• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104».

Торги відмінено

945 889.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 730.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 10:56 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Інформація Замовнику, щодо обовязковості завантаження протоколу про відміну тендерної закупівлі

Номер: 25c5d59972a8462c91af8dac43f8be49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.b10
Назва: Інформація Замовнику, щодо обовязковості завантаження протоколу про відміну тендерної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику відповідно до вчорашнього нашого звернення надаємо Вам як Замовнику (Уповноваженій особі) процедури закупівлі Згідно Закону "Про публічні Закупівлі" повний спектр документів та посилань на відповідні пункти Закону. згідно статті 11 частини 10 п. 7 Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. згідно статті 32 частина 1 п.2 неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. згідно статті 32 частина 5 п.1 якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; Гарного дня та чекаємо на протокол, щодо відміни тендерної закупівлі, згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а не наших особистих забаганок. Дякуємо за порозуміння.
Вирішення: Шановний Учаснику, Протокол рішення тендерного комітету (адже саме тендерний комітет проводить процедуру закупівлі «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104») був прикріплений до відповіді до Вашої попередньої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо опублікування тендерним комітетом Протоколу про відміну процедури закупівлі

Номер: 216efdaf61eb41719824d157226e67a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.b9
Назва: Вимога щодо опублікування тендерним комітетом Протоколу про відміну процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, згідно резолюції від 10.09.2021 року час опублікування 15:40 Тендерним комітетом було прийняте рішення відмінити торги, у зв’язку з неможливістю надання послуг до 25.08.2021 року, так як зазначено в розділі «5. НАДАННЯ ПОСЛУГ» Проекту договору. Просимо (наполягаємо) завантажити в відповідний протокол "Про відміну процедури закупівлі (торгів)", згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та офіційного змісту резолюції. В іншому разі рівно через добу ми завантажимо офіційну скаргу до Антимонопольного комітету України, на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення Учасника ТОВ "Укртехнобез" перемодцем процедури закупівлі. Це повязано насамперед з тим, що ви як Замовник не виконуєте вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" не відміняючи процедуру закупівлі, а також з завершенням терміну, щодо протокольного визначення статусу Переможця Учасника ТОВ "Укртехнобез" процедури закупівлі. Сподіваємося на цілковите порозуміння та здоровий глузд в питанні, щодо завершення даної процедури закупівлі, в звязку з неможливістю виконати Умови Договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Замовника відсутня технічна можливість відміняти торги в період оскарження рішення про визначення переможця до 18.09.2021 00:00 годин. Рішення про відміну торгів було прийнято ще при першій вимозі, поданій Вами.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі

Номер: 24bd78ce7270476c8da99c5d0f5e8c32
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.b8
Назва: Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури закупівлі
Вимога:
Повторна Скарга (вимога) в зв'язку з наявністю незначних орфографічних помилок, допущених нами, як стороною Оскарження, які пов'язані з роками, в п.2 30.11.2021 року замінено на 30.11.2020 року, згідно офіційної інформації виписки з протоколу №30.11/20-2 (с) під назвою "Протоколи ОП" та в п.3 17 липня 2021 року замінено на 17 липня 2020 року, згідно офіційної інформації з витягів (виписки) з протоколу №17.07/20-2 (с) під назвою «Протоколи висота з ІСЗ виконавці». Замовнику проведення процедури відкритих торгів Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області в особі голови тендерного комітету – Колбатову М.М. тел. (+38045) 974-93-80 e-mail: school5fss@ukr.net Суб’єкт оскарження: Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович Місце знаходження: 08292, Київська область, м. Буча, вулиця Михайла Гориня, 4В тел. (067) 700-97-85 код ЄДРФО 2981105119 е-mail: www.vedainstaling@gmail.com Інформація про процедуру закупівлі: тип закупівлі: відкриті торги тендер UA-2021-07-08-001345-a ID: 8908e304cefd473fae6000a102ee4c2c CКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне рішення Замовника процедури відкритих торгів, щодо визначення переможця процедури закупівлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104» Учасника ТОВ Укртехнобез, 08133 Україна Київська область Вишневе вул. Чорновола, 1а Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила закупівлю UA-P-2021-07-08-001151-b, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104». 26 липня 2021 року відбулися торги (аукціон) процедура «відкриті торги» за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104». Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 7 вересня 2021 року було визнано переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ Укртехнобез та опубліковано на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення, про намір укласти договір. Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ Укртехнобез, є неправомірними та незаконним таким що порушує вимоги тендерної документації Замовника та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних об’єктивних та беззаперечних причин: 1. Згідно завантаженого проекту договору Учасником ТОВ Укртехнобез (з умовами якого учасник погодився) в 5-му розділі «Надання послуг» п.5.1. Зазначено, що Термін надання послуг: з дати укладання договору до 25.08.2021 року. Тобто умови договору, які зазначені в розділі 5. «Надання послуг» не можуть бути виконані, як Учасником ТОВ Укртехнобез так відповідно жодним з інших Учасників процедури закупівлі. Тобто дані процедура закупівлі повинна бути «відмінена», або торги повинні бути визнаними такими «що не відбулися», так як будь-яке рішення про визначення Переможця може бути оскаржене, з огляду на відсутності можливості виконання всіх умов договору. Відповідно до розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», п.1. «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» Замовник відміняє торги в разі: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: - якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили; Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою за-купівель. 2. Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника процедури закупівлі, а саме додатком 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», згідно таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» п.2.3. Учасник повинен надати копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав копію витягу з протоколу (посвідчення) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на головного інженера (керівника робіт) Лаща Богдана Миколайовича, це чітко видно згідно інформації, а саме копії виписки з протоколу №30.11/20-2 (с) Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 30.11.2020 року в графі «Примітка» та відповідно копії посвідчення в якому зазначено, що Лащ Богдан Миколайович пройшов навчання і перевірку знань, згідно НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпеченння роботодавцями охорони праці працівників». Проходження спеціального навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) Лащем Богданом Миколайовичем – відсутнє. Відповідно до п.1.4 абзац 7 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», цитуємо абзац «спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці» та п.1.7. НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», цитуємо п.1.7 Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05)» Отже, Учасником ТОВ Укртехнобез не виконана вимога, яка зазначена в п.2.3. додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 3. Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника процедури закупівлі, а саме додатком 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», згідно таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» п.2.3. Учасник повинен надати копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав копію «чинного» витягу з протоколу (та відповідно копії «чинних» посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт, які зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.07.2020 року правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), а саме: - налагоджувальник контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики – Олійник Богдан Євгенійович; - електромонтер ОПС – Остапйовський Євген Володимирович; - електромонтер ОПС – Пежинський Віталій Степанович. Даний витяг з протоколу під назвою «Протоколи висота з ІСЗ виконавці» датований 17 липня 2020 року, тобто на момент оголошення переможцем Учасника ТОВ Укртехнобез термін з дати проходження спеціального навчання виконавцями робіт складає 1 рік та 1,5 місяці. Згідно чинного Наказу №62 від 27.03.2007 року «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: абзац 3. спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (далі - НПАОП 0.00-4.36-05); Відповідно до п.1.4 абзац 7 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», цитуємо абзац «спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці». Ключове слово «щорічне» вивчення працівниками. Отже виходячи з вищезазначеної офіційно та документально підтвердженої інформації, в зв’язку з тим що копія витягу з протоколу (та відповідно копії посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт, які зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.07.2020 року) датовані 17 липня 2020 року, термін складає більше року, відповідно даний протокол та посвідчення є «недійсними», а виконавці робіт посади та прізвища, ім’я та по-батькові яких зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) не мають ніякого законного права допускатися та відповідно виконувати роботи на висоті, згідно (НПАОП 0.00-1.15-07). Також необхідно зазначити що дана копія витягу з про-токолу та відповідно копії посвідчень зазначених в них виконавців робіт були вже «недійсними» на момент проведення процедури торгів тендерної закупівлі, а саме 26 липня 2021 року. Отже, Учасником ТОВ Укртехнобез не виконана вимога, яка зазначена в п.2.3. додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а також зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; 4. В листах-згодах працівників, а саме Лаща Богдана Миколайовича, Остапйовського Євгена Володимировича (вих. 91/22 від 22.07.2021 року), Олійника Богдана Євгенійовича, Пежинського Віталія Степановича (вих. 91/21 від 22.07.2021 та Подоляка Михайла Степановича (вих. 91/22 від 22.07.2021 року), відсутні обов’язкові особисті підписи та відсутній відбиток печатки, які передбачені формою листа згоди, згідно вимог тендерної документації Замовника. Тобто дані листи-згоди є «недійсними», відповідно вимог, які зазначені в примітці тендерної документації: п.2. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки, у разі її використання; вимога щодо відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством. п.6. У разі, якщо Учасник торгів здійснює свою діяльність без печатки, то пропозиція повинна містити лише власноручний підпис Учасника (при чому, Учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням інформації про здійснення своєї діяльності без печатки). Отже, виходячи з вищезазначеної інформації всі документи Учасника і листи-згоди на обробку персональних даних працівників персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі обов’язково повинні мати підпис та відбиток печатки, адже дана особа, своїм особистим підписом, який засвідчується печаткою підприємства підтверджує надання дозволу на обробку її персональних даних та відповідно достовірність інформації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО): Скасувати повністю неправомірне рішення Замовника, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №18 від 7 вересня 2021 року відповідно розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь в процедурі відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іно-земних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104» про визначення переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів) Учасника ТОВ Укртехнобез в зв’язку з наявністю «грубих порушень» вимог тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статі 5 п.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, статті 16 - невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям процедури закупівлі (тендерної документації) та частиною 1 статті 31 Відхилення тендерних пропозицій. У випадку повного ігнорування скарги (вимоги), яка базується на підтверджених нами грубих беззаперечних невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович буде змушений звернутися з офіційною скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів. І будьте впевнені у випадку ігнорування нашої скарги (вимоги) ми це зробимо 100 %, адже маємо беззаперечні докази та доведені документально факти порушення кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовника та вимог чинних нормативних актів з Охорони праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом було прийняте рішення відмінити торги, у зв’язку з неможливістю надання послуг до 25.08.2021 року, так як зазначено в розділі «5. НАДАННЯ ПОСЛУГ» Проекту договору
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Є відповідь

Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури відкритих торгів

Номер: 6d8895de39274dd998ceaccb69ce606e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.b7
Назва: Скарга (вимога) на неправомірне рішення Замовника, щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Вимога:
Замовнику проведення процедури відкритих торгів Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області в особі голови тендерного комітету – Колбатову М.М. тел. (+38045) 974-93-80 e-mail: school5fss@ukr.net Суб’єкт оскарження: Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович Місце знаходження: 08292, Київська область, м. Буча, вулиця Михайла Гориня, 4В тел. (067) 700-97-85 код ЄДРФО 2981105119 е-mail: www.vedainstaling@gmail.com Інформація про процедуру закупівлі: тип закупівлі: відкриті торги тендер UA-2021-07-08-001345-a ID: 8908e304cefd473fae6000a102ee4c2c CКАРГА (ВИМОГА) на неправомірне рішення Замовника процедури відкритих торгів, щодо визначення пе-реможця процедури закупівлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104» Учасника ТОВ Укртехнобез, 08133 Україна Київська область Вишневе вул. Чорновола, 1а Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила закупівлю UA-P-2021-07-08-001151-b, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104». 26 липня 2021 року відбулися торги (аукціон) процедура «відкриті торги» за предметом заку-півлі: код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104». Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 7 вересня 2021 року було визнано переможцем процедури закупівлі Учасника ТОВ Укртехнобез та опубліковано на Веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення, про намір укласти договір. Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі ТОВ Укртехнобез, є неправомірними та незаконним таким що порушує вимоги тендерної документації Замовника та статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних об’єктивних та беззаперечних причин: 1. Згідно завантаженого проекту договору Учасником ТОВ Укртехнобез (з умовами якого учасник погодився) в 5-му розділі «Надання послуг» п.5.1. Зазначено, що Термін надання послуг: з дати укладання договору до 25.08.2021 року. Тобто умови договору, які зазначені в розділі 5. «Надання послуг» не можуть бути виконані, як Учасником ТОВ Укртехнобез так відповідно жодним з інших Учасників процедури закупівлі. Тобто дані процедура закупівлі повинна бути «відмінена», або торги повинні бути визнаними такими «що не відбулися», так як будь-яке рішення про визначення Переможця може бути оскаржене, з огляду на відсутності можливості виконання всіх умов договору. Відповідно до розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», п.1. «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися» Замовник відміняє торги в разі: - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: - якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили; Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою за-купівель. 2. Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника процедури закупівлі, а саме додатком 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», згідно таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» п.2.3. Учасник повинен надати копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав копію витягу з протоколу (посвідчення) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) на головного інженера (керівника робіт) Лаща Богдана Миколайовича, це чітко видно згідно інформації, а саме копії виписки з протоколу №30.11/20-2 (с) Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 30.11.2021 року в графі «Примітка» та відповідно копії посвідчення в якому зазначено, що Лащ Богдан Миколайович пройшов навчання і перевірку знань, згідно НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпеченння роботодавцями охорони праці працівників». Проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) Лащем Богданом Миколайовичем – відсутнє. Відповідно до п.1.4 абзац 7 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового Положення про порядок про-ведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», цитуємо абзац «спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-правових актів з охорони праці» та п.1.7. НПАОП 0.00-1.71-13 «Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», цитуємо п.1.7 Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб та працівників повинні проводитися відповідно до вимог Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 року за № 231/10511 (НПАОП 0.00-4.12-05)» Отже, Учасником ТОВ Укртехнобез не виконана вимога, яка зазначена в п.2.3. додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (доку-ментація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. 3. Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника процедури закупівлі, а саме додатком 1 до тендерної документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», згідно таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» п.2.3. Учасник повинен надати копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, а саме: правил охорони праці під час вико-нання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13). Учасник ТОВ Укртехнобез в своїй тендерній пропозиції не надав копію «чинного» витягу з протоколу (та відповідно копії «чинних» посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт, які зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.07.2021 року правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), а саме: - налагоджувальник контрольно-вимірювальних пристроїв та автоматики – Олійник Богдан Євгенійович; - електромонтер ОПС – Остапйовський Євген Володимирович; - електромонтер ОПС – Пежинський Віталій Степанович. Даний витяг з протоколу датований 17 липня 2021 року, тобто на момент оголошення переможцем Учасника ТОВ Укртехнобез термін з дати проходження спеціального навчання виконавцями робіт складає 1 рік та 1,5 місяці. Згідно чинного Наказу №62 від 27.03.2007 року «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: абзац 3. спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці відповідно до вимог «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (далі - НПАОП 0.00-4.36-05); Відповідно до п.1.4 абзац 7 НПАОП 0.00-4.12-05 «Типового Положення про порядок про-ведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», цитуємо абзац «спеціальне навчання - щорічне вивчення працівниками, які залучаються до виконання робіт підвищеної небезпеки або там, де є потреба в професійному доборі, вимог відповідних нормативно-пра-вових актів з охорони праці». Ключове слово «щорічне» вивчення працівниками. Отже виходячи з вищезазначеної офіційно та документально підтвердженої інформації, в зв’язку з тим що копія витягу з протоколу (та відповідно копії посвідчень) про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони: правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт, які зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 17.07.2021 року) датовані 17 липня 2021 року, термін складає більше року, відповідно даний протокол та посвідчення є «недійсними», а виконавці робіт посади та прізвища, ім’я та по-батькові яких зазначені в копії виписки з протоколу №17.07/20-2 (с) не мають ніякого законного права допускатися та відповідно виконувати роботи на висоті, згідно (НПАОП 0.00-1.15-07). Також необхідно зазначити що дана копія витягу з про-токолу та відповідно копії посвідчень зазначених в них виконавців робіт були вже «недійсни-ми» на момент проведення процедури торгів тендерної закупівлі, а саме 26 липня 2021 року. Отже, Учасником ТОВ Укртехнобез не виконана вимога, яка зазначена в п.2.3. додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинен бути відхилений, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, а також зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; 4. В листах-згодах працівників, а саме Лаща Богдана Миколайовича, Остапйовського Євгена Володимировича (вих. 91/22 від 22.07.2021 року), Олійника Богдана Євгенійовича, Пежинського Віталія Степановича (вих. 91/21 від 22.07.2021 та Подоляка Михайла Степановича (вих. 91/22 від 22.07.2021 року), відсутні обов’язкові особисті підписи та відсутній відбиток печатки, які передбачені формою листа згоди, згідно вимог тендерної документації Замовника. Тобто дані листи-згоди є «недійсними», відповідно вимог, які зазначені в примітці тендерної документації: п.2. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, посвідчена підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки, у разі її використання; вимога щодо відбитку печатки не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодав-ством. п.6. У разі, якщо Учасник торгів здійснює свою діяльність без печатки, то пропозиція повинна містити лише власноручний підпис Учасника (при чому, Учасник повинен надати довід-ку в довільній формі із зазначенням інформації про здійснення своєї діяльності без печатки). Отже, виходячи з вищезазначеної інформації всі документи Учасника і листи-згоди на обробку персональних даних працівників персональні данні якої використовуються при проведенні тендерної закупівлі обов’язково повинні мати підпис та відбиток печатки, адже дана особа, своїм особистим підписом, який засвідчується печаткою підприємства підтверджує надання дозволу на обробку її персональних даних та відповідно достовірність інформації. Відповідно до вищезазначеної інформації тендерна пропозиція (документація) Учасника ТОВ Укртехнобез не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та повинна бути відхилена, згідно вимог тендерної документації Замовника, цитуємо: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО): Скасувати повністю неправомірне рішення Замовника, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №18 від 7 вересня 2021 року відповідно розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь в процедурі відкритих торгів за кодом ДК 021:2015 45310000-3 Електро-монтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104» про визначення переможцем процедури закупівлі (відкритих торгів) Учасника ТОВ Укртехнобез в зв’язку з наявністю «грубих порушень» вимог тендерної документації Замовника, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статі 5 п.5 - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, статті 16 - невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям процедури закупівлі (тендерної документації) та частиною 1 статті 31 Відхилення тендерних пропозицій. У випадку повного ігнорування скарги (вимоги), яка базується на підтверджених нами грубих беззаперечних невідповідностей вимогам тендерної документації Замовника, фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович буде змушений звернутися з офіційною скаргою (вимогою) до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів. І будьте впевнені у випадку ігнорування нашої скарги (вимоги) ми це зробимо 100 %, адже маємо беззаперечні докази та доведені документально факти порушення кваліфікаційних вимог тендерної документації Замовника та вимог чинних нормативних актів з Охорони праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Вирішення: Тендерним комітетом було прийняте рішення відмінити торги, у зв’язку з неможливістю надання послуг до 25.08.2021 року, так як зазначено в розділі «5. НАДАННЯ ПОСЛУГ» Проекту договору
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 01606482a6124c4b842f25b3a33a2f7d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.b6
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Бучанська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ст.. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області, на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднила закупівлю UA-P-2021-07-08-001151-b, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації,) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104». Товариство з обмеженою відповідальністю «Укртехнобез» (надалі – Суб’єкт оскарження), виявив бажання взяти участь в даному тендері, та згідно умов тендерної документації (надалі – ТД), та діючого законодавства і встановлений Замовником термін, подав тендерну пропозицію. 26 липня 2021 року відбувся електронний аукціон. Протоколом засідання тендерного комітету №12 від 30 липня 2021 року було визнано переможцем закупівлі ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, та опубліковано на Веб порталі Уповноваженого органу повідомлення, про намір укласти договір. Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про визнання переможцем закупівлі ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, є неправомірними та такими що порушують його законні права та інтереси чим грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав наведених нижче. 1. Відповідно до п.6 роз. І Тендерної документації передбачено: "Учасник повинен надати у складі пропозиції лист в якому гарантуватиме, що під час аукціону не буде штучно демпінгувати ціни.» 2. Відповідно до п.1 роз. ІІ Тендерної документації зазначено: «Відсутність звернень свідчить про підтвердження розуміння Учасником усіх умов тендерної документації, що оформлюється відповідним документом в довільній формі, яка повинна міститись серед документів пропозиції Учасника.» 3. Згідно п.2 роз. ІІІ Тендерної документації вимагалося надати згоду з умовами зазначеними в пункті «2. Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними». 4. Відповідно до п.п.3.5. п. 3 роз. ІІІ Тендерної документації передбачено «3.5. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи (у складі тендерної пропозиції учасники мають надати лист, яким гарантують надання таких документів у встановлений строк) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону». 5. Згідно п.1 роз. V Тендерної документації вимагалося подати у складі пропозиції гарантійний лист, стосовно того, що «Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути розрахована відповідно до вимог чинного законодавства та включати всі витрати, податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені». 6. Згідно п.1 роз. V Тендерної документації наявна вимога, що: «Серед документів тендерної пропозиції повинне бути підтвердження в довільній формі від Учасника стосовно того, що вся подана ним інформація є достовірною.» Отже, Суб’єкт оскарження повідомляє, що переможець ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає умовам Документації, так як у складі його тендерної пропозиції відсутні вищезазначені документи, листи згоди та гарантійні листи. Тому тендерна пропозиція ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ підлягає відхиленню відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства). Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. Враховуючи усе вище наведене, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення, що прийняте Протоколом засідання тендерного комітету Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ст.. №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області №12 від 30 липня 2021 року про визначення переможцем закупівлі UA-P-2021-07-08-001151-b ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ.
Дата розгляду скарги: 19.08.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.08.2021 12:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2021 12:12
Дата виконання рішення Замовником: 03.09.2021 14:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення про визначення переможця процедури закупівлі скасовано Протоколом засідання Тендерного комітету №14 від 03.09.2021
Автор: ТОВ Укртехнобез, Харченко Роман Олександрович +380953600707 utb2020@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

Наявність вимоги в тендерній документації, яка не відповідає чиному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення

Номер: 3dfa993381864dd89d46e116fb9b4f51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.c5
Назва: Наявність вимоги в тендерній документації, яка не відповідає чиному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації, а саме в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в таблиці 1 в п.2.2, цитуємо даний пункт дослівно: 2.2. Відомості що підтверджують наявність у спеціалістів, що будуть приймати участь у наданні послуг відповідних ступенів (розрядів), а саме: - працівників, відповідальних за організацію та виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту ППА і ДВ, електромонтерів не нижче 3 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи. Дана вимога є такою, що не відповідає чииному законодавству, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Згідно чинної постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а саме роботи виконання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Кадрові вимоги: п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Окрім того необхідно зауважити, що виконавцям робіт (відносяться до категорії - електротехнічий персонал, а не до адміністративно-технічного персоналу, тобто керівників робіт, або керівників підрозділів та підприємств), а саме електромонтерам охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальнику приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування достатньо мати 3-тю групу електробезпеки, відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) для законного права, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом даної закупівлі. Цитуємо пункт з Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) «четверта група допуску до 1000 В» повинна бути у електротехнічного персоналу, що допускається до одноосібного огляду діючих електроустановок до 1000 В, а, отже, вміє організувати безпечні умови під час роботи як для себе так і для інших працюючих поруч; «четверта група допуску до 1000 В» необхідна адміністративно-технічним працівникам, які здійснюють керівництво роботами у діючих електроустановках; «четверта група інспектуючої особи» присвоюється особам, які здійснюють нагляд за додержанням вимог безпеки при проведенні робіт в електроустановках (інженерам з охорони праці, інспекторам та іншим посадовим особам, наділеним відповідними повноваженнями). Перевірка знань не рідше один раз на три роки. Керівні вказівки безпосередньо електротехнічному персоналу не дають. Всі помічені недоліки і порушення вказують адміністративно-технічного персоналу в усному або письмовому вигляді; «четверта група до і вище 1000 В» присвоюється персоналу, який безпосередньо і самостійно здійснює роботи у високовольтних установках (напругою більше 1000 В). Стаж роботи та група з електробезпеки в електроустановках до 1000 В не враховується під час визначення мінімального стажу в електроустановках вище 1000 В. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, в звязку з тим що відноситься до категорії - адміністративно-технічних працівників, повинен мати групу допуску з електробезпеки не нижче IV-ої, згідно з зазначеної вище інформації, яка базується на вимогам чинних НПАОП України. Наполягаємо внести відповідні зміни в тендеру документації (привести її до вимог чинного законодавства України), згідно зазначеної вище обгрунтованої інформації. В іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів. Вибачте за повтор, випадково відмінили свою законну вимогу до Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівник, який видає наряд, розпорядження, встановлює можливість безпечного виконання роботи. Він відповідає за достатність і правильність зазначених у наряді заходів безпеки, за якісний і кількісний склад бригади і призначення працівників, відповідальних за безпечне виконання робіт, а також за відповідність груп з електробезпеки працівників, які зазначені в наряді, роботі, що виконується. Працівник, який видає наряд, зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду «Окремі вказівки». Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В. Окрім того, постанова Кабінету Міністрів від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» передбачає мінімальні вимоги до кількісного та кваліфікаційного складу працівників, які є необхідними для отримання ліцензії для провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення та виступають гарантією того, що учасник не порушує законодавство щодо провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг протипожежного призначення. Вимога щодо наявності електромонтерів не нижче 3 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи, стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів. Слід зауважити, що діяльність підприємства отримувача ліцензії не обмежується Ліцензійними умовами, а виходить із наявності вимог усіх інших нормативно-правових актів, що стосуються виконання робіт протипожежного призначення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 00:00
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 82a43785ab93439ca825bba8bb50c22b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.c4
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації в таблиці 1 п.2.2 присутня дискримінаційна вимога, якою ви навмисне обмежуєте коло потенційних учасників процедури закупівлі, а саме обов'язкова наявність в налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи допуску електробезпеки, для виконання монтажних робіт в електроустановках напругою до 1 000 В (електротехнічним працівникам достатньо мати 3-тю групу допуску з елктробезпеки до 1 000 В). Дана вимога також повністю суперечить чинному законодавству, а саме чинним НПАОП 40.1-1.21-98 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів" Зареєстровані в Міністерстві юстиції України 10 лютого 1998 р. за N 93/2533. цитуємо п. 2.1.3. Працівники, що обслуговують електроустановки, зобов'язані знати ці Правила відповідно до займаної посади чи роботи, яку вони виконують, і мати відповідну групу з електробезпеки згідно з такими вимогами: 4) для одержання груп II-III працівники мають: а) чітко усвідомлювати небезпеку, пов'язану з роботою в електроустановках; б) знати і уміти застосувати на практиці ці та інші правила безпеки в обсязі, потрібному для роботи, яка виконується; в) знати будову і улаштування електроустановок; г) уміти практично надавати першу допомогу потерпілим в разі нещасних випадків, в тому числі застосовувати способи штучного дихання і зовнішнього масажу серця; 5) для одержання груп IV-V додатково необхідно знати компонування електроустановок і уміти організувати безпечне проведення робіт, уміти навчити працівників інших груп Правилам безпеки і наданню першої допомоги потерпілим від електричного струму; Окрім того необхідно також зауважити: III кваліфікаційна група допуску з електробезпеки присвоюється електротехнічним робітникам, які безпосередньо обслуговують електричні установки напругою до 1000 вольт. Вони безпосередньо здійснюють профілактичні та ремонтні роботи і спостерігають за працею співробітників нижчої кваліфікації. ІV потрібна працівникам, які керують роботами у електричних установках напругою більше 1000 вольт, а також ті, хто виконують спеціальні види завдань. V отримує той, хто має організовувати безпечну роботу, керувати та проводити інструктажі та навчання. Для присвоєння чергової групи з електробезпеки потрібні дані про мінімальний стаж роботи в електроустановках, які визначено у додатку 1 до НПАОП 40.1-1.21-98 "Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів" Керівник робіт (або якщо дана особа є відповідальна за електрогосподарство), який готує робоче місце та видає наряди-допуски на виконання робіт з підвищеної небезпеки, зобов'язаний мати 4-ту групу допуску з електробезпеки, всі інші електротехнічні працівники (електромонтери, налагоджувальники КВП і систем, які є виконавцями робіт не зобов'язані мати 4-гу допуску з електробезпеки, їм достатньо мати 3-тю групу допуску. Дана вимога є дискримінаційна і такою якою ви як Замовник навмисно обмежуєте коло потенційних Учачасників. Дана вимога повністю суперечить статті 5 п.4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та статті 14 п.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України "Про публічні закупівлі" Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації шляхом видалення вимоги щодо обовязковості наявності 4-ої групи допуску в налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації (замінивши на вимогу яка відповідає чинному законодавству, а саме наявність групи допуску з електробезпеки не нижче 3-ої). В ішому разі ми змушені будемо звернутися з офіційної скаргою до Антимонопольного Комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п.3.2.2. Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів, працівник, який видає наряд, розпорядження, встановлює можливість безпечного виконання роботи. Він відповідає за достатність і правильність зазначених у наряді заходів безпеки, за якісний і кількісний склад бригади і призначення працівників, відповідальних за безпечне виконання робіт, а також за відповідність груп з електробезпеки працівників, які зазначені в наряді, роботі, що виконується. Працівник, який видає наряд, зобов'язаний у випадках, передбачених цими Правилами, визначити зміст рядків наряду «Окремі вказівки». Право видачі нарядів та розпоряджень надається адміністративно-технічним працівникам підприємства, які мають групу V в електроустановках понад 1000 В та групу IV - в електроустановках до 1000 В. Наявність 4 групи електробезпеки стосується виконання Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 00:00
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці

Номер: 6646604984684e8ebefeba6b6b724791
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.c3
Назва: Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству з питань Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям" в таблиці 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" в п.2.2, абзац 2 - копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Необхідно зазначити, що виконання робіт на висоті понад 1,3 метри з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) відносяться до робіт з підвищеної небезпеки Випробування засобів індивідуального захисту від падіння при виконанні робіт на висоті є обов'язковою вимогою, а саме: поясів запобіжних лямкових та безлямкових, запобіжних стропів, страхувальних канатів, приладдя до них тощо, відповідно до вимог НГІАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті»; випробування стремянок та драбин й пересувних риштувань, відповідно до вимог п.7.27 розділу IV НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; вимірів ізоляції електрообладнання та електроінструменту, відповідно до вимог п. 1.20 розділу IIІ НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями». Наполягаємо на коригуванні тендерної документації, щодо кваліфікаційних вимог до Учасників, шляхом внесення наступних доповнень, а саме наявність в Учасників наступних дозвільних документів: - Копія чинного протоколу про виміри опору ізоляції ручного електроінструменту, що буде використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра). - Копія чинного протоколу (акту) випробування приставних драбин, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра). - Копічя чинного протоколу (акту) випробування страхувальних засобів, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Правилами охорони праці під час виконання робіт на висоті, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62 (п.1.12) передбачено, що роботодавець зобов'язаний, на кожному робочому місці забезпечити виконання заходів, зазначених у пункті 1.5 цих Правил, а також: забезпечити проведення профілактичних медичних оглядів, щорічне навчання і щорічні перевірки знань працівників, які виконують роботи на висоті; забезпечити працівників необхідними засобами захисту, технологічною оснасткою, спеціальним одягом та спеціальним взуттям; забезпечити своєчасне проведення ремонтів, випробувань засобів захисту і технологічної оснастки, технічних оглядів машин і механізмів, які використовуються в роботі на висоті; призначити працівників, відповідальних за організацію і безпечне виконання робіт на висоті. Тобто, обов’язок дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, зокрема вищевказаних Правил, під час надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104, зокрема, наявності протоколу (акту) випробування приставних драбин, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою (роботи на висоті понад 1,3 метра) та протоколу (акту) випробування страхувальних засобів, що будуть використовуватися при виконанні робіт з підвищеною небезпекою, покладається на учасника який буде виконувати дані послуги. Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може використовувати Замовник в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 00:00
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Відсутність вимоги до Учасників, щодо порядку виконання робіт з підвищеною небезпекою, згідно вимог чинного законодавства України щодо Охорони праці

Номер: a00b83c140ec4d8ab27fc3d1828c1e84
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.c2
Назва: Відсутність вимоги до Учасників, щодо порядку виконання робіт з підвищеною небезпекою, згідно вимог чинного законодавства України щодо Охорони праці
Вимога:
Шановний Замовику в тендерній документації в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям" в таблиці 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" в п.2.2, абзац 2 - копії витягів з протоколу (посвідчень) про проходження повного курсу навчання з безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) на виконавців робіт що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору. Необхідно зазначити, що виконання робіт на висоті понад 1,3 метри з використанням індивідуальних страхувальних засобів та підтвердження знань, умінь, навиків «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) відносяться до робіт з підвищеної небезпеки група Б п.3, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 року №77 і відповідно даний вид робіт виконується при наявності (на підставі) відповідно зареєстрованої декларації декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Окрім того згідно чинного наказу № 62 27.03.2007 «Про затвердження Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті», цитуємо дослівно: п.1.3. До виконання робіт на висоті допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: - медичний огляд відповідно до вимог Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.94 №45 ( z0136-94 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.06.94 за №136/345; згідно п.42. п.94 наказу Держпраці від 26.01.2005 №15 «Перелік робіт з підвищеною небезпекою» допускати до робіт (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м) та інших робіт з підвищеною небезпекою на об’єкті працівників (фахівців), які не пройшли обов’язкового медичного обстеження; У кожного працівника, який буде залучений для виконання робіт на об’єкті, повинна бути наявна медична книжка №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150. На виконання п.6; п.15 «ПЕРЕЛІК професій та видів діяльності, для яких є обов'язковим первинний і періодичний профілактичний наркологічний огляд» Постанови Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 №1238 (зі змінами наказ №313 від 20.04.2016 року) «Про обов’язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення" та п.7. Постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 №1465 (зі змінами наказ №132 від 19.02.2020 року) «Про затвердження Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів і переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), що можуть становити безпосередню небезпеку для особи, яка проводить цю діяльність, або оточуючих». Згідно п.6. Постанови Кабінету Міністрів України від 06.11.1997 № 1238 на кожного з виконавців робіт надати оригінали Сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду форми № 140/о та оригінали Медичних довідок про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричного огляду форми № 122-2/о форми яких затверджені Наказом МОЗ України від 08.07.2013 р. № 583. Відповідно до вищезазначеної нами інформації наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, згідно вимог чинного законодавства України щодо виконання робіт підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П.1.1 Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, які затверджені наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 27.03.2007 № 62 визначено, що ці Правила поширюються на суб'єктів господарювання, які організовують або виконують роботи на висоті, у тому числі верхолазні роботи, і встановлюють вимоги безпеки і охорони праці під час здійснення будівництва, монтажу (демонтажу) конструкцій і обладнання, ремонту, реконструкції, експлуатації об'єктів. Тобто, обов’язок дотримання вимог законодавства з питань охорони праці, зокрема вищевказаних Правил, під час надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанської спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 з поглибленим вивченням іноземних мов Бучанської міської ради Київської області за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Вокзальна, 104, зокрема, щодо забезпечення проходження медичних оглядів, наявності сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду покладається на учасника який буде виконувати дані послуги. Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв, які може використовувати Замовник в складі тендерної документації - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.07.2021 00:00
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Наявність вимоги в тендерній документації, яка не відповідає чиному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення

Номер: 675cd40a79bb4879800ec78e09335bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-001345-a.c1
Назва: Наявність вимоги в тендерній документації, яка не відповідає чиному законодавству, щодо порядку виконання робіт протипожежного призначення
Вимога:
Шановний Замовнику в тендерній документації, а саме в додатку 1 до тендерної документації "Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям в таблиці 1 в п.2.2, цитуємо даний пункт дослівно: 2.2. Відомості що підтверджують наявність у спеціалістів, що будуть приймати участь у наданні послуг відповідних ступенів (розрядів), а саме: - працівників, відповідальних за організацію та виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту ППА і ДВ, електромонтерів не нижче 3 групи електробезпеки, налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматизації не нижче 4 групи. Дана вимога є такою, що не відповідає чииному законодавству, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Згідно чинної постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року №852 "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" в розділі "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", а саме роботи виконання з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень" Кадрові вимоги: п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. п. 15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Окрім того необхідно зауважити, що виконавцям робіт (відносяться до категорії - електротехнічий персонал, а не до адміністративно-технічного персоналу, тобто керівників робіт, або керівників підрозділів та підприємств), а саме електромонтерам охоронно-пожежної сигналізації та налагоджувальнику приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування достатньо мати 3-тю групу електробезпеки, відповідно до НПАОП 40.1-1.21-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) для законного права, щодо виконання робіт протипожежного призначення, які є предметом даної закупівлі. Цитуємо пункт з Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС) «четверта група допуску до 1000 В» повинна бути у електротехнічного персоналу, що допускається до одноосібного огляду діючих електроустановок до 1000 В, а, отже, вміє організувати безпечні умови під час роботи як для себе так і для інших працюючих поруч; «четверта група допуску до 1000 В» необхідна адміністративно-технічним працівникам, які здійснюють керівництво роботами у діючих електроустановках; «четверта група інспектуючої особи» присвоюється особам, які здійснюють нагляд за додержанням вимог безпеки при проведенні робіт в електроустановках (інженерам з охорони праці, інспекторам та іншим посадовим особам, наділеним відповідними повноваженнями). Перевірка знань не рідше один раз на три роки. Керівні вказівки безпосередньо електротехнічному персоналу не дають. Всі помічені недоліки і порушення вказують адміністративно-технічного персоналу в усному або письмовому вигляді; «четверта група до і вище 1000 В» присвоюється персоналу, який безпосередньо і самостійно здійснює роботи у високовольтних установках (напругою більше 1000 В). Стаж роботи та група з електробезпеки в електроустановках до 1000 В не враховується під час визначення мінімального стажу в електроустановках вище 1000 В. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, в звязку з тим що відноситься до категорії - адміністративно-технічних працівників, повинен мати групу допуску з електробезпеки не нижче IV-ої, згідно з зазначеної вище інформації, яка базується на вимогам чинних НПАОП України. Наполягаємо внести відповідні зміни в тендеру документації (привести її до вимог чинного законодавства України), згідно зазначеної вище обгрунтованої інформації. В іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України (АМКУ) для відстоювання своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: повтор
Дата скасування: 13.07.2021 22:03