-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло вершкове селянське, не менше 72,5% жирності
відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015 - 15530000-2 «Вершкове масло»
Торги не відбулися
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 10:48 - 21.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА – Протокол №1080 від 28.08.2021 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького щодо розгляду тендерних пропозицій
Номер:
0e1c28adaa3c433fadb3f94ae08e800b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002430-c.a5
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол №1080 від 28.08.2021 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Національна академія Державної прикордонної служби України
імені Богдана Хмельницького
щодо розгляду тендерних пропозицій
Вимога:
вих. № 2078/05-и
Від 28.08.2021
Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
53003, Дніпропетровська обл., Криворізький район, село Новопілля, вул.Теплична,будинок 13
ЄДРПОУ 42257917; тел.068-588-55-55,
e-mail: novopillya1@gmail.com
Інформація про закупівлю
ID: 58e994ee39ff477387ba2561ffbf72a3
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-09-002430-c
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА –
Протокол №1080 від 28.08.2021 року
щодо прийняття рішення уповноваженою особою
Національна академія Державної прикордонної служби України
імені Богдана Хмельницького
щодо розгляду тендерних пропозицій
На офіційному сайті публічних закупівель PROZORRO (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-07-09-002430-c) 09.07.2021 року було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – Масло вершкове селянське, не менше 72,5% жирності на очікувану вартість 2 400 000,00 грн з ПДВ.
26 липня 2021 року на електронному майданчику було проведено аукціон.
До участі у аукціоні було допущено наступних учасників:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
- ТОВ Віньковецький сирзавод
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
- ТОВ «ПРОДСЕРВІС М»
Після проведення електронного аукціону учасники запропонували наступні остаточні цінові пропозиції:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» - 2 142 000,00 грн.
- ТОВ Віньковецький сирзавод – 2 226 000,00 грн.
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» - 2 249 000,00 грн.
- ТОВ «ПРОДСЕРВІС М» - 2 400 000,00 грн.
28 серпня 2021 року Замовником було опубліковано Протокол №1080 від 28.08.2021 року, відповідно до якого Замовником було відхиллено нашу пропозицію, ціна якої була найбільш економічно вигідною за результатами аукціону після дискваліфікації ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» та ТОВ Віньковецький сирзавод (Протокол №1069 від 27.08.2021 року).
Наше підприємство з Протокол №1080 від 28.08.2021 року не погоджується, вважає його таким, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», також порушує наші законні права та інтереси як Учасника пропозиція якого, після проведення аукціону, була визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку із вище викладеним слід зазначити наступе, -
1) У своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, що
« п. 1.1.3. «Вiдповiдно до п.8.3.2 Нацiональних стандартiв Украiїни «Масло вершкове – технiчнi умови ДСТУ4399:2005» - повиннен проводитись перiодичний контроль щодо «мiкробiологiчних показникiв (кiлькiсть мезофiльних тааеробiчних та факультативно анаеробiчних мiкроорганiзмiв, бактерiiї групи кишкових паличок, дрiжджiв та плiснявих грибiв) не менше двох разiв на мiсяць».
Наголошуємо, що Тендерною документацією Замовника не передбачено вимог до періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування. Також, слід зазначити, що п.8.3.2 Національних стандартів України «Масло вершкове - технічні умови ДСТУ 4399:2005» як і взагалі Р.8 відноситься до Правил приймання продукту харчування, а оскільки між ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» та Замовником ще не укладений Договір про закупівлю продовольства та не здійснена поставка відповідно до цього Договору, тому до нас цей пункт на етапі участі у закупівлі продукту харчування не стосується.
2) Також, у своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, щодо надання відповідно до
«п.1.1.6. «Копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, виданий виробнику продукції та учаснику(у випадку, якщо учасник не є виробником), що пропонується органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, чинний до кінця дії договору»
Нашим підприємством у Тендерній пропозиції був надані: копія сертифіката ISO 22000:2007 та лист № 1714/05-и від 23.07.2021 р. (файл «Розяснення ХАСП-22000.pdf»), в якому зазначається, що:
Оскільки на ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» розроблено, введено в дію та застосовуються постійно діючі процедури, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках у 2019 році, у складі пропозиції нами надано сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005), що підтверджує дотримання учасником вимог замовника щодо «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу»
Стандарт ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до організацій харчового ланцюгу» було опубліковано 18.06.2018 року Міжнародною організацією з стандартизації ISO, він став оновленою версією ISO 22000:2005 та 22000:2007, крім того, стандарт 2018 року замінює собою попередню версію стандарту ISO 22000:2005, термін дії якого спливає 17.02.2022 року. Перегляд стандарту ISO 22000 було спрямовано на виявлення найбільш актуальних питань, пов’язаних з безпечністю харчової продукції, що існують в даний момент на продовольчому секторі. Основною метою нового стандарту є безперебійне покращення безпечності харчових продуктів за допомогою покращеного менеджменту, для цього було розроблено підхід, що дозволяє запобігати та зменшувати небезпеку протягом усього харчового ланцюга. Наразі стандарт ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) підходить для організацій усіх типів. Оскільки сертифікат, виданий Товариству, на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) є дійсним до 17.02.2022 р. та відсутня необхідність його оновлювати, тому вважаємо вимогу Замовника щодо надання сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018) – виконаною.
3) Також, у своєму протоколі щодо дискваліфікації нашої пропозиції Замовник зазначає, щодо надання відповідно до
« п. 1.1.9. «Копії особових медичних книжок водіїв – експедиторів та санітарного паспорту на автомобіль»
Нашим підприємством у Тендерній пропозиції був наданий лист № 1715/05-и від 23.07.2021 р. (файл «ЛИСТ Пояснення відміна санпаспорту.pdf»), в якому зазначається, що:
«згідно роз’яснення №429 від 29.03.2017 від Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, наявність санітарних паспортів на спеціалізований транспорт, який застосовується при перевезенні продуктів харчування невимагається.»
А також наданий сам лист роз’яснення №429 від 29.03.2017 від Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
В доповнення зазначаємо, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Тому учасник не надає в складі пропозиції копії санітарного паспорту.
Також зазначаємо, що Державна санітарно-епідеміологічна служба (СЕС), довгий час несла функції органу, який контролює безпеку харчової продукції та сфери виробництва продуктів харчування. На сьогоднішній день у Кабміні України прийнято рішення про ліквідацію Держслужби СЕС, як такої, без реорганізації її в інші держструктури. Дане рішення закріплене постановою № 348 від 29 березня 2017 року, яке опубліковано на сайті уряду.
На підставі всього вищевикладеного та з врахуванням статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОСИМО:
1. Скасувати протокол № 1080 від 28.08.2021 року, яким дискваліфіковано пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД».
2. За відсутності інших зауважень, акцептувати пропозицію ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД.
Директор
ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» _____________ М.В.Полат
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга НА ДПСУ ім Б Хмельницького, масло.pdf 28.08.2021 16:39
Дата подачі:
28.08.2021 16:39
Вирішення:
Шановний учасник!
Відповідно Вашої вимоги надаємо ґрунтовні відповіді-роз’яснення по кожному з пунктів, а саме:
1. Замовник вимагав в Тендерній документації на підставі Додатка 4 «Технічна специфікація» в Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» в розділі 4 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності Додатку 4. «Технічній специфікації» до Тендерної документації», що стосується даних пунктів:
1). п.1.1.3 «Копію експертних висновків або протоколів досліджень виданих акредитованими лабораторіями, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками які визначаються для приймального та періодичного контролю виробником продукції(органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні(кількість мезофільних аеробних та факультативно-анаеробних мікроорганізмів, бактерії групи кишкових паличок, дріжджів та пліснявілих грибів), показниками безпеки (токсичні елементи, мікотоксини, антибіотики, пестициди, радіонукліди), відсутність будь-яких жирів та вершків, окрім молочних)) датованого відповідно до періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування, визначеного нормативними документами (ДСТУ, ГСТУ, ISO, ГОСТ, ТУ) та контролюючими органами у сфері державного контролю та нагляду за харчовими продуктами».
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» в складі тендерної пропозиції надав Декларацію виробника свідоцтво про якість № 391 від 23.07.2021 р та Експертний висновок: № 000796 п/20 датований вiд 09 грудня 2020 року.
В Декларації виробника свідоцтво про якість № 391 від 23.07.2021 р п. 7 Масло солодковершкове 72,5% (2000 г) дата виготовлення партії № 64 датовано 23.07.2021 роком, та придатний до вживання при температурі від -15* до - 3* (плюс/мінус 2-3*) С відповідно температурному режиму 75 -35 діб.
Відповідно до п. 8.3.2 Національних стандартів України «Масло вершкове – технічні умови ДСТУ 4399:2005» - «повиннен проводитись періодичний контроль щодо «мікробіологічних показників (кількість мезофільних та аеробічних та факультативно-анаеробічних мікроорганізмів, бактерії групи кишкових паличок, дріжджів та пліснявих грибів) не менше двох разів на місяць».
Даний Експертний висновок: № 000796 п/20 вiд 09 грудня 2020 року був виданий не на партію № 64 датовано 23.07.2021 роком, що зазначено в Декларацію виробника свідоцтво про якість № 391 від 23.07.2021 р. Тому Експертний висновок: № 000796 п/20 вiд 09 грудня 2020 року не відповідає нормам Національних стандартів України «Масло вершкове – технічні умови ДСТУ 4399:2005».
2). п. 1.1.6. «Копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, виданий виробнику продукції та учаснику(у випадку, якщо учасник не є виробником), що пропонується органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, чинний до кінця дії договору. У разі закінчення дії сертифікату раніше дати, зазначеної у договорі, виробник надає гарантійний лист щодо проходження повторної сертифікації по даному стандарту у строк та на термін до закінчення дії договору»:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» в складі тендерної пропозиції надав Копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2007 (22000:2005, IDT) зареєстрований від 10.12.2019 року.
Замовник вимагав в Тендерній документації документ нового зразка, який набрав чинності в 2018 році, а не старого зразка який був виданий учаснику процедури ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» датований 2019 року.
Даний документ спрямований на виявлення найбільш актуальних питань, пов’язаних з безпечністю харчової продукції, опублікований від 18.06.2018 року Міжнародною організацією з стандартизації ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018).
3). п. 1.1.9. «Копії особових медичних книжок водіїв – експедиторів та санітарного паспорту на автомобіль»:
- ТОВ «НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» в складі тендерної пропозиції не надав Санітарний паспорт на транспортний засіб, що буде перевозити харчові продукти. Натомість надав лист – роз’яснення від 23.07.2021 року вих № 1715/05-и в якому посилається на копію листа від 25.11.2016 р. № 602-121-5/ 22684 в якому зазначено, що « статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016 р. встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено».
Даний документ, санітарний паспорт на автомобіль, дає Замовнику, впевнитись в безпечності та якісному транспортуванні продуктів харчування. Так як предмет закупівлі – продукти харчування, які швидко псується та поглинає сторонній запах, Замовник вимагав підтвердження безпечності даного продукта.
Згідно Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997р. № 363 (діючий), ч. 12 «Правила транспортування вантажів»:
«12.2. Для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів.
12.3. Забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо)».
Також відповідно листа ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ від 29.06.2016 N 15-1-2-6/4653 «Щодо видачу санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів» роз’яснює, що «Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні", зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568, та санітарним законодавством передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду.
Аналогічні вимоги передбачені такими наказами: Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.2006 р. N 298/227 "Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 5 травня 2006 року за N 523/12397; Міністерства інфраструктури України від 30 грудня 2013 року N 1074 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Державної спеціальної служби транспорту в мирний час", зареєстрованим в Мін'юсті 22 січня 2014 року за N 135/24912; Міноборони від 9 грудня 2002 року N 402 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення Збройних Сил України на мирний час", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 грудня 2002 року за N 992/7280; Служби безпеки України від 22 грудня 2006 року N 809 "Про затвердження Положення про продовольче забезпечення в системі Служби безпеки України на мирний час", зареєстрований в Мін'юсті 26 січня 2007 року за N 62/13329, якими передбачена необхідність отримання санітарного паспорта на транспортні засоби, що здійснюють перевезення харчових продуктів.
Діяльність Держпродспоживслужби здійснюється на підставі Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 року N 667»
Враховуючи вищезазначене, видачу санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковою умовою та здійснюється територіальним органом Держпродспоживслужби, так як даний продукт входить до продуктів, сировини тваринного походження та до групи швидкопсувних вантажів.
2. Виходячи з вище наведеного - Замовник не задовольняє вимогу UA-2021-07-09-002430-c.a5 Учасника, відповідно до порушень п. 2 ч.1 ст.31 Закону України "Про публічні закупівлі" " - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
cкасування протоколів від 30.07.2021 р., від 29.07.2021 р., визнання переможцем - ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС"
Номер:
ac755f6ba52d4a73992c07ded8306f0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002430-c.a4
Назва:
cкасування протоколів від 30.07.2021 р., від 29.07.2021 р., визнання переможцем - ТОВ "ІСПОЛІН ПЛЮС"
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45.
СКАРЖНИК:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ІСПОЛІН ПЛЮС»
Юридична адреса: 49081, м. Дніпро, вул. Артільна, будинок 2 Код ЄДРПОУ 33667686, р/р UA 89 3065 0000 0002 6008 3000 0279 3 в АТ «АБ «РАДАБАНК» м. Дніпро, МФО 306500, ІПН 336676804647, Свідоцтво №04344584 Телефон: (050) 3401512, e-mail: ispolinplus@gmail.com.
Адреса для листування: а/с 4935, м. Дніпро, 49098.
ЗАМОВНИК: Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького
Юридична адреса: 29003, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46. Код ЄДРПОУ 14321481.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-09-002430-с,
Дата дізнання про оскаржуване рішення «30» «07» 2021 р.,
№ рішення – протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького щодо розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021 р. № 947
№ рішення – протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького щодо розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2021 р. № 946
СКАРГА
Відповідно до положень ст.1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Антимонопольний комітет України є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель. Контроль за дотриманням антимонопольного законодавства та законодавства про захист економічної конкуренції здійснюється Антимонопольним комітетом України.
І.ЩОДО ОСКАРЖУВАНОГО ПРОТОКОЛУ № 947 від 30.07.2021 р.:
Обставини по справі.
30.07.2021 р., учаснику процедури закупівлі № UA-2021-07-09-002430-с, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» стало відомо про обставини ухвалення Замовником – Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького щодо розгляду тендерних пропозицій від 30.07.2021 р. № 947 у м. Хмельницькому, яким у результаті розгляду тендерної пропозиції – ТОВ «Віньковецький сирзавод», ЄДРПОУ 00447681 було встановлено, що дана пропозиція учасника відповідає технічним вимогам та учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та встановленим вимогам у тендерній документації. Відсутні підстави для відмови у процедурі закупівлі згідно з ст. 17 Закону та підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно з ст. 31 Закону також відсутні, у зв’язку з чим, резолютивною частиною вказаного протоколу – було визначено ТОВ «Віньковецький сир завод» переможцем процедури закупівлі відкриті торги № UA-2021-07-09-002430-с за предметом «Масло вершкове селянське, не менше 72, 5 % жирності» за кодом ДК 021:2015-15530000-2 «Вершкове масло» в кількості 15 000, 00 кг, учасника – ТОВ «Віньковецький сир завод», ЄДРПОУ 00447681 з ціновою пропозицією 2 226 000, 00 грн., через що також було вирішено оприлюднити в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій на підставі ст. 29 Закону та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченого ст.ст. 10, 33 Закону.
Крім цього, 29.07.2021 р. учаснику процедури закупівлі № UA-2021-07-09-002430-с, ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» стало відомо про обставини ухвалення Замовником – Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького, протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького щодо розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2021 р. № 946 у м. Хмельницький, у якому Замовником було встановлено, що тендерна документація учасника – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» не відповідає умовам тендерної документації, зокрема по-перше довідка вих. № 22/07/21-569 від 22.07.2021 р., не містить інформації по показникам згідно 5.2.1, 5.2.3-5.2.10 ДСТУ 4399:2005, крім цього, зазначена інформація не вбачається у декларації виробника/посвідчення про якість № 2107 від 21.07.2021 р., наданою виробником ТОВ «Еколлічпродукт»; по-друге, в декларації виробника, вказано протокол № 8Б від 19.02.2021 р., що в свою чергу не відповідає періоду проведення контролю за мікробіологічними показниками, тобто даний протокол випробувань на момент подачі тендерної пропозиції Учасником – не дійсний, оскільки мікробіологічний показник не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005.
Отже, відповідно до вищезазначених обставин, резолютивною частиною вказаного протоколу, Замовником було відхилено тендерну пропозицію процедури закупівлі відкриті торги № UA-2021-07-09-002430-с, за предметом «Масло вершкове селянське, не менше 72, 5 % жирності» за кодом ДК 021:2015-15530000-2 «Вершкове масло» в кількості 15000, 00 кг, учасника – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», ЄДРПОУ 33667686 з наступних підстав: не відповідності вимогам тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Беручи до уваги, зазначені протоколи від 29.07.2021 р. № 946, від 30.07.2021 р. № 947, що оскаржуються учасником – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», які є на думку скаржника, незаконні та протиправні, та тому, такі протоколи підлягають скасуванню, з огляду на наступні фактичні обставини по справі:
І.Відповідно до тендерної документації Замовника, а саме розділу 6 Таблиці Замовник вимагав від учасників процедури закупівлі надання, в складі тендерної пропозиції документів, зокрема копії медичних книжок на водіїв – експедиторів та санітарного паспорту на автомобіль. Так, Учасником – ТОВ «Віньковецький сир завод», було подано у складі своєї документації файл № 13 – медичні книжки працівників, якими буде постачатися товар, однак відповідно до Переліку необхідних обстежень лікарів-спеціалістів, видів клінічних, лабораторних та інших досліджень, що необхідних для проведення обов’язкових медичних оглядів та періодичності їх проведення, що затверджені Наказом МОЗ України від 23.07.2002 р. № 280, яким вказано, що такі працівники повинні проходити такий медичний огляд не менш 2 (два) рази на рік.
Отже, подані копії медичних книжок на водіїв Волошина В.А., Марчук І.В. не відповідають умовам технічної документації Замовника, що є приводом для скасування рішення Замовника про визначення даного учасника Переможцем процедури закупівлі.
ІІ. У складі своєї документації Замовник вимагав від Учасників надання копії посвідчення про якість та/або декларація виробника, в якій обов’язково має бути зазначено: номер та дата протоколу випробувань(експертного висновку), номер і дату видачі посвідчення, назву підприємства-виробника, повну назву масла та номер партії, кількість місць та масу нетто, показники згідно 5.2.1, 5.2.3-5.2.10 ДСТУ 4399:2005, кінцеву дату споживання або дату виробництва та строк придатності, умови зберігання, позначення ДСТУ.
З боку Учасника – ТОВ «Віньковецький сир завод» було надано у складі своєї документації файл № 26 «Декларація виробника. pdf», що не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної пропозиції, а саме не вказано показники згідно 5.2.1, 5.2.3-5.2.10 ДСТУ 4399:2005.
Крім цього, ТОВ Віньковецький сирзавод було надано файл № «46 Якісне посвідчення.pdf», який також не відповідає вимогам Додатку 4 Тендерної пропозиції, а саме не зазначено номер та дату протоколу випробувань (експертного висновку), показники згідно 5.2.3-5.2.10 ДСТУ 4399:2005. Зазначаємо, що пропозицію учасника ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» було відхилено також по даному пункту.
Отже, Замовник ставить учасників в нерівні умови, адже приймає документацію Учасника – ТОВ «Віньковецький сир завод» з порушенням умов тендерної документації, а на документи іншого Учасника – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» вказує, що вони не відповідають вимогам та умовам тендерної документації, хоча від учасника ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», надаються певні роз’яснення по зазначеним обставинам, а саме по показникам відповідно до ДСТУ, на які Замовник не звертає уваги.
ІІІ. Згідно з Додатком 4 Тендерної документації, Замовник вимагав надання від Учасників у складі своєї документації надати: копію експертних висновків або протоколів досліджень виданих акредитованими лабораторіями, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками які визначаються для приймального та періодичного контрою виробником продукції (органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні (кількість мезофільних аеробних та факультативно-анаеробних мікроорганізмів Бактерії групи кишкових паличок, дріжджів та пліснявих грибів), показникам безпеки (токсичні елементи, мікотоксини, антибіотики, пестициди, радіонукліди), відсутність будь-яких жирів та вершків, окрім молочних)) датованого відповідно до періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування, визначеного нормативними документами (ДСТУ, ГСТУ, ISO, ГОСТ, ТУ) та контролюючими органами у сфері державного контролю та нагляду за харчовими продуктами..
Так, учасником - ТОВ Віньковецький сирзавод в складі тендерної документації було надано наступні протоколи випробувань (експертні висновки), однак надані документи у складі своєї документації не відповідають вимогам Замовника, зокрема
- Експертний висновок _ 001785 від 28.05.2021.pdf» в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового селянського 23.05.2021 р. та проведені випробування лише на мікробіологічні показники та тригліцеридний склад молочного жиру;
- «Експертний висновок _002000 від 15.06.pdf» в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового селянського 07.06.2021 р. та проведені випробування лише на мікотоксини, пестициди, радіонукліди, токсичні елементи та тригліцеридний склад молочного жиру;
- Протокол _119 від 14.06.2021р.pdf», в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового селянського 09.06.2021 р. та проведені випробування лише на мікробіологічні показники;
- Протокол _210 від 16.02.2021.pdf» в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового «Селянського» 11.02.2021 рік та проведені випробування лише на наявність генетично модифікованих організмів;
- Протокол _811 від 14.07.2021.pdf» в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового селянського 15.07.2021 р. та проведені випробування лише на органолептичні показники та фізико-хімічні показники;
- Протокол _5601 від 15.07.pdf» в якому вказано, що дата виготовлення масла солодковершкового селянського 09.07.2021 р. та проведені випробування лише тригліцеридний склад молочного жиру.
З наведеного слідує, що подані протоколи у складі своєї документації з боку Учасника ТОВ «Віньковецький сир завод», не відповідають вимогам тендерної документації Замовника щодо періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування, так які містять різні дати виготовлення та партії товару, що ставить під сумнів якість товару.
IV. У складі своєї документації Замовник вимагав надання прикладу макету спожиткового пакування з маркуванням, що відповідає Закону України "Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів" та пункту 5.4 ДСТУ4399:2005.
Отже, в складі своєї документації Учасник - ТОВ Віньковецький сирзавод в складі тендерної документації надав файл № «56 Етикетка.pdf», що не відповідає пункту 5.4 ДСТУ 4399:2055, зокрема:
По-перше, вказана етикетка не містить повного позначення стандарту ДСТУ 4399:2005, на етикетці вказано лише ДСТУ 43999; по-друге, відповідно до пункту 5.4 ДСТУ 4399:2055 на етикетці повинно бути вказано «інформаційні дані про харчову та енергетичну цінність (калорійність) 100 г продукту – додаток Б (окрім транспортної тари з розфасованим маслом) – на етикетці, що надав ТОВ Віньковецький сирзавод вказано, що поживна цінність в 100 g (г) білки – 0,6 g (г), а відповідно до ДСТУ 4399:2005 повинно бути 0,7-0,8 г; вуглеводи (лактоза) - 0,9 g (г), а відповідно до ДСТУ 4399:2005 повинно бути 1,3 г; також енергетична цінність вказана на етикетці 663 ккал (2727 кДж), а в ДСТУ 4399:2005 вказано що 661 ккал це 2776 кДж, що ставить під сумнів чи вірно виробник ТОВ Віньковецький сирзавод вказав енергетичну цінність масло солодковершкового селянського 73% в ккал та в кДж.
V. У складі своєї документації Учасником – ТОВ «Віньковецький сир завод» подано у складі своєї документації санітарні паспорта, яка не відповідають вимогам чинного законодавства, адже транспорт для перевезення продуктів харчування потрібно дезінфікувати не рідше одного разу на 10 (десять) днів. Зазначені вимоги передбачені Наказом Мінтрансу від 14.10.1997 № 363 «Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні».
VI. Відповідно до Додатку № 2 Тендерної пропозиції Замовник вимагав надати «специфікацію, додатки тощо (за наявності) до даного договору та документ, що підтверджує факт його виконання – накладна (акт виконаних робіт тощо)» - в складі тендерної пропозиції відсутній документ, що підтверджує факт його виконання аналогічних договорів наданих в складі тендерної документації відповідно до наданих файлів, адже надання з боку Учасника – ТОВ «Віньковецький сир завод» видаткової накладної на суму 690, 00 грн. № 18826 від 02.11.2020 р., договору купівлі-продажу № 6 від 01.10.2018 р. та долученої до нього специфікації, не підтверджують факт належного виконання аналогічного договору.
Стосовно невиконання умов тендерної документації з боку учасника – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС»:
І. З приводу ненадання відповідної інформації по показникам згідно 5.2.1, 5.2.3-5.2.10 ДСТУ 4399:2005, зазначаємо, що з боку учасника – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», було подано у складі своєї документації лист-роз’яснення від 22.07.2021 р. вих. № 22/07/21-136, відповідно до якого підприємство учасник повідомляло, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» в особі директора Тарасової Людмили Миколаївни повідомляє, що згідно з Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини» в декларації не обов’язково зазначати основні фізико-хімічні показники, але дані показники зазначені в інших документах, що містяться в складі тендерної документації, зокрема протокол виробника, технічні вимоги тощо. Отже, вимога Замовника була виконана у повному обсязі, а тому підстав для відхилення пропозиції Учасника не було.
ІІ. З приводу зазначення Замовником, що в декларації виробника, вказано протокол № 8Б від 19.02.2021 р., що в свою чергу не відповідає періоду проведення контролю за мікробіологічними показниками, тобто даний протокол випробувань на момент подачі тендерної пропозиції Учасником – не дійсний, оскільки мікробіологічний показник не відповідає вимогам ДСТУ 4399:2005.
Зазначаємо, що на партію товару, на який надався протокол, Учасник – ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» і не міг надати, адже виробник товару «масло вершкове селянське, не менше 72, 5 %» зазначену партію відповідного товару, продав, а тому надавати такий протокол на партію, яку вже не існує, не має ніякої можливості.
Крім того, відповідно до ДСТУ п. 8.2., пункт контролювання є тотожним поняттю «пункт контролювання», а тому посилання Замовником на обставини того, що повинен проводитися періодичний контроль щодо «мікробіологічних показників не менше двох разів на місяць» є неправомірно.
Відповідно до вимог ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове. Технічні умови» проводяться роботи як зазначено у розділі 5 пункті 5.2.1-5.2.10 «Характеристика».
Під час кожної поставки товарів, якість масла повинна відповідати вимогам, які зазначені в розділі 8 «Правила приймання», яке відповідає вимогам:
- п.8.1 Масло приймають партіями. Правила приймання, визначення партії, об’єм вибірки та відбирання проб – згідно ГОСТ 26809 або ДСТУ ISO 707.
- п.8.3 для визначення відповідності якості масла вимогам цього стандарту підприємство-виробник проводить приймальне та періодичне випробування.
п.8.3.1 Приймальному контролюванню підлягає кожна партія продукту за органолептичними показниками, масовою часткою жиру, масою нетто, температурою, якістю пакування та маркування.
п.8.3.2 Під час періодичного контролювання перевіряють мікробіологічні показники (кількість мезофільних аеробних та факультативно-анаеробних мікроорганізмів, бактерії групи кишкових паличок, дріжджів та пліснявих грибів) не менше двох разів на місяць, кислотність титровану та жирової фази масла або рН плазми масла, масову частку кухонної солі, масові частки вітаміну А, бета-каротину та аннато (у разі застосування) – один раз на місяць та на вимогу контролюючої організації та замовника, відсутність будь-яких жирів та вершків, окрім молочних – на вимогу контролівної організації та замовника.
Отже, методи контролювання продукції проводяться відповідно до розділу 5 ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове», а вже безпосередньо приймання товару проводиться відповідно до розділу 8 ДСТУ 4399:2005 «Масло вершкове». Періодичність контролювання масла вершкового регламентується заводом-виробником, який має можливість контролювання даного виду продукту відслідковуючи скільки дана партія буде знаходиться на складі у Виробника, адже існує велика ймовірність, що виробляючи відповідну партію, товар може бути викуплений відразу після виготовлення.
У статті 3 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», а саме згідно до ст. 3 даного Закону, визначається, що законодавство України щодо надання споживачам інформації про харчові продукти складається з Конституції України, цього Закону, законів України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", "Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин", "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації" та інших актів законодавства, що містять положення щодо надання споживачам інформації про харчові продукти.
Відповідно до Інструкції про порядок і умови поставки, закладення, зберігання і відпуску масла вершкового, затвердженого Наказом Держкомрезерву 25.06.2008 N 205, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.07.2008 р. за N 655/15346, пунктом 2.1. встановлено, що масло вершкове - харчовий продукт, виготовлений тільки з коров'ячого молока та (або) продуктів його перероблення. Якість масла вершкового визначається відповідно до вимог чинних нормативних документів на продукцію. Пунктом 2.2. вказаної Інструкції визначено, що масло згідно з ДСТУ 4399:2005 залежно від масової частки жиру поділяють на групи: Масло вершкове за якістю та безпекою, маркуванням повинно відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів та нормативних документів. Постачальник відповідає за якість продукції протягом усього терміну зберігання при дотриманні відповідних умов зберігання (п. 4.7.), при прийманні масла вершкового особлива увага приділяється відповідності якості продукції показникам, зазначеним у документах постачальника, відповідності товару встановленим вимогам, правильності та чіткості нанесення трафаретів на тарі вантажів, вимогам нормативних документів, їх технічному стану (4.8.).
Таким чином, Учасником у повному обсязі були виконані вимоги Замовника в даній процедурі закупівлі.
РЕЛЕВАНТНІ ДЖЕРЕЛА ПРАВА ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ.
Статтею 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини третьої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом. Критеріями оцінки є: 1) ціна; або 2) вартість життєвого циклу; або 3) ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу до цього критерію крім ціни товару (роботи, послуги) може включатися один або декілька витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з: 1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів; 2) технічним обслуговуванням; 3) збором та утилізацією товару (товарів); 4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля).
У разі застосування критерію оцінки вартості життєвого циклу, всі його складові не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Якщо крім ціни замовником встановлені інші критерії оцінки відповідно до методики оцінки, до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін тендерних пропозицій/пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника та приведеної ціни.
Якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції/пропозиції, крім ціни, замовником застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документацїї/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій/пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадків застосування процедури конкурентного діалогу.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію; 2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 3) перелік тендерних пропозицій; 4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників; 5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону); 6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону. Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Відповідно до ч.1-2 ст. 18 Закону, - Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Повноваження, порядок утворення та функціонування Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлюються відповідно до цього Закону та Закону України "Про Антимонопольний комітет України".
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ст. ст. 5, 16, 18, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОСИМО,
ШАНОВНУ КОЛЕГІЮ:
1.Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» до розгляду, за якою:
- Скасувати протокол № 946 від 29.07.2021 р., яким було відхилено тендерну пропозицію процедури закупівлі відкриті торги № UA- 2021-07-09-002430-c за предметом «Масло вершкове селянське, не менше 72, 5 % жирності» за кодом ДК 021: 2015 – 15530000-2 «Вершкове масло» в кількості 15 000, 00 кг, учасника ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС», ЄДРПОУ – 33667686 з підстав не відповідності вимогам тендерної документації відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
- Зобов’язати Замовника – Національну академію Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького прийняти пропозицію по закупівлі Учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» та визнати учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» Переможцем процедури закупівлі № UA-2021-07-09-002430-c товару «Вершкове масло» в кількості 15000, 00 кг код ДК 021:2015 – 15530000-2, та укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС», про що оприлюднити повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІСПОЛІН ПЛЮС» на веб-порталі Уповноваженого органу.
- Cкасувати протокол № 947 від 30.07.2021 р., яким було визначено переможцем процедури закупівлі відкриті торги № UA-2021-07-09-002430-c за предметом «Масло вершкове селянське, не менше 72, 5 % жирності» за кодом ДК 021: 2015 – 15530000-2 «Вершкове масло» в кількості 15 000, 00 кг учасника – ТОВ «Віньковецький сир завод», ЄДРПОУ – 00447681 з ціновою пропозицією 2 226 000, 00 грн.
Додатки в копіях:
1.Платіжне доручення про сплату збору за подання скарги.
2. Копія протоколу № 947 від 30.07.2021 р.
3. Копія протоколу № 946 від 29.07.2021 р.
4. Копія медичних книжок водіїв.
5. Копія декларація виробника.
6.Копія експертних висновків.
7. Копія сан паспортів на автомобілі.
8. Копія накладних.
9. Копія довідки про наявність авто.
10. Копія етикетки.
11. ДСТУ «Масло вершкове».
Скаржник,
Директор ТОВ «ІСПОЛІН ПЛЮС» Л.М. Тарасова
Пов'язані документи:
Учасник
- 7 АКТ надання послуг _45 від 04.10.20.pdf 06.08.2021 15:21
- 43 Сан.пасопрта на автомобілі (1).pdf 06.08.2021 15:21
- 26 Декларація виробника.pdf 06.08.2021 15:21
- 28 Експертний висновок _002000 від 15.06.pdf 06.08.2021 15:21
- 28 Експертний висновок _ 001785 від 28.05.2021.pdf 06.08.2021 15:21
- 13 Медицинськi книжки водії.pdf 06.08.2021 15:21
- 53. Довідка про наявність авто.pdf 06.08.2021 15:21
- 47 Накладні 2020.pdf 06.08.2021 15:21
- 43 Сан.пасопрта на автомобілі.pdf 06.08.2021 15:21
- 58 Перелік операторів ринку постачальників.pdf 06.08.2021 15:21
- 56 Етикетка.pdf 06.08.2021 15:21
- Протокол № 946 від 29.07.2021.pdf 06.08.2021 15:21
- Протокол № 947 від 30.07.2021.pdf 06.08.2021 15:21
- 58 Специфікація до договору Лани Віньковечини.pdf 06.08.2021 15:21
- лист стосовно декларації виробника (2).pdf 06.08.2021 15:21
- Протокол № 948 від 30.07.2021.pdf 06.08.2021 15:21
- Масло вершкове_4399-2005.pdf 06.08.2021 15:21
- СКАРГА МАСЛО АНТ. КОМИТЕТ_20210806_0001.pdf 06.08.2021 15:21
- Платеж.pdf 06.08.2021 15:51
- Ответ на адвокатський запит Мондріч, представник Ісполін.JPG 06.08.2021 18:21
- Договор Адвоката Мондріч_20210806_0001.pdf 06.08.2021 18:26
- рішення від 10.08.2021 № 18292.pdf 11.08.2021 11:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2021 № 19046.pdf 20.08.2021 14:59
- рішення від 19.08.2021 № 19046.pdf 26.08.2021 14:25
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.pdf 16.08.2021 18:22
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.docx 16.08.2021 18:22
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.docx 16.08.2021 18:23
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.pdf 16.08.2021 18:23
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.docx 16.08.2021 18:27
- Пояснення по скарзі №38-ТК від 16.08.2021 року.pdf 16.08.2021 18:27
- Протокол № 1069 від 27.08.2021.pdf 27.08.2021 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2021 16:06
Дата розгляду скарги:
19.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.08.2021 11:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.08.2021 14:25
Дата виконання рішення Замовником:
27.08.2021 16:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення №19046-р/пк-пз від 19.08.2021 року Антимонопольного комітету України виконано, відповідно протоколу № 1069 від 27.08.2021 року
Скарга
Скасована
111111
Номер:
e8cfe0ccf9ff4f9c9ee244f1d63c3e30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002430-c.a3
Назва:
111111
Скарга:
1111111
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
09.08.2021 00:04
Вимога
Вирішена
Не відповідність чинному законодавству
Номер:
b8495bed18ec4c08b44c9f26edf05f31
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002430-c.c2
Назва:
Не відповідність чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо привести ТД у відповідність до чинного законодавства:
1. Перелік формальних помилок затверджено Наказом № 710 від 15.04.2020р. МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998. Є обов’язковим 3 14.08.2020р. для усіх .
2. Банківську гарантію викласти з урахуванням Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14 грудня 2020 року № 2628.
Є обов’язковим з 16.04.2021р. для усіх .
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога помилки та БГ.docx 14.07.2021 14:18
Дата подачі:
14.07.2021 14:18
Вирішення:
Шановний Учасник!
Замовником внесено зміни до тендерної документації.
В Тендерній документації по предмету закупівлі «Масло вершкове селянське, не менше 72,5% жирності» - внесені зміни в розділі 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», а саме:
- в ч.1.1 «Формальні (несуттєві) помилки» доповнено;
- в ч.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» доповнено п.2.6
Опубліковано документ Тендерна документація «оновлена».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога.
Номер:
1eba244af6374d60b3412b6857b62073
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-002430-c.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога.
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо вилучити вимогу щодо надання санітарного паспорту автомобіля. Інформуємо, що статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужно-стей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено.
Крім того, відповідно до статті 25 Закону «Опера-тори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуа-таційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів» згідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України
Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. З огляду на зазначене, повноважень щодо видачі Держсанепідслужбою санітарних паспортів на автотранспорт, що задіяний в перевезенні харчових продуктів, чинним законодавством України не передбачено.
Інші Закони, які б вимагали оформлення санітарного паспорту на транспортні засоби для перевезення харчових продуктів відсутні.
З цих підстав просимо виключити вимогу щодо наявності санітарних паспортів на транспортні засоби, якими буде здійснюватись постачання предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Санпаспорт.docx 13.07.2021 10:22
Дата подачі:
13.07.2021 10:22
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає надати санітарний паспорт автомобіля, на підставі Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997р. № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»(зі змінами), санітарно-гігігієнічним вимогам на виробництві згідно з законодавством України, іншим вимогам законодавства що регулює основні вимоги щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів.
Згідно даного, Наказ Міністерства транспорту України від 14.10.1997р. № 363 (діючий), ч. 12 Правила транспортування вантажів:
«12.2. Для перевезення специфічних (побутових, харчових, швидкопсувних тощо) вантажів необхідно надавати спеціалізований та відповідно обладнаний рухомий склад згідно з вимогами санітарних правил і нормативів.
12.3. Забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів.
Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо).
12.4. Водій (експедитор), зайнятий перевезенням харчових продуктів, повинен мати санітарну книжку з результатами медичного огляду».
Даний продукт входить до продуктів і сировини тваринного походження та до групи швидкопсувних вантажів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.07.2021 12:06