з вуличним вірусом сказу: спеціалісти ветеринарної медицини; особи, що виконують роботи з відлову та утриманню тварин.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» містить довідку № 20/7/5 від 20.07.2021р. щодо наявності працівників, які залучаються до виконання послуг:
- Крижановський Е.М. – ловець бездоглядних тварин
- Прапірний В.В. – лікар ветеринарної медицини
- Копнєв С.В. – лікар ветеринарної медицини
Таким чином, Учасник, ТОВ «Доступна ветеринарія», повинен був надати у складі своєї пропозиції копії довідки про профілактичне щеплення саме на працівників, які зазначені у довідці № 20/7/5.
Проте, тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» містить копії довідок про профілактичне щеплення Коптєва С.В. та Папірного В.В.
Копія довідки щодо профілактичного щеплення Ловця бездоглядних тварин, Крижановського Е.М. відсутня у складі тендерної пропозиції.
ТОВ «Доступна ветеринарія» документально не підтвердило наявності щеплення ловця бездоглядних тварин.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» не відповідає вимогам Замовника наведеним у тендерній документації у цій частині та не може бути прийнята Замовником до розгляду.
2. п.п.3.6., п.3 Додатку 2 Замовник вимагає від Учасників закупівлі підтвердження щодо утилізації, знищення клінічних відходів від здійснення біостерилізації безпритульних тварин згідно вимог чинного законодавства.
Відповідно до чинного законодавства клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, ветеринарної чи подібної практики відносяться до небезпечних відходів, які визначені розділом А Жовтого переліку відходів, як то зазначено у Постанові КМУ від 13.07.2016р. № 446 «Про затвердження ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводженнями з небезпечними відходами»
Учасник повинен надати документ, який підтверджує утилізацію клінічних відходів від ветеринарної практики – здійснення біостерилізації безпритульних тварин.
Як наведено вище, відходи, що виникають у результаті ветеринарної практики відносяться до небезпечних відходів.
Згідно Постанові КМУ № 446 діяльність з перевезення та утилізації небезпечних відходів від ветеринарної практики є ліцензійною. Таким чином, організація яка здійснює таку господарську діяльність повинна мати ліцензію.
Учасником, ТОВ «Доступна ветеринарія» до складу пропозиції долучено договір надання послуг № 15-03/21 від 15.03.2021р. з КП «Центр поводження з тваринами».
Пунктом 9.5. даного договору передбачена утилізація біологічних відходів та біоматеріалів тваринного походження не призначених для споживання людиною, що не несуть загрози здоров’ю людині та тваринам.
Виходячи з наведеного у п. 9.5 даного договору з КП «Центр поводження з тваринами», послуга надається на утилізацію відходів, які не несуть загрози, а не на утилізацію відходів, що виникли у результаті ветеринарної практики та відносяться до небезпечних відходів.
КП «Центр поводження з тваринами» не має ліцензії на господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
ТОВ «Доступна ветеринарія» документально не підтвердила вимогу Замовника щодо утилізації небезпечних відходів, які виникли від ветеринарної практики в передбачений законом порядку.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» не відповідає вимогам Замовника наведеним у тендерній документації у цій частині та не може бути прийнята Замовником до розгляду.
3. Кваліфікаційний критерій – наявність у учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
На підтвердження цього критерію учасники надають інформацію згідно наведеної форми (Таблиця 1). Та у разі залучення транспортних засобів, учасники надають завірені копії договорів, листи-підтвердження власника, щодо не заперечення використання спецтехніки та гарантійний лист від орендодавця що його не визначено банкрутом.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» має Довідку № 20/4 від 20.07.2021р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Дана довідка містить перелік техніки, яка орендується:
п.1. - Автомобіль ГАЗ 3302, спеціально обладнаний (Пересувна ветеринарна операційна (термоізольований фургон) техпаспорт СХС 713327. Договір № 04/т від 04.03.2021
п.2 - Пересувний ветеринарний стаціонар для надання послуг з ветеринарної обробки та післяопераційного утримання тварин (спец.причіп обладнаний клітками з піддонами для утримання собак, котів. Обладнаний підігрівом та вентиляцією). Техпаспорт СХС 932938. Договір 04/т від 04.03.2021
п. 3 - Автомобіль ГАЗ 3302-414. Транспортний засіб, оснащений жорсткою конструкцією, що використовується для безпечного перевезення тварин та інвентарем для відлову тварин. Техпаспорт СХІ 636258. Договір № 06/т від 03.03.2021
Для підтвердження оренди транспортних засобів надані копії договорів позички № 25/3-21 від 25.03.2021р., № 10/03 від 10.03.2021р., № 08/03 від 08.03.2021р., № 04/т від 04.03.2021р., № 06/т від 06.03.2021р.
Вивчивши надані копії договорів зазначаємо наступне:
- по.п.1 Довідки - у Додатку № 1 до договору № 04/т від 04.03.2021р. наведена інша марка автомобіля – ГАЗ 3302-414, державний номер АХ7124ВІ.
Номер техпаспорту не зазначено.
- по.п.3 Довідки - у Додатку 1 до договору № 06/т від 06.03.2021р. зазначена інша марка автомобіля ГАЗ 2705, державний номер АХ4021АА.
Номер техпаспорту не зазначено.
Таким чином,
1. долучені копії договорів не відповідають маркам транспортних засобів зазначених у довідці № 20/4 від 20.07.2021р.
2. долучені копії договорів не мають посилання на номер техпаспорту транспортних засобів, які наведено у Довідці № 20/4. Що не дає змоги встановити відповідність договорів позички до переліку техніки яка наведена учасником у Довідці.
3. долучені копії договорів не мають інформації щодо цільового призначення транспортних засобів. Що не дає змоги по цим договорам ідентифікувати ці транспортні засоби як пересувна ветеринарна операційна та транспортний засіб для безпечного перевезення тварин.
ТОВ «Доступна ветеринарія» документально не підтвердило вимогу Замовника щодо надання учасником договорів оренди/позики на залучену ним техніку, наведену у Довідці № 20/4.
Згідно Додатку 3 тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні мати транспортний засіб, призначений для транспортування тварин відповідно до Постанови КМУ № 1402 від 16.11.2011р.
Так, зазначеними правилами передбачено, що транспортування тварин здійснюється спеціальними транспортними засобами, що використовуються виключно для перевезення тварин з урахуванням їх біологічних, видових та індивідуальних особливостей.
У Довідці № 20/4 від 20.07.2021р. наведено, що всі транспортні засоби (п.п. 1, 2, 3) дообладнані додатковим спеціальним обладнання, клітками
Статтею 32 ЗУ «Про дорожній рух» передбачені основні вимоги щодо переобладнання транспортних засобів.
Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати встановленим правилам і нормативам.
Не дозволяється без погодження з виробниками транспортних засобів та їх складових частин або іншої спеціально уповноваженої на це Кабінетом Міністрів України організації переобладнання.
Суб'єкти господарювання, які здійснюють господарську діяльність з переобладнання транспортних засобів, повинні мати нормативно-технічну документацію на відповідний вид переобладнання та свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Допуск до експлуатації переобладнаних транспортних засобів здійснюється лише шляхом проведення спеціальних випробувань та оформлення сертифіката на відповідність вимогам чинних в Україні правил, нормативів.
Враховуючи не надані у складі тендерної пропозиції документів на переобладнання транспортних засобів, ТОВ «Доступна ветеринарія» не довело відповідність матеріально-технічної бази, а саме наявність спеціалізованого транспортного засобу для перевезення тварин.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» не відповідає вимогам Замовника наведеним у тендерній документації у цій частині та не може бути прийнята Замовником до розгляду.
4. Кваліфікаційний критерій – наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до надання послуг за договором
На підтвердження інформації про наявність у учасника працівників зазначених у Довідці, учасник повинен надати документи що підтверджують факт правовідносин учасника та відповідних працівників, згідно з чинним законодавством України.
Учасник, ТОВ «Доступна ветеринарія», у складі своєї пропозиції надало довідку № 20/7/5 від 20.07.2021р. щодо працівників, які будуть залучені до виконання послуг:
- Крижановський Е.М. – ловець бездоглядних тварин
- Прапірний В.В. – лікар ветеринарної медицини
- Коптєв С.В. - лікар ветеринарної медицини
На підтвердження факту правовідносин учасник долучив копію Наказу № 3-к/тр від 10.03.2021р. про прийняття на роботу Прапірного В.В. лікарем ветеринарної медицини.
На підтвердження правовідносин з Коптєвим С.В., який надає ветеринарні послуги, долучено копію договору про надання послуг № 15-03 від 15.03.2021р.
На підтвердження правовідносин з Крижановським Є.М., який надає послуги з вилову тварин, долучено копію договору про надання послуг № 19-03 від 19.03.2021р.
Згідно ЦКУ за договором надання послуг виконавець зобов’язується надати замовнику послуги при вчинення певної дії або здійсненні певної діяльності. Послуга є об’єктом цивільних прав, те на що спрямовані права та обов’язки суб’єктів цивільних правовідносин.
ЦКУ передбачає обов’язок виконавця надати послугу особисто. Обов’язки повинні виконуватися у межах, встановлених договором або відповідною нормою цивільного законодавства.
Правовідносини, які виникають при наданні й отриманні послуг, регламентуються низкою законодавчих та підзаконних актів. Оскільки закон не містить обмежень щодо суб’єктивного складу зобов’язання, то виконавцем і замовником можуть бути фізичні (громадяни України) і юридичні особи. Проте, законом передбачені певні вимоги до виконавцем окремих видів послуг.
Згідно ЗУ «Про ветеринарну медицину» юридичні або фізичні особи можуть займатися підприємницькою ветеринарною практикою за умови отримання спеціального дозволу (ліцензії), що видається в порядку, встановленому КМУ або уповноваженим ним органом.
На виконання ветеринарної складової послуги, яку замовив Замовник, Учасник, ТОВ «Доступна ветеринарія», залучив лікаря ветеринарної медицини Коптєва С.В., з яким Учасник уклав договір про надання послуг з ветеринарної практики.
Як наведено вище, фізична особа, яка займається підприємницькою ветеринарною практикою, повинна мати спеціальний дозвіл (ліцензію).
Договір про надання послуг № 15-03 від 15.03.2021р. між ТОВ «Доступна ветеринарія» та Коптєвим С.В. не містить інформації щодо наявної ліцензії у виконавця Коптєва С.В.
Окремо копія ліцензії на ветеринарну практику Коптєва С.В. до складу тендерної пропозиції ТОВ «Доступна ветеринарія» не долучена.
Таким чином, Коптєв С.В. не має права надавати послуги по укладеному договору про надання послуг № 15-03 від 15.03.2021р. так як не має ліцензії на провадження господарської діяльності з ветеринарної практики.
ТОВ «Доступна ветеринарія» на підтвердження правовідносин з працівником, якого буде залучено до виконання замовленої Замовником послуги, долучило до складу своєї пропозиції договір, який не відповідає чинному законодавству та який працівник (виконавець) не має права виконувати.
ТОВ «Доступна ветеринарія» не довело відповідність кваліфікаційним вимогам в частині наявності працівників, які будуть залучені на виконання замовленої послуги, а саме право надавати ветеринарні послуги Коптєвим С.В.
Тендерна пропозиція ТОВ «Доступна ветеринарія» не відповідає вимогам Замовника наведеним у тендерній документації у цій частині та не може бути прийнята Замовником до розгляду.
Наведені порушення у ході розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Доступна ветеринарія» та визначенні переможця закупівлі є наслідком дій Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Тернівської міської ради у тому числі, через невірне тлумачення ним положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Що призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників в частині недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо визнати недійсним рішення тендерного комітету Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Тернівської міської ради, оформлене Протоколом № 21-2021 від 02.07.2021р. щодо визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Доступна ветеринарія».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 10.08.2021 11:35
Дата подачі:
10.08.2021 11:35
Вимога
Відхилено
Щодо незаконної вимоги стосовно обов’язковості профілактичних щеплень
Номер:
175e8f8f5d7f475198e05ab4376ce4df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-005993-c.c1
Назва:
Щодо незаконної вимоги стосовно обов’язковості профілактичних щеплень
Вимога:
Відповідно до п. 17 додатку 3 «Завдання, кваліфікаційні та інші вимоги» учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про наявність персоналу відповідної кваліфікації необхідних для виконання послуг за наведеною формою. У даній формі серед іншого учасник повинен зазначити дати проходження працівниками медичних оглядів та щеплень з наданням відповідних копій документів. Вважаємо вимогу стосовно надання інформації про щеплення працівників незаконною та такою, що потребує уточнення, виходячи з наступного.
Так, організація і проведення профілактичних щеплень в Україні регулюється «Положенням про організацію і проведення профілактичних щеплень» затвердженим наказом МОЗ України №595 від 16.09.2011. Відповідно до п. 4 вказаного положення щеплення проводяться згідно з «Календарем профілактичних щеплень в Україні», який складається із чотирьох розділів, в т.ч.: Розділ ІІІ «Рекомендовані щеплення» та Розділ IV «Щеплення, які проводяться на ендемічних і ензоотичних територіях та за епідемічними показаннями». Цими розділами регламентуються необов’язкові щеплення, в т.ч. щеплення для профілактики сказу. Обов`язкові профілактичні щеплення проводяться лише на підставі рішення головного державного лікаря України, головного державного лікаря Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя про проведення обов`язкових профілактичних щеплень за епідемічними показаннями на ендемічних і ензоотичних територіях.
Таким чином роботодавець не має відповідних повноважень зобов’язати найманих працівників в обов’язковому порядку отримати щеплення для профілактики сказу, та вимагати від них надання відповідної довідки, якщо на це не було відповідного рішення Головного державного лікаря України або області.
У зв’язку з тим, що вимога про обов’язковість профілактичних щеплень являється незаконною вимагаємо виключити її із умов закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 11:13
Вирішення:
Згідно пункту 2 Наказу МОЗ №595 від16.09.2011 "Про порядок проведення профілактичних щеплень в Україні та контроль якості й обігу медичних імунобіологічних препаратів" "Обов’язковим профілактичним щепленням для запобігання поширенню інших інфекційних захворювань підлягають окремі категорії працівників у зв’язку з особливостями виробництва або виконуваної ними роботи."
Статус вимоги:
Відхилено