-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Капітальний ремонт житлового фонду (приміщення): модернізація вводу системи централізованого опалення з встановленням приладу обліку теплової енергії, за адресою: м. Одеса, вул. Сонячна, 16, код CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація.
Завершена
64 654.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 323.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 323.27 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 11:26 - 14.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Номер:
5d8423c778bf446b814bae01d556a693
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-003466-c.c3
Назва:
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Вимога:
Вами жодним чином не обґрунтовано вимогу щодо надання учасниками «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці»
Передбачені в даній закупівлі роботи не відносяться до робіт підвищеної небезпеки та не потребують наявності у Учасника дозвіл документів на виконання таких робіт.
В своїй відповіді Ви лише посилаєтеся на порядок отримання вищевказаних документів.
Просимо вказати чим обґрунтована вимога щодо надання учасниками «дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.07.2021 09:47
Вирішення:
Шановний учасник. монтаж приладів обліку теплової енергії та їх комплектуючих виконується за допомогою зварювальних та/або газополумяних робіт. які являються роботами з підвищеною небезпекою та відповідно потребують дозвіл або декларацію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Номер:
f184ffcbba5e44c2809ec550abcb51df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-003466-c.a2
Назва:
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Вимога:
В Технічних умовах на проведення закупівлі робіт міститься вимога, щодо типу марки теплолічильника – Multical 402/403/603.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою, що порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
Згідно абз.4 ч.3 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Відповідно до ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
З Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та доданих до нього документів чітко вбачається, що Замовник вимагає від Учасників встановлення саме приладу обліку теплової енергії – типу марки теплолічильника – Miltical 402/403/603, однак при цьому Замовник жодним чином не обґрунтовує необхідність встановлення саме такої марки приладу обліку теплової енергії.
Біль того, технічні умови на проведення закупівлі не містять виразу «або еквівалент», що позбавляє учасників запропонувати набагато дешевші та більш якісніші прилади обліку теплової енергії на заміну тих, які вимагаються Замовником.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни до технічних умов на проведення процедури закупівлі робіт та виключити дискримінаційну вимогу, щодо типу лише однієї марки теплолічильника – Multical 402/403/603.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.07.2021 13:09
Вирішення:
Шановний учасник. Вашу вимогу відхілено:
В Технічних умовах на проведення закупівлі робіт міститься вимога, щодо типу марки теплолічильника – Multical 402/403/603. Згідно абз.2 ч.4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином Замовнику надається право , а не обов’язок вказувати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» не відноситься до спрощених закупівель, вона регулює процедуру Відкритих торгів.
Вимога Замовника щодо типу марки тепло лічильника повністю відповідає вимогам ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Номер:
f84dedfc12204fa2b7459ad0c552fa1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-003466-c.b1
Назва:
Вимога щодо усення порушеннь тендерної документації
Вимога:
В п.10 Вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі міститься вимога, що для підтвердження відповідності своїх пропозицій вимогам до предмету закупівлі, учасники повинні надати, зокрема наступні документи:
- Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
- Ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1).
Однак, вищевказані вимоги є незаконними та дискримінаційними з огляду на наступне.
З технічного завдання, яке було Вами надано, чітко вбачається, що роботи, які є предметом даної закупівлі відносяться до класу незначних наслідків (відповідальності) – СС1.
Серед робіт, які містяться в технічному завданні не має жодної позиції, яка може бути віднесена до робіт підвищеної небезпеки та за класом наслідків може бути віднесена до СС2 та СС3.
У зв’язку з цим Вами було необґрунтовано та безпідставно встановлено вимогу щодо надання Учасниками у складі пропозиції вищевказаних документів.
Відповідно до положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Закону України «Про архітектурну діяльність» ліцензування вимагається тільки до видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2 та СС3).
На виконання робіт з будівництва, що віднесені до класу незначних наслідків (відповідальності) - СС1 ліцензія не видається та такого порядку не передбачено.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників закупівлі, які були встановлені Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.07.2021 18:07
Вирішення:
Шановний учасник, Вашу вимогу задовольняємо частково:
Кваліфікаційну вимогу п. 10.4 щодо надання Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (клас наслідків СС1) замінено на «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 3-х)
Кваліфікаційну вимогу п. 10.3 залишити без змін, а саме «Наявність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» надається на підставі вимог Постанови КМУ від 26.10.2011р. «Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки»
Статус вимоги:
Задоволено