• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лавка вулична антивандальна

Завершена

190 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 10:18 - 15.07.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо визначення переможця

Номер: a18a35efeb9d4a3f8afb286f8f1f8c4c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-001854-c.b1
Назва: Вимога щодо визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА щодо незаконного визнання переможцем ФОП НАНЬЄВ ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ. Шановний Замовнику! Протоколом №57 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2021р. було прийняте рішення про визнання переможцем ФОП НАНЬЄВ ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ, однак ФОП Мухін Павло Сергійович не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оскільки в Додатку 1 ОГОЛОШЕННЯ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель встановлено: «Загальні вимоги: 1. Товар повинен відповідати технічним вимогам, параметрам, зазначеним у цьому додатку. Товар має бути новим (таким, що не був у користуванні), якісним та поставлятися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, назва фірми-виробника, країна виробника (учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист у довільній формі). 2. Учасник у складі пропозиції надає документальне підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам цього додатку до документації, у вигляді порівняльної таблиці із зазначенням основних показників. 3. Гарантійний термін (строк) експлуатації товару, запропонованого Учасником повинен становити не менше 12 місяців (учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист у довільній формі).» Привертаємо увагу, що ці вимоги однакові для всіх учасників закупівлі. У складі своєї пропозиції " ФОП НАНЬЄВ ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ" не надав гарантійних листів згідно пунктів 1, 3, вимог, та не надав порівняльної таблиці (п.2 Вимог), яка надає документальне підтвердження відповідності запропонованого еквіваленту технічним вимогам цього додатку до документації та не дає можливість визначити відповідність запропонованого товару вимогам, та дозволяє поставити меньш якісний,не відповідаючий вимогам технічних, якісних та ін. характеристик, відповідно дешевший товар, що є прямим порушенням вимог Додатку №1 до Оголошення. Тож, уповноважена особа не дослідивши пропозицію учасника незаконно визнала його переможцем, чим порушила як умови Оголошення так і Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи публічних закупівель ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. . Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо Рішення уповноваженої особи (Протокол №57 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.07.2021р щодо переможця " ФОП НАНЬЄВ ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ" відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже пропозиція " ФОП НАНЬЄВ ВАДИМ СТЕПАНОВИЧ" є такою що не відповідає вимогам Замовника (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-09-001854-c). Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вашу вимогу вважаю необґрунтованою і безпідставною. Протоколом № 57 від 23.07.2021 року уповноваженою особою було прийнято рішення про визнання переможцем ФОП Наньєв Вадим Степанович (далі-Переможець). Спрощену закупівлю було проведено з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та максимальної економії бюджетних коштів. Переможець приймав участь в закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками, погодився з технічними характеристиками, серед яких гарантійний строк, вимоги до упакування, кількість, строки придатності та запропонував найнижчу ціну. Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна. Зазначений принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості. Принцип економії та ефективності втілює в собі результат досягнення стану добросовісної конкуренції. Його дотримання означає спрямованість держави на досягнення оптимального результату у вигляді створення конкурентного середовища, яке призведе до економічної вигоди. Згідно ч. 11 ст. 14 Закону, замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Крім того Переможцем було надано фото (не картинку) товару та підтвердження того, що він є виробником. Порівняльна таблиця надається у разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару. Враховуючи викладене, Замовник не мав підстав, передбачених ст.14 ч. 13 Закону відхилити пропозицію учасника ФОП Наньєв В.С., серед яких такі підстави: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Пропозиція Переможця відповідала вимогам Замовника, уповноважена особа не мала підстав для відхилення пропозиції, визначення переможця було проведено без допущення корупційних дій і зловживань та порушення прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з проведенням даної спрощеної закупівлі та з дотриманням принципів проведення публічних закупівель. Однак, у відповідності до ч. 20 ст. 14 Закону, з метою захисту своїх прав та інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Відхилено