-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
фармацевтична продукція
закупівля здійснюється для задоволення потреб у даному товарі протягом 2017 року амброксол, аміак, атропін, гепарин натрію, домперидон, кислота аскорбінова, мефенамінова кислота, кислота ацетилсаліцилова, хлорамфенікол (левоміцетин), метилурацилr, кремнію діоксиду, омепразол, хлоропірамін, нітроксолін, бендазол, синтоміцин (хлорамфенікол), тропікамід, проксиметакаїн, сульфацетамід натрію, сульфацетамід натрію, дексаметазону натрію фосфат, офлоксацин, ципрофлоксацин, хлорофіліпт, хлорфіліпт
Завершена
794 776.31
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
05.07.2017 09:19 - 24.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Номер:
3d9c3aabfe3f4d66861f9f2622b522e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-05-000127-b.b1
Назва:
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Вимога:
Доводимо до вашого відому, що об’єднання всіх лікарських засобів (24 найменування) в 1 лот призводить до порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: пункт 4 частини 1 статті 3 – недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; та вимоги четвертої частини статті 22 Закону, згідно з якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вжити заходів щодо усунення дискримінаційних вимог, а саме поділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом 1 МНН = 1 лот. Додатково хочемо зазначити, що поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом 1 МНН = 1 лот збільшить конкуренцію та надасть змогу більшій кількості компаній взяти участь в конкурсних торгах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2017 14:50
Вирішення:
Поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Доводимо до вашого відому, що об’єднання всіх лікарських засобів (24 найменування) в 1 лот призводить до порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: пункт 4 частини 1 статті 3 – недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; та вимоги четвертої частини статті 22 Закону, згідно з якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо вжити заходів щодо усунення дискримінаційних вимог, а саме поділити предмет закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом 1 МНН = 1 лот. Додатково хочемо зазначити, що поділ предмету закупівлі на окремі частини (лоти) за принципом 1 МНН = 1 лот збільшить конкуренцію та надасть змогу більшій кількості компаній взяти участь в конкурсних торгах.
Відповідь: Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу отриману згідно електронної системи закупівель UA-2017-07-05-000127-b.b1 та повідомляє про наступне.
Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17і32 частини першої статті 1 Закону та на основінаціонального класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому, виходячи з положень абзацу четвертого пункту 1 наказу МЕРТ від 17.03.2016 №454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої - восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
У свою, чергу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Зважаючи на норми зазначеного вище наказу Замовник може визначати та встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), але жодним чином не зобов’язаний.
У зв’язку з цим, а також зважаючи на значну кількість процедур відкритих торгів на закупівлю лікарських засобів в результаті, яких більшість лотів було відмінено саме через недостатню кількість учасників тендерним комітетом було прийнято рішення про проведення даної процедури закупівлі без встановлення окремих частини предмета закупівлі (лотів).
Дане рішення передусім було зумовлено виходячи з обсягу товару та його ціни, оскільки це в результаті може знову призвести то непоодинокої ситуації, коли через незначний обсяг товару заявлений по певному конкретному препарату дана процедура буде відмінена.
Разом з цим, маємо намір звернути Вашу увагу, що під час визначення предмета закупівлі, а також прийняття рішення про проведення процедури закупівлі в цілому тендерний комітет керувався виключно нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель та принципами закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципів недискримінації учасниківта жодним чином не мав на меті порушити їх.
У зв’язку з цим, а також беручи до уваги те, що норми чинного законодавства не зобов’язують замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), а лише надають йому таке право з метою реалізації одного з принципів зокрема ефективності проведення торгів тендерним комітетом прийнято рішення залишити Вашу вимогу без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено