• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

НК 024:2019 43000 Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів; 44039 Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 43000 Багаторазовий набір для першої медичної допомоги, що не містить лікарських засобів; 44039 Набір для першої медичної допомоги, що містить лікарських засобів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 33196000-0 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 840 186,00 грн. (один мільйон вісімсот сорок тисяч сто вісімдесят шість грн. 00 коп.), з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.) 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09.08.2021 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 55 203,00 (п’ятдесят п’ять тисяч двісті три гривні 00 коп.) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 09.08.2021 18:00 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 18 399,00 грн. ( вісімнадцять тисяч триста дев’яносто дев’ять гривень 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

1 840 186.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 399.00 UAH
Період оскарження: 09.07.2021 07:59 - 05.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Надайте роз'яснення, як цього вимагає законодавство

Номер: 68940bc82fdb441bbca82211e6c51fdf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-000025-a.c2
Назва: Надайте роз'яснення, як цього вимагає законодавство
Вимога:
Замовник посилається на статтю: Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; Ми написали Вимогу стосовно того, щоб Ви пояснили - яким чином при таких невідповідностях, які ми описали, а також додатково - без надання маркувань та іншої інформації Замовник обирає учасника переможцем? Проте як Фарммедальянс надало усе необхідне? І стосовно статті, на яку посилається Замовник: Ст. 33 ч.4. - Учасник має право звернутись через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. То про які переваги може іти мова?Простіше за все - не відповідати на запитання. І саме тому і цікаво - може Замовнику немає чого і відповісти, адже правда не на його стороні Вимагаємо надати пояснення, які переваги, особливо технічні має учасник АВ-Фарма, коли він не надав частину належних документів і не довів технічну відповідність, і на яких підставах Замовник визнав пропозицію учасника Ав-Фарма переможною?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим підлягає залишенню без розгляду. Принагідно інформуємо, що попередньою відповідю було надано інформацію про підстави відповідності пропозиції учасника ПРАТ "АВ-ФАРМА" та пояснення положень ТД. Закупівля UA-2021-07-09-000025-a проводиться як відкриті торги з урахуванням положень ч.3 ст.10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено 12.08.2021. Порядок оскарження встановлений в ст.. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема, «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій, порядок якого передбачений частиною дванадцятою статті 29 цього Закону, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій, у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону.». Пропозиція ПРАТ "АВ-ФАРМА" повністю відповідає умовам ТД та правомірно допущена до аукціону. За результатами аукціону електронною системою закупівель автоматично проведено оцінку та визнано переможною пропозицію ПРАТ "АВ-ФАРМА". Відповідно умов тендеру критерій оцінки 100% ціна, інших жодних переваг у пропозиції ПРАТ "АВ-ФАРМА" перед пропозицією ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" не має.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне обрання переможцем

Номер: 0f99905984af45f38c6ee0bcb9422bf3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-09-000025-a.b1
Назва: Незаконне обрання переможцем
Вимога:
Шановний замовник, вимагаємо пояснити наступне. 1. В ТД зазначено, п. 4.3 Загальних положень: Кількість товару та/або обсяги (робіт або послуг): повинні бути здійснені відповідно додатку 1 ТД. п.1 та п. 5 Розділу ІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, учасник завантажує документи та/або дані, що визначені, Додатком № 1, та готує пропозицію (в технічній частині) відповідно до Додатку №1 ТД. Замовник в Додатку 1 зазначає: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) та технічні специфікації, маркування, СЕРТИФІКАТИ, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Якщо інформація та/або документальне підтвердження, яка вимагається тендерною документацією є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" або якщо учасник вважає, що вона є такою, не надається учасником у складі тендерної пропозиції. У такому разі учасник надає довідку довільної форми та/або данні з посиланням на таку інформацію або відповідне пояснення. Далі в Розділі 1 Додатку 1, Замовник надає опис Технічних характеристик (складу аптечок) і зазначає деякі вироби з поміткою "або" (наприклад: "серветки з хлоргексидином (або їх замінники)", "Атоксіл гель стік 20г або Атоксіл пак.2 г - 10 од, Валідол табл.0,06 г №6 або №10 - 10 од. і так далі)..., а також наводить колонку в таблиці "Характеристики відповідно до № креслення марка (модель), ґатунок, розмір, ДСТУ(ТУ), ГОСТ:" і зазначає, яким ДСТУ, ТУ тощо повинен відповідати предмет закупівлі з позначкою: (або еквівалент)*. Примітка* або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації). Таким чином, учасник, готуючи пропозицію у відповідь на ці вимоги повинен надати "інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію" з наданням інформації про КОНКРЕТНІ позиції, які Учасник пропонує не застосовуючи "або" (а не просто переписувати табличку Замовника, це вочевидь зрозуміло). Тому що інакше немає сенсу Замовнику писати, що учасник "готує пропозицію (в технічній частині) та завантажує дані відповідно до Додатку №1 ТД". Можна просто поставити підпис та печатку на Додатку 1 і все. І повинен надати інформацію про "Характеристики відповідно до № креслення марка (модель), ґатунок, розмір, ДСТУ(ТУ), ГОСТ...або вказати еквівалент зазначеного ДСТУ, ТУ, ГОСТ.....з якого можна орієнтуватись, чим (яким саме технічним, нормативним документом, де є склад аптечки) користується виробник під час виготовлення аптечок. Або, не надавати таких документів, якщо вони є у вільному доступі. Проте, учасник АВ-Фарма не надав сертифікати якості зі складом до аптечок взагалі, а лише перші сторінки, що склад аптечок "відповідає переліку вкладень" (якому переліку? чийому переліку вкладень? Замовника? Чи може ДСТУ? Чи може й іншої закупівлі?), проте як чітко у вимогах Тендерної документації встановлена умова підтвердити відповідність вимогам Додатку 1 в технічній частині (також, п. 4.3 Загальних положень та п.1 та п. 5 Розділу ІІ.: "Кількість товару та/або обсяги (робіт або послуг): повинні бути здійснені відповідно додатку 1 ТД", ..."готує....завантажує документи). Щодо АМА-1 та АМА-2 зрозуміло, що перелік вкладень наводиться в ДСТУ 3961-2000 Зміна №2, проте в цьому ДСТУ також зазначаються деякі позиції через "або"... І що, в решті решт, Учасник пропонує у складі АМА-1 і АМА-2 де вказує "або їх замінники" - Замовник це може ідентифікувати з тих документів, що були надані? Або інші Учасники - чи можуть ідентифікувати це - кількість, обсяги? Ні. Позиції через "або" - це не конкретика. Учасник АВ-Фарма не надає потрібні сертифікати з вкладеннями - це не конкретика, і не підтвердження відповідності. І не надає посилання на еквівалентну технічну документацію на аптечку для штабного вагону (адже вочевидь не користується ТУ У 21.2-38929750-003:2014, які вказав Замовник), а лише посилається на Декларацію про відповідність №006, яка є просто загальним переліком маси аптечок, без складів та комплектуючих. Лише надається переписана технічна специфікація Замовника, все з тими ж "або" без доведення відповідності та без зазначення конкретних комплектуючих, які отримає кінцевий споживач в аптечці. Це все навмисне заплутування. 2. В ТД, в Додатку 1 зазначено: "Строк гарантії на аптечки АМА-1 – не менше 3 років з дня виготовлення продукції, строк гарантії на аптечки АМА-2, аптечки для штабного вагону – не менше 2 років з дня виготовлення товару". Проте учасник АВ-Фарма надає сертифікати якості на АМА-1 та аптечку для Штабного вагону, які не підтверджують і ці вимоги. АМА-1 - строк придатності менше трьох років, Аптечка для штабного вагону - менше двох років. І в той же час в Гарантійному листі №1100 від 05.08.2021 року інформує, що "строк придатності деяких вкладень в Аптечках медичних автомобільних становить 3 роки з дати виробництва...... для "штабного вагону 2 роки..." Тому ми вимагаємо Замовника пояснити за яких підстав було обрано Учасника АВ-Фарма переможцем, коли наявні невідповідності у технічній частині предмету закупівлі, які неможливо виправити за Законом, та у строках придатності на товар.
Вирішення: Вимога не відповідає ч. 3 ст 31, ч. 4 ст. 33, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з чим підлягає залишенню без розгляду. Принагідно інформуємо, що пропозиція учасника ПРАТ "АВ-ФАРМА" повною мірою відповідає умовам тендерної документації, вичерпний перелік документів відповідно додатку 1 ТД зазначено Розділ II. Документальне підтвердження додатку 1 ТД.
Статус вимоги: Відхилено