• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуару по вул. Тургенєва в с. Крюківщина Вишневої міської ради Бучанського району Київської області

Капітальний ремонт тротуару по вул. Тургенєва в с. Крюківщина Вишневої міської ради Бучанського району Київської області

Завершена

2 616 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 081.50 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 11:29 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a69fcbfd07144b409d2d39eea0a853a8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.a6
Назва: Вимога
Вимога:
Умовами ТД Передбачено: "Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останні як учасники закупівлі повинні письмово гарантувати у складі тендерної пропозиції відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань ІЗ ПОСТАЧАННЯ АВТОБУСІВ за договорами 2018 року.". Предметом закупівлі є капітальний ремонт тротуару. Тож просимо виключити з ТД вимогу про надання гарантування відсутності санкцій по договорам З ПОСТАЧАННЯ АВТОБУСІВ. Дякуємо
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо. Для підтвердження надійності та ділової репутації постачальника, останні як учасники закупівлі повинні письмово гарантувати у складі тендерної пропозиції відсутність заборгованості та наявності фінансових ресурсів для виконання умов закупівлі та відсутності застосування до учасника закупівлі господарських санкцій щодо невиконання або неналежного виконання взятих зобов’язань з виконання робіт .
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 130ea3646bb44c52ab979f28de4b848d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.b5
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня. В обґрунтування вимоги про надання відомостей про працівників учасника Ви посилаєтеся на частину 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» яка дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини. Це пункт 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Нижче в цьому ж пункті Ви вимагаєте власноручного підпису працівників Учасника у довідці про наявність працівників, про дозвіл на обробку і поширення їх персональних даних у даній процедурі закупівлі. Просимо визначитись з тим – чи потребує все ж інтерес держави згоди власників персональних даних на обробку таких даних у системі публічних закупівель. Адже публічні закупівлі проводяться з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції (преамбула ЗУ «Про публічні закупівлі). Тобто – для економічного добробуту. Просимо усунути наведене протиріччя тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: дозвіл на обробку персональних даних загалом
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 13:02
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a0c64c3ce6ab462898fd283b27365fe0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.c4
Назва: Вимога
Вимога:
Технічне завдання містить посилання на виробника: Плитка ФЕМ ТМ "Золотй Мандарин" кірп. Стандрат 200х100 мм товщ. 60 мм, колормікс. Укладається на РЦГ М100 товщ. 50 мм Дане посилання на виробника не містить обґрунтувань і виразу «або еквівалент», чим суперечить ч 4 ст 23 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо в цій частині привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо. Плитка ФЕМ ТМ "Золотй Мандарин" кірп. Стандрат 200х100 мм товщ. 60 мм, колормікс. (Укладається на РЦГ М100 товщ. 50 мм. та еквівалент)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: cab60403c1814b31a926849c0e57d026
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Технічне завдання містить вимогу перевезти демонтовані металеві конструкції бар’єрної огорожі на склад замовника . Дефектний акт в технічна специфікація містить пунктом 2 (Демонтаж) Установлення металевих огорож без поручня. Поряд з цим, Дефектний акт і Технічне завдання не містять відомостей про зворотні матеріали. Відповідно до п. 5.4.16 ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 у тих випадках, коли відповідно до проектних рішень здійснюється розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних, тощо) внаслідок чого виникає можливість одержання конструкцій, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, за підсумками локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи додатково наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. Пункт 6.2.2. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачає, що розрахунок ціни пропозиції учасника конкурсних торгів здійснюється на основі дефектного акта замовника. Оскільки технічне завдання не містить відомостей про зворотні матеріали, просимо внести відповідні зміни до технічного завдання із зазначенням коефіцієнту та правил розрахунку вартості зворотних матеріалів за даним об’єктом закупівлі. Або ж, просимо роз’яснити ці моменти в подробицях у відповіді на дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Після демонтажу металевих огорож без поручнів буде складено акт прийому передачі, та передано на баланс замовника матеріали, зворотні суми вказати у зведеному кошторисному розрахунку під договірну ціну.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 6853734ad8ba4eb6b9ca4b7f061293f7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Згідно з ч 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ДЕСЯТИ ДНІВ з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тож Законом надано Переможцю закупівлі можливість зібрати документи протягом десяти днів з дати публікації наміру про укладення договору. Замовником самостійно без жодних на те підстав і законодавчих приписів обмежив строк надання переможцем підтверджуючих документів – ДО П’ЯТИ ДНІВ. Цим порушуються права учасника (потенційного переможця) і порушуються положення ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо привести тендерну документацію в цій частині у відповідність до вимог тендерного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо, сталася опечатка. Спосіб документального підтвердження згідно з законодавством відсутності підстав для відмови визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Переможець торгів у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Документи завантажуються в електронному вигляді.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8dfdd2efbe3e4d378b97ce53c2a55a61
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000776-b.a1
Назва: Вимога
Вимога:
До уваги Замовника, інформація по пункту 13 частини першої статті 17 Закону (щодо заборгованості учасника по сплаті податків, зборів і обов’язкових платежів) формується на підставі спільного Наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11 “Про затвердження Порядку взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України (далі ДФС) щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі” (далі - Наказ № 37/11) проведена інтеграція електронної системи публічних закупівель та Державної податкової служби (раніше Державна фіскальна служба України). Тобто, після формування повідомлення про намір укласти договір системою направляється запит в Державну податкову службу України. Завдяки цьому інформацію про наявність чи відсутність у Переможця податкової заборгованості можна подивитись в системі Prozorro. Частина 5 статті 17 Закону містить припис про те, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Зважаючи на викладене, вимога Замовника, викладена в Додатку 2 ТД в пункті 3 (про надання довідки Переможецем щодо відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів) є протизаконною, так як доступ до даної інформації є вільним і доступним в електронній системі закупівель для перегляду. Просимо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Додаток 2 до тендерної документації (замовник не вимагає документального підтвердження інформації у учасників закупівлі), що визначені переможцями закупівлі вищезазначені документи згідно листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» від 17.01.2019 року № 3304-04/1983-06. Ці відомості вказані в Тендерній Документації.
Статус вимоги: Задоволено