• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі комунальної власності Лисогірського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад-дошкільний навчальний заклад» Біленьківської сільської ради Запорізького району Запорізької області за адресою: 70443, Запорізька обл., Запорізький р-н, с. Лисогірка, вул. 8 Березня, буд. 15-Б

Завершена

1 894 452.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 472.26 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 14:22 - 21.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо рішення Замовника про визначення Переможця

Номер: 9a1dfb0b6d864d7abfe7ebb2bb2d0353
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-006531-c.a3
Назва: Щодо рішення Замовника про визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! На підставі частини 4 статті 33 «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922- (далі – Закон), а саме: Щодо рішення Замовника про визначення Переможця, оформленого Протоколом № 09/08-1 від 09.08.2021р. Проаналізувавши документи Переможця, ми дійшли до висновку, що Замовник відхилився від принципів рівного ставлення до учасників та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та наводить такі аргументи цього приводу: Згідно з Додатком №1 до тендерної документації «1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», а саме документи які підтверджують кваліфікацію учасника виявлено наступні порушення: - Порушено вимоги до документа «Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»», який наданий на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Згідно вимог до документу необхідно надати «- Оригінал позитивного листа - відгуку (якщо в довідці зазначено декілька аналогічних догорів, лист-відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.». В листі відгуку №851/07 від 19.07.2021р. вказано відгук по роботам, які виконувалися підрядником згідно договору №35/2020/01втс від 21.01.2020 року, проте прикладено скановану копію договору підряду №35/2020/01втс від 22.01.2020 року також в листі відгуку №853/07 від 19.07.2021р. вказано відгук по роботам, які виконувалися підрядником згідно договору №33/2020/01втс від 21.01.2020 року, проте прикладено скановану копію договору підряду №33/2020/01втс від 22.01.2020 року. Отже виявлені невідповідності між аналогічними договорами, які надані та листами відгуками до кожного договору зазначеного в довідці від попереднього замовника. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 та підпункту 1 пункту 2 1 частини статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». В разі якщо наша вимога залишиться без задоволення будемо вимушені звернутися до органу оскарження, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу Державної аудиторської служби України. З повагою, Директор ТОВ «ВЕКТОР БУД-ТОРГ» ______ О.М. ГЛИБІН
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розділом 3 частиною 1 Тендерної документації передбачено, зокрема, що Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій. Рішення про віднесення помилки до формальної приймається Замовником. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених Законом України «Про публічні закупівлі». Крім того, зазначена Вами помилка часника зроблена в одному з чотирьох наданих документів, а тому її не взято до уваги. Враховуючи викладене, Замовником дотримано всіх принципів, визначених Законом та визначено пропозицію Учасника, визначеного переможцем, як найбільш економічно вигідною, навідміну від Пропозиції Скаржника за даною вимогою, що відповідає одному з принципів Закупівель, а саме максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Щодо рішення Замовника про визначення Переможця

Номер: 3a9998fa85c34a49a659411584fdd8af
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-006531-c.a2
Назва: Щодо рішення Замовника про визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! На підставі частини 4 статті 33 «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922, а саме: Щодо рішення Замовника про визначення Переможця, оформленого Протоколом № 03/08-1 від 03.08.2021р. Проаналізувавши документи Переможця, ми дійшли до висновку, що Замовник відхилився від принципів рівного ставлення до учасників та об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та наводить такі аргументи цього приводу: - Згідно пункту 6 розділу 2 до Тендерної документації передбачається - Договірна ціна – тверда. У складі тендерної пропозиції Переможця, ТОВ "АЛВС" надано файл «35. Договірна ціна.pdf» в якому зазначено «Вид договірної ціни: динамічна.» - Згідно пункту 8.1 Додатку № 3. Проєкт договору про закупівлю до Тендерної документації зазначено - Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникла поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, війна тощо). При настанні обставин непереборної сили, тобто неможливості повного або часткового виконання кожною із Сторін зобов’язань за Договором, у тому числі: пожеж, стихійних лих, воєнних дій будь-якого характеру, блокади, актів органів влади й інших органів (введення мораторію, рішень, розпоряджень, постанов та ін.), що робить неможливим виконання зобов’язань за Договором та не залежить від волі Сторін, термін виконання зобов’язань відкладається на час протягом якого будуть діяти дані обставини (не для включення до умов Договору, та з урахуванням вимог Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби» - учасником у складі тендерної пропозиції надається лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень). У складі тендерної пропозиції Переможця, ТОВ "АЛВС" відсутній лист-згода з обставиною, що договір про закупівлю може бути укладено в період дії карантинних обмежень. Враховуючи викладене тендерна пропозиція Переможця підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 та підпункту 1 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». З повагою, Директор ТОВ «ВЕКТОР БУД-ТОРГ» ______ О.М. ГЛИБІН
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом розгляду вимоги прийнято рішення скасувати рішення про визначення переможця, оформленого Протоколом № 03/08-1 від 03.08.2021р. та провести повторний розгляд пропозиції учасника ТОВ "АЛВС"
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 98a3a5d614c440be9375a7356aba9af2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-006531-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією щодо проведення процедури Відкритих торгів на закупівлю UA-2021-07-08-006531-c, нами були виявлені вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними, що у свою чергу робить неможливим нашу участь у відповідній процедурі закупівлі. У Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога: «1. Для визначення об’єму робіт Учасник повинен обов’язково оглянути об’єкт Замовника та ознайомитись з наявним робочим проектом (в робочі дні та час, не пізніше ніж за 3 календарні дні до кінцевого строку подання пропозицій), та на підтвердження цього надати в складі своєї пропозиції «Акт обстеження об’єкту» або довідку огляду об’єкта (складену в довільній формі), підписаний уповноваженими особами Учасника та Замовника. Витрати, пов'язані з такими відвідуваннями та копіюваннями вищезазначеної додаткової технічної документації, покладаються на учасника.» Згідно ч.1 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Отже законодавством встановлено необхідність додержання конфіденційності щодо інформації про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій. Натомість Замовник встановлюючи відповідні вимоги порушує моє право як учасника на конфіденційність інформації про мене, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для моєї участі у тендері я маю отримувати (ознайомлюватися) та надавати якісь листи (Акт обстеження об’єкту) від Замовника та здійснювати додаткові витрати для участі у закупівлі. Отже встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують мої права та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації у цій частині, шляхом видалення цих вимог з Тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та роз'яснено розділом 6.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", де вказано що повинен врахувати учасник при складанні цінової пропозиції, а тому, щоб це все було враховано і необхідно, зокрема, проводити огляд об'єкта. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Статус вимоги: Відхилено