• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна металопластикові для централізованої бібліотечної системи

Торги відмінено

49 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 499.50 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 11:29 - 15.07.2021 11:17
Вимога
Відхилено

аналоги

Номер: a6fa35f8e07742cf82be7bc44713a1b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-003444-c.c1
Назва: аналоги
Вимога:
Шановний замовник! Звертаємо Вашу увагу що, зазначення конкретного виробника порушує принципи визначені Порядком та ЗУ “Про публічні закупівлі”. А саме: принципи недискримінації учасників, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6.2 Порядку та ст.3 Закону). До тогож вимогою п.3 статті 22 Крім цього, надання права Замовнику визначати конкретного виробника порушує вимоги та принципи ЗУ “Про публічні закупівлі” технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”. Також зазначаємо що, є багато рішень АМКУ щодо зазначення конкретних марок товару під єдиного виробника, що суперечить принципам недискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше зауваження щодо п.3 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” стосується відкритих торгів. Нами оголошено спрощену закупівлю. Згідно п.4 ст. 14 " У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквівалент приймаються у пропозиціях учасників" ключовим поняттям є те, що замовник може вказати аналоги за бажанням. Але він має право вказувати конкретну марку. Нашою організацією було прийнято рішення стосовно однієї марки, так як саме ці вікна підходять нам як за якісними показниками, так і за ціновою політикою. В оголошенні вказана конкретна марка товару, а не конкретний постачальник. На ринку послуг існує велика кількість дистриб'юторів, які працюють з різними марками вікон, в тому числі і тої, яку обрали ми. Тож, це не є дискримінацією учасників. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено