-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ділянки проїжджої частини дорожнього покриття по вул. Молодіжній від вул. Ювілейної до вул. Героїв Космосу в м. Першотравенськ Дніпропетровської області.
Капітальний ремонт ділянки проїжджої частини дорожнього покриття
Торги відмінено
10 435 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 178.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 178.50 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 13:32 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про виправлення помилок в проекно-коштрисній документації
Номер:
ae4374deaf7a4d1ba5491c68ac2a1a8a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-005528-c.b2
Назва:
Вимога про виправлення помилок в проекно-коштрисній документації
Вимога:
26.07.2021р. Замовником - Управлінням комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради, було проведено аукціон на закупку послуг з виконання робіт на «Капітальний ремонт ділянки проїжджої частини дорожнього покриття по вул. Молодіжній від вул. Ювілейної до вул. Героїв Космосу в м. Першотравенськ Дніпропетровської області». Наше підприємство ДІП «Дніпродор» приймало участь у цій закупці. Разом з тим, після ознайомлення з проектно-кошторисною документацією на стадії подачі тендерних пропозицій, вважаємо, що ця закупка не може були завершена і реалізована у зв’язку з наявністю цілого ряду технічних помилок в проектно-кошторисній документації, а саме:
1. У локальному кошторисі зазначено, що при розливі бітумної емульсії перед укладанням нижнього та верхнього шарів, застосовується норма 0,1 л/м2 бітумної емульсії, а в кресленнях проекту наведена норма – 0,4л/м2 бітумної емульсії.
2. В локальному кошторисі і в кресленнях проекту зазначено, нижній шар дорожнього покриття виконується із крупнозернистого асфальтобетону, і становить- 4см. Але згідно додатку «Ж» ДБН В.2.3-4:2015 («Автомобільні дороги») мінімальна товщина ущільненого шару дорожнього одягу з крупнозернистого асфальтобетону повинна бути не менше 10 см (не менше ніж два з половиною максимальних розміри зерна щебеню, що використовується в прийнятій конструкції). Тобто потрібно використовувати дрібнозернистий асфальтобетон.
3. У локальному кошторисі зазначено, що товщина верхнього шару дорожнього покриття із дрібнозернистого асфальтобетону становить 4см, а в кресленнях проекту зазначено, товщина верхнього шару становить – 5см.
4. Зазначаємо, що в локальних кошторисах, у розрахунках як верхніх так і нижніх шарів дорожнього покриття, при використанні дрібнозернистого і крупнозернистого асфальтобетону, зазначена одна норма витрат асфальтобетонної суміші – 94,64 т/1000м2, тоді як згідно ДСТУ Б.Д.2.4.-18-2014 Норми витрат асфальтобетонної суміші становлять:
- Крупнозернистої - 95,8 т/1000м2 при товщині шару 4 см;
- Дрібнозернистої - 96,6 т/1000м2 при товщині шару 4 см;
- Дрібнозернистої - 120,8 т/1000м2 при товщині шару 5 см;
На підставі вищенаведеного вимагаємо внести зміни у проектну – кошторисну документацію з метою виправлення зазначених помилок.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 25.PDF 06.08.2021 16:46
Дата подачі:
04.08.2021 09:32
Вирішення:
Вимога прийнята до уваги та буде врахована в подальшій роботі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення про визначення переможця
Номер:
65bcd15cfdcd4e80b870b7443888ecd4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-005528-c.c1
Назва:
Скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
30.07.2021р. Замовником було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради № 24 від 30.07.2021р., з якого вбачається, що переможцем закупівлі UA-2021-07-08-005528-c «Капітальний ремонт ділянки проїжджої частини дорожнього покриття по вул. Молодіжній від вул. Ювілейної до вул. Героїв Космосу в м. Першотравенськ Дніпропетровської області. (за кодом ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.» визначено ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС".
Вважаємо, що рішення Замовника порушує засади та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. Згідно вимог Додатку 2 Тендерної документації «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації».
Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надано документів, що не передбачені законодавством для учасників –фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців (підтвердження вимог пункт 5 ч. 1 ст. 17 Закону, пункт 12 частини 1 статті 17 Закону) та не надано у складі пропозиції Довідку, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Відповідно пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу першого п. 2 ч. 2 ст. 31 Закону.
2. Згідно технічного завдання (Додаток 3 Тендерної документації) передбачено застосування машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм. Наданий у складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" локальний кошторис на будівельні роботи містить інформацію про застосування для виконання робіт з фрезерування машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису містить інформацію щодо кількості машино-годин роботи машини з шириною фрезерування 2100мм, в той час як заявлена у відомості ресурсів до локального кошторису Фреза дорожня WIRTGEN W 1500 має ширину фрезерування 1500мм. Відповідно зазначена машина на є еквівалентною, оскільки технологічно не виконає зазначений у локальному кошторисі обсяг робіт за час/вартість, вказану у підсумковій відомості ресурсів.
Наданий у складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" розрахунок, розроблений в програмному комплексі АВК, не відповідає технічному завданню (Додаток 3 Тендерної документації) оскільки містить розділ 5 «Супутні роботи», не передбачений вимогами технічного завдання (Додаток 3 Тендерної документації).
Відповідно пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу першого п. 2 ч. 2 ст. 31 Закону.
3. На підтвердження вимог п. 3 Додатку 1 Тендерної документації Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" у складі тендерної документації надано:
- Сканований оригінал договору №34 від 15.08.2019р. на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги вул. Козацька смт Новгородське м. Торецька Донецької області» на суму 185 000,00 грн з ПДВ.
- Сканований оригінал акту виконаних робіт на суму 183 901,90 грн з ПДВ.
- Лист-відгук від Замовника за договором №34 від 15.08.2019р., в якому зазначено, що договір №34 від 15.08.2019р. виконано на загальну вартість 185 000,00 грн з ПДВ.
У відповідь на повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" надано:
- Скановану копію Додаткової угоди № 1 від 22.11.2019р. до договору №34 від 15.08.2019р. про зменшення суми договору, згідно якої сума договору №34 від 15.08.2019р. становить 183 901,90 грн з ПДВ.
Згідно інформації, наявної в системі Prozorro, щодо закупівлі UA-2019-07-26-002447-b на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги вул. Козацька смт Новгородське м. Торецька Донецької області» встановлено наступне:
- Сума договору №34 від 15.08.2019р. на виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги вул. Козацька смт Новгородське м. Торецька Донецької області» становить 185 000,00 грн з ПДВ.
- Згідно ч. 7 ст. 41 Закону У разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. До договору №34 від 15.08.2019р. між Замовником та Підрядником додаткові угоди не укладалися, оскільки відомості про них відсутні у системі Prozorro.
- Згідно Звіту про виконання договору (додаток до Вимоги) про закупівлю від 03 січня 2020р. сума оплати за договором становить 185 000,00 грн з ПДВ.
З вищезазначеного встановлено, що Учасником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" у складі тендерної документації надано недостовірну, невідповідну та суперечливу інформацію та документи щодо договору №34 від 15.08.2019р. Якщо навіть припустити, що до договору дійсно була укладена додаткова угода на зменшення суми договору, то чому в системі Prozorro сума оплати за договором вказана 185 000,00 грн з ПДВ та у відгуку Замовник підтверджує виконання договору на 185 000,00 грн з ПДВ?
Відповідно, згідно абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" оскільки учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Крім того, згідно Локального кошторису до Договірної ціни договору №34 від 15.08.2019р., передбачено улаштування покриттів на площі 127 м2 асфальтоукладальником (позиція 12 та 13). Згідно наданого акту виконаних робіт учасником без погодження з замовником (відсутні додаткові угоди про зміну умов договору) порушено умови договору та змінено технологію виконання робіт, замість улаштування покриттів на площі 127 м2 асфальтоукладальником виконано улаштування покриттів вручну з ущільненням самохідними котками. Відповідно аналогічний договір №34 від 15.08.2019р. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" виконано з порушенням умов договору та технології.
4. Згідно вимог п.п. 1.1. Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме…».
У складі пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" не надано документи, що вимагаються у Тендерній документації, а саме:
- копія витягу з реєстру платників ПДВ (при наявності) згідно додатку 9 Тендерної документації;
- копія аналогічного договору, копія актів виконаних робіт, копія відгуку згідно додатку 1 Тендерної документації;
- копії наказів про призначення або цивільно-правових договорів стосовно працівників, зазначених в довідці про наявність в працівників згідно додатку 1 Тендерної документації;
- копії договорів оренди (найму), або інших документів, що підтверджують право користування частиною машин та механізмів, зазначених у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій згідно додатку 1 Тендерної документації.
Відповідно пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу першого п. 2 ч. 2 ст. 31 Закону.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти цю вимогу до розгляду.
2. Відмінити Протокол засідання тендерного комітету Управління комунального господарства та майна виконавчого комітету Першотравенської міської ради № 24 від 30.07.2021р., та відхилити Тендерну пропозицію ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОР-СЕРВІС" на підставі абзацу першого п. 2 ч. 2 ст. 31 та абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Звіт про виконання договору.pdf 02.08.2021 10:24
- протокол 25.PDF 06.08.2021 16:44
Дата подачі:
02.08.2021 10:24
Вирішення:
1. Щодо довідки про ненадання документів.
Згідно з Додатком 2 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, в такому разі учасник надає в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, в якій зазначає законодавчі підстави неподання такої інформації.
Відповідно до наданих документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс», зокрема виписки Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фізичних осiб-пiдприємцiв, та громадських формувань, вбачається, що учасник – юридична особа.
Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, відповідно до практики прийнятих рішень Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, описана вище підстава не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі.
2. Щодо застосування машин холодного фрезерування.
Учасник ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» у складі своєї тендерної пропозиції погодився з технічним завданням замовника та надав документи, які підтверджують виконання робіт з фрезерування асфальтобетонних покриттів. Локальний кошторис на будівельні роботи ТОВ «БК Дор-Сервіс» містить інформацію про застосування для виконання робіт з фрезерування машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100, тому що розцінка 18-3-1 включає таку машину (розцінки для фрези шириною 1500 мм не існує в збірнику 18 «Благоустрій. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи»), але законом «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування еквіваленту. Також Національним стандартом України ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» передбачена можливість заміни машин і механізмів на наявні у підрядної організації не передбачені нормами машин та механізмів.
3. Щодо розділу «Супутні роботи» в дефектному акті учасника.
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» розрахунок, містить розділ 5 «Супутні роботи», що не призводить до змінення технічного завдання, викладеного Замовником у тендерній документації та не призводить до штучного заниження вартості робіт тендерної пропозиції ТОВ «БК Дор-Сервіс». Оскільки кількість бетону, необхідного для виконання робіт по Закупівлі лише – 0,016 м.куб., виготовлення бетону власними силами підрядника на будівельному майданчику за допомогою бетонозмішувачу є доречним і не забороняється тендерною документацією.
4. Щодо надання копії виконання аналогічного договору.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасником ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 15.08.2019 №34 щодо виконання робіт «Капітальний ремонт автодороги вул. Козацька смт Новгородське м. Торецька Донецької області». Учасник надав всі наявні документи, розпорядником яких він є, а саме: скановані копії договору, додаткової угоди, актів виконаних робіт та позитивного відгуку виконавчого комітету Новгородської селищної ради щодо виконання цього договору.
З огляду на тези, викладені у Вашій вимозі щодо надання ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» недостовірної, невідповідної та суперечливої інформації стосовно виконання договору від 15.08.2019 № 34, повідомляємо, що відповідно до даних, викладених на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів, виконавчим комітетом Новгородської селищної ради опубліковано акт виконаних робіт від 25.11.2019на суму 183 901,90 грн з ПДВ та не опубліковано додаткову угоду № 1 від 22.11.2019. Тобто, саме замовник - виконавчий комітет Новгородської селищної ради не виконав своїх прямих зобов’язань в частині публікування обов’язкових даних відповідно до вимог чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Учасник ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» надав повну інформацію щодо виконання аналогічного договору та не несе відповідальності за дії виконавчого комітету Новгородської селищної ради у сфері дотримання вимог чинного законодавства в частині опублікування відповідної інформації в системі Prozorro та на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів.
5. Щодо ненадання учасником певних документів.
Відповідно до вимог тендерної документації ТОВ «Будівельна компанія Дор-Сервіс» надано всі необхідні документи, а саме:
- витяг з реєстру платників ПДВ («документи підприємства. rar» документ «витяг ПДВ»)
- аналогічний договір, акти виконаних робіт, відгук згідно додатку («кваліфікаційні критерії ст.16.rar» документ «наявність аналогічного договору», а також додаткова угода у файлі «усунення невідповідностей.rar»);
- накази про призначення або цивільно-правових договорів стосовно працівників («кваліфікаційні критерії ст.16.rar» документ «наявність працівників відповідної кваліфікації»);
- договори оренди (найму) або інші документи, що підтверджують право користування частиною машин та механізмів, зазначених у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази й технологій («кваліфікаційні критерії ст.16.rar» документ «наявність матеріально-технічної бази та обладнання» а також договір послуг машини маркірувальної в файлі «усунення невідповідностей. rar»).
Крім того, оформлення тендерної пропозиції шляхом надання сканованого оригіналу документів, а не їхніх копій не впливає на зміст Пропозиції та не є причиною для її відхилення.
Статус вимоги:
Відхилено