-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт м'якої покрівлі житлового будинку по вул. Крилова, 15 у м. Миколаєві. Коригування
мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації. категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа) . вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з додатком 5 тендерної документації.
Завершена
1 690 052.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 900.52 UAH
мін. крок: 1% або 16 900.52 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 11:38 - 22.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
ccd9465a5c0c4f1b9bbf81e6dde9b41e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002024-a.a1
Назва:
Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 03.08.2021 стала наступна аргументація: «…учасником не надано документу щодо надання директору Товариства Бобровському В.Л. повноважень на підписання договору саме за результатами даної закупівлі, як того вимагається тендерною документацією».
Відповідно до пункту першого розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: «…В разі наявності в особи уповноваженої на підписання договору обмежень щодо суми, типу, предмета правочинів, які вона має право укладати від імені учасника (необхідності додаткового погодження з власником, загальними зборами тощо), - необхідно надати скан-копію з оригіналу або з належним чином засвідченої копії документу щодо надання такій особі повноважень на підписання договору за результатами даної закупівлі».
Відповідно до пункту третього розділу VІІ тендерної документації зазначено «…Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей».
Відповідно до статті 29 Закону № 922-VIII оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону № 922-VIII;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей (ч.9 ст.26 Закону № 922-VIII).
Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано Рішення Загальних зборів учасників № 03 від «04» січня 2021 року щодо надання згоди на вчинення значних правочинів директору Товариства протягом календарного року, у тому числі додаткових правочинів, вчинених раніше, вартість майна, робіт або послуг, що є предметом таких правочинів, перевищує 50 (п’ятдесят) відсотків вартості чистих активів Товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності з урахуванням обмежень, встановлених частиною 2 статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018р. № 2275-VIII. У розумінні чинного законодавства України дане Рішення включає в себе «…надання директору Товариства Бобровському В.Л. повноважень на підписання договору» за результатами даної закупівлі в тому числі.
Замовник з метою дотримання норм статті 5 та частини шістнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII зобов’язаний був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Однак в порушення зазначених вище норм чинного законодавства України Замовник позбавив права Скаржника усунути невідповідність в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме надати документ «…щодо надання директору Товариства Бобровському В.Л. повноважень на підписання договору саме за результатами даної закупівлі, як того вимагається тендерною документацією», виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, та не надав можливості Скаржнику відповідно до частини девятої статті 26 Закону № 922-VIII використати своє право щодо завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій учасників повинно бути винесено з дотриманням норм чинного законодавства України та повинно базуватися виключно на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно прописані в тендерній документації. Замовником не дотримано принципів, передбачених статтею 5 Закону № 922-VIII, норм частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону № 922-VIII та відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника, керувався своїми суб’єктивними домислами, припущеннями та на власний розсуд трактуючи норми чинного законодавства України та умови тендерної документації.
Відповідно до частини другої статті 31 Закону № 922-VIII ухвалене рішення про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення, повинні містити інформацію з посиланням на відповідні норми Закону № 922-VIII та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. З огляду на зазначене та з урахуванням того, що будь-якої іншої інформації з посиланням на відповідні норми Закону № 922-VIII та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, Замовником не було виявлено та не було висвітлено, підтвердженням чого є Протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.08.2021, за результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовник з метою дотримання вимог чинного законодавства України, в тому числі статті 5, частини шістнадцятої статті 29 та частини дев’ятої статті 26 Закону № 922-VIII, зобов’язаний був:
- розмістити через електронну систему закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме надати право Скаржнику надати документ «…щодо надання директору Товариства Бобровському В.Л. повноважень на підписання договору саме за результатами даної закупівлі, як того вимагається тендерною документацією»;
- розглянути подану тендерну пропозицію Скаржника з урахуванням внесених виправлень щодо виявленої невідповідності;
- у зв’язку з відповідністю тендерної пропозиції Скаржника умовам тендерної документації визначити останнього переможцем та на підставі статті 33 Закону № 922-VIII винести рішення про намір укласти договір про закупівлю.
З усього наведеного вище можна зробити висновок, що дії Замовника свідчать про його необґрунтовані, необ’єктивні та упереджені дії при розгляді, оцінці тендерної пропозиції Скаржника та прийнятті відповідного рішення щодо неправомірної дискваліфікації останнього.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.doc 05.08.2021 13:14
- Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.pdf.p7s 05.08.2021 13:14
- Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.doc.p7s 05.08.2021 13:15
- Скарга щодо прийнятих рішень Замовником.pdf 05.08.2021 13:15
- рішення від 10.08.2021 № 18243.pdf 11.08.2021 09:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2021№ 18994.pdf 19.08.2021 12:45
- рішення від 18.08.2021 № 18994.pdf 25.08.2021 13:03
- Заперечення на скаргу.doc.p7s 13.08.2021 15:59
- Заперечення на скаргу.doc 13.08.2021 15:59
- заперечення на скаргу.pdf.p7s 13.08.2021 15:59
- заперечення на скаргу.pdf 13.08.2021 15:59
- 3.Протокол виконання рішення органу оскарження.doc 07.09.2021 09:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 09:47
Дата розгляду скарги:
18.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 09:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.08.2021 13:03
Дата виконання рішення Замовником:
07.09.2021 09:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 18994-р/пк-пз від 18.08.2021 тендерним комітетом департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради вирішено скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельно монтажне управління 25» (протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.08.2021 року).