-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
БФП лазерний HP LaserJet Pro M428dw з Wi-Fi (або аналог) для закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Спрощена закупівля
Завершена
70 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 353.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 353.50 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 14:05 - 14.07.2021 10:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування рішення про відхилення учасника
Номер:
bd4e6e43b34a4794ab4b62dfa05804df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-006153-c.c3
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про відхилення учасника
Вимога:
Шановний замовнику!
Згідно «Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №30» від 20 липня 2021 року Ви прийняли рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код Національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 «Комп’ютерне обладнання» (БФП лазерний HP LaserJet Pro M428dw з Wi-Fi (або аналог) для закладів відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради) посилаючись на те, що учасником ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА не було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датованою протягом 2021 року. (Відповідно п.6 ч.2 ст. 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»), як того вимагав Замовник у п.1 ч. 5 Оголошення.
Просимо звернути Вашу увагу на Документ під номером 5 «Витяг з ЄДР.pdf», що наданий учасником ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА у складі пропозиції. Вказаний Витяг датований 2021 роком, та повністю відповідає вимозі Замовника п. 1 ч. 5 Оголошення.
Зважаючи на вищевказане, просимо відмінити Ваше рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП ГАЛКІНА ТАМАРА ІВАНІВНА і повернути її на кваліфікацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.07.2021 17:13
Вирішення:
Щановний учасник! Вашу вимогу враховано
Дякуэмо за звернення
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.07.2021 08:18
Вимога
Залишено без розгляду
Тема 1
Номер:
c104e3c86e26445e8b1dc4910677679c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-006153-c.c2
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 23:09
Вирішення:
Доброго дня! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне: Відповідно до умов оголошення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного виробника або його офіційних партнерів в Україні за для забезпечення підтвердження постачання товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів, зменшення рівня ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів. Замовником передбачена можливість надання авторизаційного листа, як від виробника багатофункціональних пристроїв, так і від офіційного представництва в Україні. Оголошення спрощеної закупівлі в частині надання у складі пропозиції авторизаційного листа виробника або офіційних партнерів в Україні жодним чином не звужує коло потенційних учасників, оскільки ані виробники, ані їх представництва, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі авторизаційних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі.
Дякуємо за звернення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.07.2021 10:40
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:
bc6289107d0a4fdb848184df1fc60342
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-006153-c.c1
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Шановний Замовник, з метою запобігання закупівлі нелегальної продукції, просимо Вас внести зміни в документацію щодо надання учасниками авторизаційного листа від виробника чи офіційного імпортера запропонованого товару для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару - як підтвердження права учасника на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Дані вимоги у жодному разі не є дискримінаційними та не звужують коло Учасників, що підтверджено рішеннями АМКУ. Вимога щодо надання авторизаційного листа від виробника або чи офіційного імпортера надає додаткові гарантії якісних поставок на територію України. Лист авторизації від виробника чи офіційного імпортера на території України є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій поставки, гарантії обслуговування, походження товару.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2021 00:23
Вирішення:
Добрий день!
Оголошення відредагували та внесли зміни, щодо надання Учасником авторизаційного листа від виробника або його офіційних партнерів в Україні по запропонованому Учасником обладнанню
Дякуємо, за звернення
Статус вимоги:
Задоволено