-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (код НК 024:2019 - 10531 - приліжкова шафа, 33192000-2; 13959 - стіл для хірургічних інструментів, 33192200-4; 38458 - стіл для огляду/ терапевтичних процедур, механічний, 33192000-2; ліжко лікарняне, 33192120-9)
Завершена
469 889.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 349.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 349.45 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 13:34 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
d84e43ec912146b49d1ad8c572c9b106
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-001248-b.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, Ми КАТЕГОРИЧНО не погоджуємось із вашими діями, що визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "АРМАТО" (далі-Учасник), так як:
1) Учасник надав в складі тендерної документації Декларацію про відповідність UA.TR.D.00239-21 від 19.02.2021 р. Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 р. №753.
На офіційному сайті Державна служба України з лікарських засобів та контролю за наркотиками https://www.dls.gov.ua/ є Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг від 10.08.2021 р.
В реєстрі міститься інформація про Декларація про відповідність №UA.TR.D.00239-21 версія 1 від 19.02.2021 виробник Товариство з обмеженою відповідальністю «Літпол-Україна». Також в даному реєстрі є інформація Перелік виробів (назва, тип, вид, марка, модель, код за каталогом, відомості про реагенти тощо).
Детально вивчивши перелік виробів Декларації про відповідність №UA.TR.D.00239-21 версія 1 від 19.02.2021, що є в офіційному реєстрі не знайдено Тумба підкатна SZL 102 та Столик для приладів STL 603.
Тобто Учасник надав в складі тендерної документації не дійсну декларацію, а вироби Тумба підкатна SZL 102 та Столик для приладів STL 603 не пройшли оцінку відповідності вимогам Технічному регламенту щодо медичних виробів.
2) В Переліку виробів, що є в офіційному реєстрі також є Кушетка медична KS 1, але в складі тендерної документації учасник подає пропозицію на Кушетка оглядова KS 1. Тобто Учасник надав в пропозиції товар, який не пройшов оцінку відповідності вимогам Технічному регламенту щодо медичних виробів. Декларація про відповідність №UA.TR.D.00239-21 від 19.02.2021, що надав Учасник в складі тендерної документації не занесена в Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг.
3) В Переліку виробів, що є в реєстрі також є Ліжко медичне KM MF але в складі тендерної документації учасник подає пропозицію на Ліжко медичне KM MF 1. Тобто Учасник надав в пропозиції товар, який не пройшов оцінку відповідності вимогам Технічному регламенту щодо медичних виробів. Декларація про відповідність №UA.TR.D.00239-21 від 19.02.2021, що надав Учасник в складі тендерної документації не занесена в Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг.
4) Згідно вимог тендерної документації:
3. Тендерна пропозиція, що не відповідає медико-технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
П.5) Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника або представника виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, у необхідній кількості та якості який є предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення
Учасник надав в складі тендерної документації гарантійний лист, але в цьому листі заначено, ЩО
Замовник: Комунальне підприємство «Хмельницька міська лікарня «Хмельницької міської ради.
Що не відповідає вимогам тендерної документації.
5) Згідно тендерної пропозиції Учасник запропонував наступне обладнання:
Кушетка оглядова KS 1 виробник ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна)
Учасник надав Гарантійний лист від виробника ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна, м. Харків, в якому заначено, що ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» є виробником запропонованого обладнання. Виробник має власний сайт www.litpolmebel.com, який зазначений в паспорті виробу.
Вивчивши інформацію з сайту про запропоноване обладнання, а саме:
https://litpolmebel.com/ru/medicinskie-kushetki/531-kushetka-medicinskaya-smotrovaya-ks-1.html
Стає зрозумілим, що виробник виготовляє медичні меблі, які значно відрізняються від медичних меблів, що є предметом закупівлі.
Також в складі тендерної документації учасник надав паспорт на даний виріб, але зображення кушетки в паспорті повністю відповідає продукції в паспорті Учасника на 100% скопійовано з технічних характеристик Тендерної документації. Це ж саме фото можна знайти на офіційному сайті: https://viola.net.ua/. На сайті представлені медичні меблі виключно виробника НВПП «Медпромсервіс», а не ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА». Це містить за собою явні ознаки підроблення технічної документації.
3) Згідно тендерної пропозиції Учасник запропонував наступне обладнання:
Ліжко медичне KM MF 1 виробник ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна)
Учасник надав Гарантійний лист від виробника ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна, м. Харків, в якому заначено, що ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» є виробником запропонованого обладнання. Виробник має власний сайт www.litpolmebel.com, який зазначений в паспорті виробу.
Вивчивши інформацію з сайту про запропоноване обладнання, а саме:
https://litpolmebel.com/uk/lizhka-medichni/2307-lizhko-medichne-km-mf-1.html
Стає зрозумілим виробник виготовляє ліжка Ширина яких складає 830 мм, а не 780 мм згідно вимог тендерної документації.
Також в складі тендерної документації учасник надав паспорт на даний виріб, але зображення кушетки в паспорті повністю відповідає продукції в паспорті Учасника на 100% скопійовано з технічних характеристик Тендерної документації. Це ж саме фото можна знайти на офіційному сайті: https://viola.net.ua/. На сайті представлені медичні меблі виключно виробника НВПП «Медпромсервіс», а не ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА». Це містить за собою явні ознаки підроблення технічної документації.
6) Згідно тендерної пропозиції Учасник запропонував наступне обладнання:
Столик для приладів STL 603 виробник ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна)
Учасник надав Гарантійний лист від виробника ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна, м. Харків, в якому заначено, що ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» є виробником запропонованого обладнання. Виробник має власний сайт www.litpolmebel.com, який зазначений в паспорті виробу.
Цього виробу взагалі немає на сайті виробника, але саме цей виріб є на сайті: https://viola.net.ua/ На цьому сайті представлена лише продукція виробництва НВПП «Медпромсервіс», а не ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА». Це містить за собою явні ознаки підроблення технічної документації.
7) Згідно тендерної пропозиції Учасник запропонував наступне обладнання:
Тумба підкатна SZL 102 виробник ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна)
Учасник надав Гарантійний лист від виробника ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» (ЄДРПОУ 32134535, Україна, м. Харків, в якому заначено, що ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА» є виробником запропонованого обладнання. Виробник має власний сайт www.litpolmebel.com, який зазначений в паспорті виробу.
Цього виробу взагалі немає на сайті виробника, але саме цей виріб є на сайті: https://viola.net.ua/ На цьому сайті представлена лише продукція виробництва НВПП «Медпромсервіс», а не ТОВ «ЛІТПОЛ-УКРАЇНА». Це містить за собою явні ознаки підроблення технічної документації.
8) В складі тендерної документації Учасник надав сертифікат відповідності №UA.ХОДС.07.0673-13. Але з 17 найменувань, що є в додатку до даного сертифікату є лише Кушетка медична і відсутні всі інші медичні меблі, що є предметом закупівлі.
На підставі викладеного, вважаємо, що пропозиція ТОВ "АРМАТО" підлягає відхиленню. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 10:53
Вирішення:
Дякуємо за звернення, проколом № 62-08/21 від 16.08.2021 прийнято рішення о відхиленні про визначення переможцем ТОВ "АРМАТО"
Статус вимоги:
Задоволено