• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги зі знищення тютюнових виробів

документи подаються українською мовою

Завершена

1 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 18:06 - 14.07.2021 13:00
Вимога
Відхилено

щодо неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем.

Номер: 04516fb9767b4bf4a881c73da81ead6e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-005412-a.b2
Назва: щодо неправомірного рішення Замовника про визнання переможцем.
Вимога:
1. Найменування Замовника: Головне управління Національної поліції у Волинській області. Код ЄДРПОУ 40108604. Місцезнаходження: 43025, України, Волинська обл., м. Луцьк, вул. Винниченка, буд. 11. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2021-07-08- 005412 Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів) 3. Підстави подання вимоги: неправомірне рішення Замовника про визнання переможцем. 4. Обґрунтування вимоги: Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно п. 4 ч. 2 ст. 14 Закону, одним із послідовних етапів спрощеної закупівлі є проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. Так, відповідно до ч. 1 ст. 30 Закону, електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Згідно пункту 23 ст. 1 Закону, приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції/пропозиції та перерахована за математичною формулою з урахуванням показників інших критеріїв оцінки, визначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Однак, як вбачається за результатами аукціону, приведена ціна Спільного Українсько-Іспанського підприємства у формі ТОВ "ОЛЕНА ПЛЮС" (ЄДРПОУ 25229502), якого було визнано Переможцем, одразу була неймовірно низькою та склала 0,06 грн. Мінімальний крок пониження закупівлі складав 5,00 грн., що фактично унеможливлювало здійснити повторювальний процес пониження цін цим Учасником (визнаним Переможцем). Отже, вищевказаний Учасник з метою отримання перемоги, шляхом недобросовісних дій фактично дискредитував принцип повторювального процесу пониження цін електронного аукціону, встановивши одразу мінімально можливу ціну та порушив принцип добросовісної конкуренції серед учасників. Таким чином, інші Учасники електронного аукціону були позбавлені права на проведення чесного та відкритого змагання. Так, Закон України «Про публічні закупівлі» носить рекомендаційний характер для усіх закупівль за державні кошти, сума закупівлі яких є нижчою за 50 000 грн., але, звертаємо увагу, що відповідно до п. 3 частини першої ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Також, хотілося б застерегти Замовника та звернути увагу на той факт, що згідно відкритих даних офіційного веб-порталу Державної податкової служби України (доступне за посиланням: https://tax.gov.ua/businesspartner ), станом на 21.07.2021 року Спільне Українсько-Іспанського підприємство у формі ТОВ "ОЛЕНА ПЛЮС" (ЄДРПОУ 25229502) має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Отже, надійність та добросовісність підприємства, що було визнано Переможцем спрощеної закупівлі: UA-2021-07-08-005412 (Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів)) викликає цілком обґрунтовані сумніви. Враховуючи вищевикладене, просимо взяти до уваги всі наші аргументи та вимагаємо переглянути рішення щодо визнання Переможцем закупівлі Спільне Українсько-Іспанського підприємство у формі ТОВ "ОЛЕНА ПЛЮС" (ЄДРПОУ 25229502) та відхилити пропозицію зазначеного Учасника, у зв’язку із запропонуванням завідомо аномально низької ціни без її обґрунтування та вчинення недобросовісних дій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Розрахунок цінової пропозиції було проведено у відповідності до отриманих відповідей від субєктів господарювання, що займаються таким видом діяльності. Учасник, що бере участь в закупівлі формує цінову пропозицію у відповідності до технічних вимог, наявного обладнання та його виробничої спроможності.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо зміни Кваліфікаційних критеріїв Технічних вимог

Номер: 5dddd86f5a82404e950e6e3f3fe88213
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-005412-a.c1
Назва: Щодо зміни Кваліфікаційних критеріїв Технічних вимог
Вимога:
Вимогаємо внести зміни до тендерної документації публічної закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-08-005412) «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги зі знищення тютюнових виробів)», а саме до абзацу 1 Кваліфікаційних критеріїв Технічних вимог: « - наявність Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії)», з огляду на наступне: Відповідно до вимог ст. 1 Закону України «Про відходи», небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров'я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Згідно вимог ст.1 ЗУ «Про вилучення з обігу, переробку, утилізацію, знищення або подальше використання неякісної та небезпечної продукції», до до неякісної та небезпечної продукції відноситься: продукція, яка не відповідає вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів стосовно відповідних видів продукції щодо її споживчих властивостей; продукція, яка не відповідає обов'язковим вимогам чинних в Україні нормативно-правових актів щодо її безпеки для життя і здоров'я людини, майна і довкілля; продукція, якій з метою збуту споживачам виробником (продавцем) навмисне надано зовнішнього вигляду та (або) окремих властивостей певного виду продукції, але яка не може бути ідентифікована як продукція, за яку вона видається; продукція, під час маркування якої порушено встановлені законодавством вимоги щодо мови маркування та (або) до змісту і повноти інформації, яка має при цьому повідомлятися; продукція, строк придатності якої до споживання або використання закінчився; продукція, на яку немає передбачених законодавством відповідних документів, що підтверджують якість та безпеку продукції. Відповідно до ст. 19 цього Закону, підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані: забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання; мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання; забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів; знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання; вести облік надходження та знищення продукції, обладнання; під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції; забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання; забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна. Згідно вимог п. 16 Порядку обліку, зберігання, оцінки конфіскованого та іншого майна, що переходить у власність держави, і розпорядження ним, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25.08.1998 № 1340, знищення тютюнових виробів здійснюється за рішенням комісії, утвореної відповідно до пункту 7 цього Порядку. Підприємства, що здійснюють знищення відповідної продукції та обладнання, зобов’язані: забезпечувати систему належних безпечних для здоров’я людини та довкілля умов знищення відповідної продукції, обладнання; мати технічні можливості для знищення відповідної продукції, обладнання; забезпечувати знищення зазначеної продукції та обладнання з додержанням вимог відповідних нормативно-правових актів і нормативних документів; знищувати продукцію, обладнання такими методами, що унеможливлюють подальше відновлення первинних споживчих властивостей продукції, обладнання; вести облік надходження та знищення продукції, обладнання; під час процедури знищення забезпечувати безперешкодний доступ до приміщень, де відбувається знищення, членам комісії, представникам суб’єкта господарювання, зазначеного в цьому пункті, представникам асоціації виробників та/або імпортерів відповідної категорії продукції; забезпечувати контроль за знищенням продукції, обладнання та не допускати несанкціонованого їх використання; забезпечувати відеофіксацію процесу знищення у повному обсязі з наданням доступу до електронної форми відеозапису органу, що здійснив вилучення майна. Тютюнові вироби, вміщені в упаковку (тару), знищуються в такій упаковці (тарі). Знищення тютюнових виробів здійснюється шляхом спалювання, руйнування, фізико-хімічної, біологічної або іншої обробки відповідно до вимог законодавства. Отже, вищевказані вимоги щодо підприємств, що здійснюють знищення відповідної продукції не містять вимогу щодо наявності відповідної ліцензії. До того ж відповідно до п. 14 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», ліцензуванню підлягає виробництво особливо небезпечних речовин та поводження з небезпечними відходами. Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджені Постановою КМУ від 13 липня 2016 р. № 446. Відповідно цих умов, небезпечні відходи - відходи, що мають такі фізичні, хімічні, біологічні чи інші небезпечні властивості, які створюють або можуть створити значну небезпеку для навколишнього природного середовища і здоров’я людини та які потребують спеціальних методів і засобів поводження з ними. Згідно з ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Відповідно до ч. 4 ст. 22, зазначеного Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до ч. 7 ст. 14 вищевказаного Закону, у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. На підставі вищевикладеного, вважаємо, що вимога абзацу 1 Кваліфікаційних критеріїв Технічних вимог щодо наявності у учасника ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження) та надання копії цієї ліцензії є незаконною та містить дискримінаційні умови, та є такою що обмежує нашу участь в проведенні зазначеної процедури закупівлі, як потенційного учасника. Отже, вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та видалити зазначений пункт. У разі незадоволення цієї вимоги, повідомляємо, що у порядку, передбаченому ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», будемо змушені звернутися з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, внесено зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено