-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Взуття різне, крім спортивного та захисного
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
8 276 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 400.00 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 16:39 - 13.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
c6f6558beef24e449f11cb609a177c9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.a6
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Мотивувальна частина скарги
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» (далі – Учасник) звертається до Вас
зі скаргою стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: АКЦІОНЕРИМ ТОВАРИСТВОМ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» (далі – Замовник) 07.08.2021 року о 16:39 у системі електронних закупівель було розміщено тендерну документацію на закупівлю товару ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-08-002279-b.
07 вересня 2021 року Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-07-08-002279-b (далі – Протокол). Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію
ПП «Фортуна Лімітед» було відхилено.
Підставою відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
1. «- у складі своєї пропозиції Учасником не надано копії документів, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічними за предметом закупівлі договорами;».
З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником було надано довідку про виконання аналогічних договорів, скан-копії аналогічних договорів з усіма додатками, видаткові накладні, листи-відгуки.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
30.08.2021 о 16:54 Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей до 31.08.2021 16:54. Учасник виконав у визначений строк вимоги Замовником і завантажив усі документи, що вимагались Замовником.
Документи, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічним за предметом закупівлі договорами хоч і стосуються наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), проте Замовником
у вимозі про усунення невідповідностей вимоги про надання вищезазначених документів не містилось.
У такому випадку, варто зробити висновок, що наведена підстава відхилення Учасника
є безпідставною або Замовник порушив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах передбачене.
Аналогічна ситуація мала місце у публічній закупівлі з ідентифікаційним номером UA-2021-03-05-002059-a, де Колегія Рішенням №11491-р/пк-пз від 25.05.2021 визнала неправомірними вищезазначені підстави відхилення та зобов’язала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника.
2. «- у складі своєї пропозиції Учасником не надано листи - відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.»
Учасником у межах строку прийому тендерних пропозицій було подано тендерну пропозицію з метою участі в публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-08-002279-b та надано усі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією Замовника. Ми стверджуємо, що у складі нашої пропозиції містяться три листи-відгуки щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів окремими трьома файлами і знаходяться у вільному доступі в системі Прозоро. Переконатися в цьому може будь хто бажаючий безперешкодно.
3. «- чоботи гумові «заброди» мають підошву товщиною менш 15 мм; - капцям шкіряним не вистачає захисних властивостей підошви від ковзання по жирним поверхням.»
На підтвердження запропонованих товарів технічним вимогам тендерної документації Учасником було надано у складі своєї пропозиції: паспорти якості; сертифікати експертизи типу; висновки ДСЕЕ; декларації відповідності; лист про відповідність продукції; таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим в тендерній пропозиції; довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У вище перелічених документах зазначено, що товщина підошви чобіт гумових «заброди» складає понад 15 мм., капці мають ідентичні властивості щодо технічних характеристик з тими, що зазначені Замовником у тендерній документації. У чому може переконатись будь хто бажаючий шляхом перегляду тендерної пропозиції учасника.
У зв’язку з чим ми не уявляємо можливість об’єктивного відхилення за вищезазначених підстав.
Окрім цього, постає логічне питання, на підставі чого, у який спосіб Замовником встановлено, що чоботи гумові «заброди» мають товщину меншу 15 мм, а капцям шкіряним не вистачає захисних властивостей підошви від ковзання по жирним поверхням?
Товщина підошви і захисні властивості підошви від ковзання є технічними характеристиками товарів і містяться у маркуванні, протоколах випробувань, сертифікатах. У свою чергу, згідно абзацу другого частини 5 статі 23 маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник документально не підтвердив, не довів, що запропонований товар Учасником
не відповідає технічним характеристикам.
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Фортуна Лімітед» у закупівлі.
4. Учасником закупівлі ТОВ «Валтекс» запропоновано у тендерній пропозиції чоботи гумові та чоботи гумові «заброти» виробництва ВАТ «Кондраківський завод гумового взуття»,
що розташоване в Російській федерації. Дану інформацію підтверджує Сертифікати експертизи типу модуля В та паспорти якості надані ТОВ «Валтекс» у своїй тендерній пропозиції.
ТОВ «Валтекс» у тендерній пропозиції надано лист-роз’яснення щодо санкцій
у якому зазначається, що запропонована ним продукція не підпадає під перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації.
Проте, товари згідно коду з УКТЗЕД 6402 «Взуття на підошві та з верхом з гуми або пластмаси» містяться в Постанові КМУ від 30.12.2015 № 1147 і підпадають під заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації.
На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «Валтекс» з вищезазначеної підстави та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 у зв’язку із зазначенням
у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Враховуючи викладене вище, на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується неправомірного допущення до аукціону учасника ТОВ «Валтекс».
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію Скаржника
і рішення про допущення до аукціону ТОВ «Валтекс».
Пов'язані документи:
Учасник
- 32.лист відгук Південна Залізниця.pdf 11.09.2021 12:17
- 35.Лист-відгук Львівтеплоенерго.pdf 11.09.2021 12:17
- 38 Лист роз’яснення щодо санкцій.pdf 11.09.2021 12:17
- 38.лист відгук зоря Фортуна.pdf 11.09.2021 12:17
- Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-07-08-002279-b-qualifications.pdf 11.09.2021 12:17
- Скарга Харківобленерго.pdf 11.09.2021 12:17
- Аналогічне рішення АМКУ.pdf 11.09.2021 12:17
- Рішення від 15.09.2021 № 21011.pdf 15.09.2021 17:32
- інформація про перенесення розгляду скарги від 24.09.2021 № 14305.pdf 27.09.2021 10:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.10.2021 № 22640.pdf 06.10.2021 18:25
- Рішення від 05.10.2021 № 22640.pdf 08.10.2021 16:17
- Пояснення по суті скарги №UA-2021-07-08-002279-b.a6 ПП ФОРТУНА ЛІМІТЕД.doc 21.09.2021 13:36
- Пояснення по суті скарги.pdf 21.09.2021 13:36
- Додаткові пояснення по скарзі №UA-2021-07-08-002279-b.a6 ПП ФОРТУНА ЛІМІТЕД.doc 30.09.2021 16:46
- Додаткові пояснення по скарзі №UA-2021-07-08-002279-b.a6 ПП ФОРТУНА ЛІМІТЕД.pdf 30.09.2021 16:46
- Скасування рішення.pdf 13.10.2021 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2021 12:37
Дата розгляду скарги:
24.09.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.09.2021 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2021 16:17
Дата виконання рішення Замовником:
13.10.2021 16:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.10.2021 № 22640-р/пк-пз - скасувати рішення про не допуск тендерної пропозиції ПП «ФОРТУНА ЛІМІТЕД» до аукціону за процедурою закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» код ДК 0021:2015: 18810000-0 «Взуття різне, крім спортивного та захисного».
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Відхиленн ПП Фортуна Лімітед з надуманих причин
Номер:
600701fdce8744f0b9e3519078fddc4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.b5
Назва:
Відхиленн ПП Фортуна Лімітед з надуманих причин
Вимога:
07 вересня 2021 року Замовником було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-07-08-002279-b (далі – Протокол). Згідно вищезазначеного Протоколу пропозицію ПП «Фортуна Лімітед» (далі – Учасник) було відхилено. Як підстави відхилення тендерної пропозиції Учасника Замовник у протоколі зазначає:
1. «- у складі своєї пропозиції Учасником не надано копії документів,
що підтверджують проведення розрахунків за аналогічними за предметом закупівлі договорами;».
З метою документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Учасником було надано довідку
про виконання аналогічних договорів, скан-копії аналогічних договорів з усіма додатками, видаткові накладні, листи-відгуки.
Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником
у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей
в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.».
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено:
«1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
30.08.2021 о 16:54 Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей до 31.08.2021 16:54. Учасник виконав у визначений строк вимоги Замовником і завантажив усі документи, що вимагались Замовником.
Документи, що підтверджують проведення розрахунків за аналогічним за предметом закупівлі договорами хоч і стосуються наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), проте Замовником у вимозі про усунення невідповідностей вимоги про надання вищезазначених документів не містилось.
У такому випадку, варто зробити висновок, що наведена підстава відхилення Учасника є безпідставною або Замовник порушив право Учасника на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах.
2. «- у складі своєї пропозиції Учасником не надано листи - відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів (покупців) із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості, кількості та строків виконання.»
Учасником у межах строку прийому тендерних пропозицій було подано тендерну пропозицію з метою участі в публічній закупівлі за ідентифікатором UA-2021-07-08-002279-b та надано усі необхідні документи, що вимагались тендерною документацією Замовника. Ми стверджуємо, що у складі нашої пропозиції містяться три листи-відгуки щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів окремими трьома файлами і знаходяться у вільному доступі в системі Прозоро. Переконатися в цьому може будь хто бажаючий безперешкодно.
3. «- чоботи гумові «заброди» мають підошву товщиною менш 15 мм; - капцям шкіряним не вистачає захисних властивостей підошви від ковзання по жирним поверхням.»
На підтвердження запропонованих товарів технічним вимогам тендерної документації Учасником було надано у складі своєї пропозиції: паспорти якості; сертифікати експертизи типу; висновки ДСЕЕ; декларації відповідності; лист про відповідність продукції; таблицю відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі наданим
в тендерній пропозиції; довідку про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. У вище перелічених документах зазначено, що товщина підошви чобіт гумових «заброди» складає понад 15 мм., капці мають ідентичні властивості щодо технічних характеристик з тими, що зазначені Замовником у тендерній документації. У чому може переконатись будь хто бажаючий шляхом перегляду тендерної пропозиції учасника.
У зв’язку з чим ми не уявляємо можливість об’єктивного відхилення
за вищезазначених підстав.
Окрім цього, постає логічне питання, на підставі чого, у який спосіб Замовником встановлено, що чоботи гумові «заброди» мають товщину меншу 15 мм, а капцям шкіряним не вистачає захисних властивостей підошви від ковзання
по жирним поверхням?
Товщина підошви і захисні властивості підошви від ковзання є технічними характеристиками товарів і містяться у маркуванні, протоколах випробувань, сертифікатах. У свою чергу, згідно абзацу другого частини 5 статі 23 маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Замовник документально не підтвердив, не довів, що запропонований товар Учасником не відповідає технічним характеристикам.
Учасник не погоджується з підставами відхилення Тендерної пропозиції Замовником у цілому. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Фортуна Лімітед» у закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 18:36
Вирішення:
1. У ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Відсутність документа від учасника, який вимагав Замовник у тендерній документації, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі.
2. Також Замовник має право відхилити Учасника у разі невідповідності пропозиції вимогам технічної специфікації. Пояснення від Мінекономіки надаємо:
На офіційний електронний сайт Уповноваженого органу надійшов запит № 1332/2020 від «Х» міської ради з наступного питання: «…….в частині 16 статті 29 Закону чітко визначені документи, які учасник має право дозавантажити, а саме: кваліфікаційні документи та щодо права підпису. Якщо в тендерній пропозиції учасника відсутні й інші документи, технічні розрахунки або довідки відповідно до частини 3 статті 22 Закону, ЧИ ПОВИНЕН ЗАМОВНИК ДАВАТИ 24 години на дозавантаження документів, якщо все одно тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації?».
Відповідь Мінекономіки на запит наступна: «Виходячи зі змісту статті 29 Закону, замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію. При цьому протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
У свою чергу, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною 16 статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та / або документах, визначених частиною 16 статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
3.Учасником надано:
1.«6.Лист про відповідність продукції.pdf», у якому вказано гарантію Учасника відповідності продукції, яка буде поставлятися за договором – зразкам, наданим на процедуру торгів UA-2021-07-08-002279-b.
2. «16.Паспорт якості на капці шкіряні Е730.pdf» від ПП «Семенівський колорит», у якому підприємство гарантує відповідність продукції, яка буде поставлятися за договором – зразкам, наданим на процедуру торгів UA-2021-07-08-002279-b.
3. «18.Гарант лист виробника ЮКОВ оригінальність продукції.pdf» у якому підприємство гарантує відповідності продукції, яка буде поставлятися за договором, зразкам, наданим на процедуру торгів.
Таким чином, за результатами торгів постачатиметься продукція, з технічно-якісними показниками наданих зразків. Замовником виявлено невідповідності пропонованої продукції у частині: - чоботи гумові «заброди» мають підошву товщиною менш 15 мм; - капцям шкіряним не вистачає захисних властивостей підовши від ковзання по жирним поверхням.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відхилення учасника за надання недостовірної інформації
Номер:
8f42db0bdc6b42149c1b327aea422a65
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.c4
Назва:
Вимога щодо відхилення учасника за надання недостовірної інформації
Вимога:
Учасником закупівлі ТОВ «Валтекс» запропоновано у тендерній пропозиції чоботи гумові та чоботи гумові «заброти» виробництва ВАТ «Кондраківський завод гумового взуття», що розташоване в Російській федерації. Дану інформацію підтверджує Сертифікати експертизи типу модуля В та паспорти якості надані
ТОВ «Валтекс» у своїй тендерній пропозиції.
ТОВ «Валтекс» у тендерній пропозиції надано лист-роз’яснення щодо санкцій
у якому зазначається, що запропонована ним продукція не підпадає під перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять
з Російської Федерації.
Проте, товари згідно коду з УКТЗЕД 6402 «Взуття на підошві
та з верхом з гуми або пластмаси» містяться в Постанові КМУ від 30.12.2015 № 1147
і підпадають під заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації.
На підставі вищезазначеного, просимо скасувати рішення про допущення до аукціону ТОВ «Валтекс» з вищезазначеної підстави та відхилити його тендерну пропозицію на підставі абзацу третього пункту 1 частини 1 статті 31 у зв’язку із зазначенням у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 17:11
Вирішення:
Учасником закупівлі ТОВ «Валтекс» запропоновано у тендерній пропозиції чоботи гумові та чоботи гумові «заброти» виробництва ВАТ «Кондраківський завод гумового взуття», що згідно із наданими документами : «32 Документи на підтвердження відповідності по позиціям 4.pdf» та «35 Документи на підтвердження відповідності по позиціям 8.pdf» належать до коду УКТЗЕД 6401.
Згідно з чинною Постановою КМУ від 30.12.2015 № 1147-2015-п код УКТЗЕД 6401 не підпадають під заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Виробник взуття походить з Російської Федерації
Номер:
14d7554fc7484a588370853441636878
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.c3
Назва:
Виробник взуття походить з Російської Федерації
Вимога:
Шановний Замовник, вимагаємо пояснити, як учасник пройшов прекваліфікацію з сертифікатом експертизи типу на чоботи гумові , де виробник походить з Російської Федерації ? Згідно постанові Кабінету Міністрів України від 3012.2015р. №1147 заборонено ввезення на митну теріторію України товарів, що походять з Російської Федерації, зокрема з кодом 6402 - взуття на підошві та з верхом з гуми або пластмаси.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 10:49
Вирішення:
ТОВ "Валтекс" пропонує у пропозиції взуття з кодом 6401 суцільнолите, яке не підпадає на заборону ввезення з Російської Федерації. Посилання на переліз заборонених товарів: Про заборону ввезення на митну ... | від 30.12.2015 № 1147 (rada.gov.ua) https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1147-2015-%D0%BF#Text
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Прийом пропозицій по 17.08.2021р.
Номер:
913eb6408b254cd4a82af291b3e65131
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.c2
Назва:
Прийом пропозицій по 17.08.2021р.
Вимога:
Шановний Замовник, учасник ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА" додав лист відгук від 31.08.2021р, дата якого не входить у період прийому пропозиції, а тому не може бути складовою тендерної пропозиції учасника. З тих же причин було дискваліфіковано учасників по тендеру https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-08-004497-b. Приклад частини протоколу відхилення надається
Пов'язані документи:
Учасник
- Рисунок (4) (4).jpg 08.09.2021 10:36
Дата подачі:
08.09.2021 10:36
Вирішення:
Дата листа учасника ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ВЕРОНА" надано у період виправлення невідповідності. Період виправлення невідповідностей пропозиції: з 30.08.2021 16:52 до 31.08.2021 16:52.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Ст.16
Номер:
319be9ebf305486a9517a409faa5de62
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-002279-b.c1
Назва:
Ст.16
Вимога:
Замовник однією з причин дискваліфікації вказав- у складі своєї
пропозиції Учасником не надано
копії документів, що
підтверджують проведення
розрахунків за аналогічними за
предметом закупівлі договорами; -
у складі своєї пропозиції
Учасником не надано листивідгуки (не менше 3-х) щодо
підтвердження ділової репутації
учасника від попередніх
контрагентів (покупців) із
зазначенням дати і номеру
договору та інформації про
належне виконання договору
стосовно якості, кількості та
строків виконання. Замовник виставив вимогу усунення невідповідностей, яку учасник усунув, але Замовник про аналогічні договори та листи відгуки у вимогах усунення невідповідностей не прописував, а тому вимагаємо пояснення, чим завантажені учасником у складі тендерної пропозиції листи відгуки та копії аналогічних договорів не влаштували Замовника ? Вимагаємо також пояснити, чому існуючі причини дискваліфікації по цім пунктам Замовник не прописав у попередніх вимогах усунення невідповідностей ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2021 10:19
Вирішення:
1. У ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено наступне: «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.»
Відсутність документа від учасника, який вимагав Замовник у тендерній документації, не є невідповідністю, оскільки за відсутності такого документа унеможливлюється будь-яка перевірка відповідності встановленій вимозі.
2. Також Замовник має право відхилити Учасника у разі невідповідності пропозиції вимогам технічної специфікації. Пояснення від Мінекономіки надаємо:
На офіційний електронний сайт Уповноваженого органу надійшов запит № 1332/2020 від «Х» міської ради з наступного питання: «…….в частині 16 статті 29 Закону чітко визначені документи, які учасник має право дозавантажити, а саме: кваліфікаційні документи та щодо права підпису. Якщо в тендерній пропозиції учасника відсутні й інші документи, технічні розрахунки або довідки відповідно до частини 3 статті 22 Закону, ЧИ ПОВИНЕН ЗАМОВНИК ДАВАТИ 24 години на дозавантаження документів, якщо все одно тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації?».
Відповідь Мінекономіки на запит наступна: «Виходячи зі змісту статті 29 Закону, замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію / пропозицію. При цьому протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції / допущення до аукціону).
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції / пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом.
У свою чергу, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та / або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та / або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною 16 статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та / або документах, визначених частиною 16 статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин».
Статус вимоги:
Не задоволено