• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Прилади звукової та візуальної сигналізації (Оповіщувачі)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-04-23-005084-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Завершена

21 455 800.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 214 558.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 13:23 - 06.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимагаємо усунути порушення в Додатку 1.1 та Додатку 2 (п.2.1)

Номер: 16018b17433f419f9532d40e70f92127
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-005346-c.a2
Назва: Вимагаємо усунути порушення в Додатку 1.1 та Додатку 2 (п.2.1)
Вимога:
Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», юридична/фізична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ознайомившись з тендерною документацією по предмету закупівлі «Прилади звукової та візуальної сигналізації (Оповіщувачі)», вимагаємо усунути наступні порушення: 1) Відповідно до Додатку 1.1 тендерної документації, Замовник вимагає подання Учасником торгів у складі пропозиції копії Сертифікату перевірки (експертизи) типу чинного на дату оголошення закупівлі. Сертифікат експертизи типу (перевірки типу) - документ, який підтверджує, що продукція перевірена незалежним органом оцінки відповідності, і документально доведено її відповідність вимогам технічного регламенту. Сертифікати експертизи типу можуть бути видані безпосередньому виробникові продукції (його представнику) постачальнику (продавцю). Для отримання такого сертифікату необхідно пройти процедуру випробування продукції, отримати протокол випробування, тобто потрібен значний час для отримання такого документу. Згідно ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Зі змісту цієї норми вбачається, що законодавець надав можливість у випадку відсутності в учасника документів, таких як сертифікатів відповідності чи якості, надати альтернативний документ, а саме технічний паспорт на підтвердження відповідності тим самим об’єктивним критеріям, що встановлені до відповідних документів. або надати зазначений Сертифікат переможцем закупівлі під час укладення Договору про закупівлю. 2) Відповідно до Додатку 2 тендерної документації, Замовник вимагає подання Учасником торгів у складі пропозиції оригінал/копію досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі. Дії Замовника в частині встановлення в Документації наведених вище вимог порушують вимоги ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, передбаченою ст.3 Закону. Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, серед зазначених критеріїв вказано не тільки надання аналогічних договорів, але й можливо зазначити в тендерній документації інші кваліфікаційні критерії, а саме: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також наявність контракту ЗЕД з заводом-виробника. Виходячи з зазначеного, Замовник повинен внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1) Оцінка відповідності продукції вимогам технічних регламентів проводиться відповідно до Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" від 15 січня 2015 року № 124-VIII. В п. 1 статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Оскільки до моменту закінчення відповідної експертизи неможливо передбачити її результати, надання вищеописаних документів не є достатнім для виконання відповідних вимог. Замовник не є уповноваженим органом, що може надати висновок щодо відповідності або не відповідності вимогам ТР №1055 на підставі технічної документації. 2) Встановлені кваліфікаційні критерії є виконання замовником вимог статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимагаємо усунути порушення шляхом виключення п.4 із Додатка 1.2

Номер: f51d11a8f2bb42a593b90a4201cd2011
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-005346-c.b1
Назва: Вимагаємо усунути порушення шляхом виключення п.4 із Додатка 1.2
Вимога:
Відповідно п.4 Додатку 1.2 до Тендерної документації «Гарантійний лист», згідно якого підставою для відхилення пропозиції учасника є пропонування ним товару походження/виробництва підприємства, яке фізично розташоване на території Російської Федерації, або підприємства, кінцевим бенефіціаром щонайменше 10% якого є громадянин або громадяни Російської Федерації, або підприємства, що входять в об’єднання підприємств під одною юридичною особою (корпорація або група, або аналогічне об’єднання), кінцевим бенефіціаром щонайменше 10% якого є громадянин або громадяни Російської Федерації. На нашу думку зазначений пункт порушує принцип недискримінації та рівного ставлення до учасників, закріплений п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, підприємство (учасник) є офіційним представником в Україні російського виробника, продукція якого запланована до пропонування в рамках даних закупівель та яка в повній мірі відповідає технічним та іншим умовам Тендерної документації і потребам замовника. При цьому, продукція, яка є предметом закупівель, не заборонена до ввезення на митну територію України з підстав її походження з Російської Федерації згідно Постанови КМУ № 1147 від 30.12.2015 року. Так саме, до виробника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) згідно Рішення РНБО від 28.04.2017 року, введеного в дію Указом Президента № 133/2017 від 15.05.2017 року (при цьому, згідно ст.ст. 4, 5 Закону України «Про санкції» рішення про застосування санкції у вигляді заборони здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції, приймається виключно РНБО та вводиться в дію Президентом). Таким чином, на нашу думку відсутні жодні підстави для існування в тендерній документації дискримінаційного пункту, що штучно звужує коло учасників. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити законодавчі підстави п. 4 Додатку 1.2 до Тендерної документації «Гарантійний лист» або (за відсутності таких підстав) вимагаємо усунути порушення шляхом виключення вказаного пункту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У зв'язку з політичною ситуацією та взаємовідносинами між Україною та Російською Федерацією, встановлена Замовником вимога обґрунтована економічно, так як знижує ризики не поставки обладнання, а також враховуючи впровадження принципу стандартизації та уніфікації, майбутніх поставок. У зв’язку з цим замовник залишить текст вимоги без змін.
Статус вимоги: Відхилено