-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Меблі та приспособи різні для облаштування хіміотерапевтичного корпусу. (код ДК 39150000-8 Меблі та приспособи різні) .
Завершена
40 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 204.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 204.00 UAH
Період оскарження:
09.07.2021 09:23 - 15.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
4fca3e08815a4a338b3fc8202c0549ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-000234-b.b2
Назва:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА щодо усунення порушенння процедури закупівлі.pdf 30.07.2021 16:02
Дата подачі:
30.07.2021 16:02
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Номер:
113a630ac2334e3aa0d4dcb870f2433f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-09-000234-b.b1
Назва:
Вимога до Замовника щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
З аналізу поданих документів учасника ПП "Домінант 777" є очевидним, що пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та була неправомірно відхилена Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА до Замовника.pdf 28.07.2021 14:45
Дата подачі:
28.07.2021 14:45
Вирішення:
На Вашу вимогу від 28.07.2021 замовник повідомляє наступне :
Відповідно пункту 2 Додатку 3 до оголошення Замовник зазначав, що учасниками-юридичними особами надається копія Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, Учасник також повинен надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Замовник наголошує, що вимогою необхідно було надати Листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), а не інформацію в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Зазначаємо, що листи пишуть чи друкують на бланку, чистому аркуші паперу. Окремі елементи оформлення документів, у тому числі ділових листів/листів, називаються його реквізитами. Правила розташування реквізитів документів регулюються державним стандартом ДСТУ 4163-2003 ("Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації: Вимоги до оформлення документів"), який набув чинності з вересня 2003 року. До основних реквізитів ділових листів належать:
- емблема організації чи товарний знак, логотип;
- назва організації;
- довідкова інформація про організацію (поштовий індекс, поштова адреса, телефон, факс, електронна адреса - e-mail, інтернет-сторінка, реквізити банківського рахунку організації);
- внутрішня адреса;
- кореспондентські позначки (реєстраційний номер документа, дата, місце оформлення);
- заголовок до тексту;
- текст документа;
- підпис посадової особи;
- печатка;
- позначки про наявність додатків і копій тощо.
Надана Вами інформація у складі пропозиції відповідає вимогам ДСТУ 4163-2003 ("Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації: Вимоги до оформлення документів") тому замовник вважає, що Учасник ознайомлений із основами ведення документообігу.
У файлі «СТАТУТ ПП Домінант 777» наявна інформація про Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії у складі яких є відомості за сукупністтю яких можливо зайти на електронний сервіс, але Замовником вимагалася не інформація в складі документу, а окремий Листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch із зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг).
Враховуючи вищезазначене у зв’язку з наявністю підстав для відхилення пропозиції, поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ч. 14 ст. 14 Закону Вашу пропозицію відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено