• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Столярні вироби з монтажем

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 13:18 - 22.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Безпідставна дискваліфікація.

Номер: d15f3514834c425a992d6770d3f383f5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-001277-b.a3
Назва: Безпідставна дискваліфікація.
Вимога:
Замовник дискваліфікував учасника "ФОП Оболонков І.М." пояснюючи це так: - відсутній сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 - відсутній протокол пожежної безпеки (токсичність, займистість) - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру - листи-відгуки від ОСББ "Лаванда - 1" та ОСББ "НАШ ДІМ 69" складені російською мовою. Ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що протокол пожежної безпеки наявний в пропозиції учасника, файл має назву "Протокол горючесті". Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру відсутній, але замість нього до пропозиції додано лист, в якому є роз'янення причин відсутності даного документу, файл має назву "СЕС AXOR ПИСЬМО.PDF". Сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 - документ, не передбачений законодавством, до того ж ця інформація є публічною та у вільному доступі. Той факт, що листи-відгуки від ОСББ "Лаванда - 1" та ОСББ "НАШ ДІМ 69" складені російською мовою можна вважати неформальною помилкою, адже вони не впливають на зміст пропозиції. Порядком здійснення публічних закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Отже, пропозиція учасника відповідає Порядку здійснення публічних закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ" та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, подану 11 серпня 2021 року о 10:39, про скасування рішення про дискваліфікацію учасника ФОП ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ пояснюємо наступне: 1) Щодо відсутності сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015. Впровадження системи управління якістю є обов’язковою, оскільки ДСТУ ISO 9001:2015 є національним стандартом України, введеним в дію наказом ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» від 03.12.2015 р. № 221, отже є обов’язковим для виконання на всій території України. Сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є гарантією того, що виробник в повній мірі виконує вимоги ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо держаних стандартів управління виробництвом та контролю якості продукції. В умовах конкуренції гарантія якості продукції є одним з вирішальних критеріїв вибору постачальника. 2) щодо відсутності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру. Пунктом 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачений порядок дій учасника у випадку, якщо подання документу, який передбачений тендерною документацією, учасником не подається. Так, згідно з цим пунктом, у разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених діяльністю учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають відсутність відповідних документів. Крім того, пунктом 7 розділу I «Загальні положення» визначено, що Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, та які учасник додатково надає на власний розсуд. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру в складі тендерної пропозиції Вами не наданий, а також не надана довідка із законодавчо обгрунтованими поясненнями причин ненадання такого висновку, в тому числі в складі тендерної пропозиції не надана довідка із законодавчим обгрунтуванням того, що лист, розміщений в файлі «СЕС AXOR ПИСЬМО.pdf», замінює висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Отже, документ «висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на фурнітуру» в складі Вашої тендерної пропозиції відсутній. Лист, розміщений в файлі «СЕС AXOR ПИСЬМО.pdf», тендерною документацією не вимагався і є додатковим документом, наданим учасником на власний розсуд, який замовник не зобов'язаний розглядати. 3) щодо відсутності протоколу пожежної безпеки (токсичність, займистість). Пунктом. 4.10 ДБН В.1.1 - 7:2016 «Пожежна безпека об'єктів будівництва. Загальні вимоги» встановлено наступні показники пожежної безпеки будівельних матеріалів: горючість, займистість, здатність щодо поширення полум’я поверхнею, димоутворювальна здатність,токсичність продуктів згоряння, які комплексно характеризують пожежну безпеку будівельних матеріалів. Тендерною документацією встановлено вимогу надати протоколи пожежної безпеки на профілі для виробів (горючість, токсичність, займистість). Тобто необхідно надати протоколи пожежної безпеки по визначенню трьох показників - горючість, токсичність, займистість. В файлі «Протокол горючести .pdf» вами надано протокол щодо визначення тільки одного показника - групи горючості профілів. Протоколи пожежної безпеки щодо визначення інших показників, а саме токсичності та займистості, вами не надані. 4) щодо викладення листів-відгуків від ОСББ "Лаванда - 1" та ОСББ "НАШ ДІМ 69" російською мовою. Пункт 7 розділу I «Загальні положення» тендерної документації містить чіткі вказівки щодо мови, якою має бути складена тендерна пропозиція. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. В складі тендерної пропозиції Вами надано документи - листи-відгуки від ОСББ "Лаванда - 1" та ОСББ "НАШ ДІМ 69", які складено російською мовою, при цьому автентичний переклад на українську мову зазначених документів Вами не наданий. Зауважуємо, що вичерпний перелік помилок, які вважаються формальними (несуттєвими), зазначений в пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Викладення документів іноземною мовою до переліку формальних (несуттєвих) помилок не відноситься. Згідно з вимогами статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі та/або тендерна пропозиція:: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону (тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації) вимогам до учасника відповідно до законодавства (абз. 3 п. 1) ч. 1 ст. 31); не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (абз. 2 п. 2) ч. 1 ст. 31); викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією (абз. 3 п. 2) ч. 1 ст. 31). Враховуючи вищевикладене, Ваша тендерна пропозиція відхилена на законних підставах у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Відміна процедури закупівлі

Номер: db8482e9edea4ce28de53016288f7535
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-001277-b.a2
Назва: Відміна процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Під час розгляду документів, як переможця закупівлі та відповіді на вимогу Вами було порушено декілька разів ЗУ "Про публічні закупівлі", що відповідно до ст.32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Опис порушень: 1) ТОВ "ГУД ВІН ХХІ" подав вимогу 03.08.2021. Відповідно до ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник зобов’язаний надати відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, остаточний день 08.08.2021р. Відповідь Замовником надана 09.08.2021. Це суперечить Закону та є порушенням. Також слід зазначити, що всі строки зазначені в ЗУ "Про публічні закупівлі" та не переносяться на робочий день, про що говорять безліч перевірок аудит служби. 2) Відповідно ст. 31 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Протоколом Замовника ФОП Князєва Я.А. відхилено про причині : Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 та встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. АЛЕ: ФОП Князєв Я.А. не був учасником, а вже переможцем процедури, учасник та переможець закупівлі-це різні поняття, про що говорить стаття 1 Закону. В статті 31 Закону є вичерпний перелік коли можливо відхилити саме ПЕРЕМОЖЦЯ закупівлі. Замовник порушив Закон відхиливши переможця ФОП Князєва Я.А. Відповідно до вищевказаного Замовник порушив Закон України "Про публічні закупівлі", що веде за собою адміністративну відповіжадьність, в зв'язку з цим необхідно відмінити процедуру закупівлі по причині неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Щодо начебто порушення строку, передбаченого частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» при наданні відповіді на вимогу ТОВ «ГУД ВІН ХХІ», подану 03.08.2021 року. Частиною 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Норма, на яку ви посилаєтесь, встановлює п’ятиденний строк на надання відповіді учаснику, коли самим учасником надана вимога, яка стосується результатів розгляду виключно його ж пропозиції. В цьому випадку вимога була подана третьою особою. 2) Щодо відхилення Вашої пропозиції після визнання Вас переможцем процедури закупівлі, пунктом 1) частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, серед інших, умову, при якій замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, а саме якщо учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Зауважуємо, що частина 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає можливість відхилення пропозиції саме переможця: у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Звертаємо Вашу увагу, що крім інформації, зазначеної в протоколі засідання тендерного комітету № 44 від 09 серпня 2021 року в порядку частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено повну невідповідність вашої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з Вашою тендерною пропозицією ви пропонуєте до поставки товар – вікна та двері металопластикові ТМ «Глассо» Довідка, складена у довільній формі, щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі не містить інформації щодо конкретної марки профілю. Тому замовником проведено комплексний аналіз доданих до тендерної пропозиції документів, за результатами якого встановлено наступне: 1. щодо виробів – вікон та дверей металопластикових. 1.1. висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вироби - вікна та двері металопластикові відсутні. 2. щодо профілів 2.1. Сертифікати відповідності на профілі Glasso, Salamander, Kommerling з зазначенням класу А відсутні. 2.2. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на профілі Glasso, Salamander відсутні. 2.3. Протоколи сертифікаційних випробувань або сертифікати відповідності де зазначено, що ПВХ профіль що пропонується відноситься до класу А зг. згідно ДСТУ Б В.2.7-130:2007 п.п. 4.3, на профілі марок КВЕ, Glasso, Salamander, Kommerling відсутні. 3. щодо фурнітури. На фурнітуру Fuhr, Roto або Greenteq, зазначену Вами в Довідці, щодо відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, в якій відсутні будь-які посилання на конкретну марку фурнітури, що буде встановлена на запропонованих виробах, 3.1. відсутні сертифікати відповідності, 3.2. висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 4. щодо склопакетів - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на склопакети відсутні 5. щодо металевого армування - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи відсутні 6. щодо підвіконня з ПВХ - висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи відсутні 7. відсутні протокол пожежної безпеки на профілі для виробів, а саме - протоколи по визначенню горючості на профілі КВЕ, Glasso, Salamander, Kommerling, - протоколи по визначенню займистості для профілів КВЕ, Glasso, Salamander, Kommerling. - протоколи по визначенню токсичності для профілів Glasso, Salamander. Ряд документів, доданих до тендерної пропозиції, зокрема протоколи, сертифікати, тощо не мають жодного відношення до вікон та дверей ТМ «Глассо», а також до фурнітури марок AXOR, Fuhr, Roto або Greenteq. Будь-які посилання на продукцію, зазначену в цих документах, в Вашій тендерній пропозиції відсутні. Враховуючи вищевикладене, Ваша тендерна пропозиція відхилена на законних підставах у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скасування рішення тендерного комітету Краматорського ВПУ про обрання переможцем закупівлі ФОП Князєв Ярослав Анатолійович

Номер: c71666611817463db5adfb7425ad0749
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-001277-b.b1
Назва: Скасування рішення тендерного комітету Краматорського ВПУ про обрання переможцем закупівлі ФОП Князєв Ярослав Анатолійович
Вимога:
У додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваша вимога прийнята на опрацювання.
Статус вимоги: Задоволено