-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт кабінетів за адресою м.Київ, проспект Перемоги, буд.5
Поточний ремонт кабінетів за адресою м. Київ, пр-т Перемоги, буд.5. Детальна інформація в Додатку №1 "Технічне завдання ". Виконання робіт до 01.11.2021р. Потрібно експертиза кошторису.
Завершена
130 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 13:45 - 15.07.2021 14:03
Вимога
Вирішена
Вимога на умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оновлена Цінова пропозиція та кошторисна документація)
Номер:
66b4d42facf74625a70393ae883ae315
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-003277-a.c2
Назва:
Вимога на умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (оновлена Цінова пропозиція та кошторисна документація)
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 17 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що протягом одного робочого дня після завершення аукціону Переможець повинен завантажити в електронну систему закупівель оновлені Цінову пропозицію та кошторисну документацію на виконання зазначених робіт згідно «Ціни» аукціону..
!9 квітня 2020 року набула чинності нова редакція ЗУ "Про публічні закупівлі". У зв"язку із внесенням змін до зазначеного закону, після завершення періоду подання пропозицій та на етапі кваліфікаці (після аукціону) у всіх учасників закупівель фізично відсутня можливість дозавантажувати будь-які документи.
Єдина можливість, коли учасники можуть надати документи - після визначення переможця, виключно у відкритих торгах, або усунення недоліків протягом 24 годин.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та передбачити можливість надання оновленої цінової пропозиції та кошторису, шляхом надсилання цих документів на електронну пошту уповноваженої особи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Поточний ремонт кабінетів.doc 12.07.2021 09:03
Дата подачі:
09.07.2021 19:40
Вирішення:
Доброго дня. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зміненно .
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога на умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (підписання пропозиції КЕП)
Номер:
078b88495ffe453584895cf4f3fddd8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-003277-a.c1
Назва:
Вимога на умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (підписання пропозиції КЕП)
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 20 Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання). Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Прошу внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та врахувати постанову КМУ "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 03.03.2020 № 193 та замінити по тексту документації абревіатуру "КЕП" на "КЕП/УЕП", а словосполучення кваліфікований електронний підпис на кваліфікований електронний підпис/удосконалений електронний підпис. До 05 березня 2022 року учасники публічних закупівель можуть використовувати як квалфікований електронний підпис (КЕП) на токені так і файловий носій "удосконалений електронний підпис" (УЕП).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2021 19:32
Вирішення:
Доброго дня . Накладено на оголошення кваліфікований електронний підпис .
Статус вимоги:
Задоволено