-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт нежитлової будівлі та приміщень (зали урочистих подій) за адресою м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, б. 14Б
Категорія замовника: згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі": 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті (орган місцевого самоврядування). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова.
Завершена
2 150 580.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 752.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 752.90 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 09:34 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконні дії замовника
Номер:
139597370e6e4a63be2e262c0107414f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-001106-c.a1
Назва:
Незаконні дії замовника
Вимога:
У відповідності до ч. 3 ст.31 та ч.4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося до вас з наступним.
1) Щодо незаконного відхилення ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ".
1.1. Відповідно до п.п.1.2 Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність у учасника або його право користування технікою і обладнанням, необхідними для виконання робіт, такі як: копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або копія договору, укладеного з дотриманням діючого законодавства із зазначенням ціни договору оренди, користування, надання послуг, або документи, що підтверджують факт купівлі техніки та обладнання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" міститься накладна на купівлю техніки №621 від 19.05.2021 року. У цій накладній вказані прізвище, ім’я, по-батькові, проте, не вказаний ідентифікаційний номер платника податку. Замовник не може бути впевнений в тому, що дані, зазначені у накладній недостовірні. Наприклад, у накладній може бути технічна помилка в даних; постачальних міг змінити дані щодо прізвища, ім’я та по-батькові.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Проте, Замовник не скористався своїм правом.
Слід зазначити, що Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти та встановлювати факти недостовірності здійснення правочинів.
Статтею 19 Конституції України встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Замовник не є компетентним органом, який має право перевіряти господарську діяльність учасника.
Крім цього, відповідно до ч. 16 ст.29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, виявлені недоліки у пропозиції ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" прямо відносяться до невідповідностей щодо документів, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (в даному випадку критерій, встановлений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), замовник був зобов’язаний у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, замовник допустив порушення одразу двох імперативних вимог законодавства: він не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель; він не зробив це у встановлений строк (який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій).
1.2. Однією з підстав відхилення пропозиції ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" - є відсутність спеціалістів по зварюванню.
Маємо зазначити, що доводи, які приводить Замовник носять суб’єктивний характер, які не підтверджені, ані умовами документації, ані законодавством України у сфері публічних закупівель.
Згідно з примітками додатку 1.2 тендерної документації кваліфікація працівників повинна відповідати видам робіт, зазначеним в кошторисах та розрахунках, які додаються Учасником до Технічного завдання. Учасник надає у складі пропозиції копії документів, які підтверджують кваліфікацію (спеціальність) працівників зазначених у довідці.
Слід зазначити, що у тендерній документації не було передбачено окремих вимог стосовно переліку посад, які повинні бути вказані в довідці.
Таким чином, учасник не порушив умови документації в цій частині.
Крім вищезазначеного, маємо зауважити, що Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядалося аналогічне питання, за яким винесено рішення № 18568-р/пк-пз від 13.12.2019 року.
Крім цього, відповідно до ч. 16 ст.29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскільки, виявлені недоліки у пропозиції ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" прямо відносяться до невідповідностей щодо документів, які підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (в даному випадку критерій, встановлений пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій), замовник був зобов’язаний у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Тобто, замовник допустив порушення одразу двох імперативних вимог законодавства: він не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель; він не зробив це у встановлений строк (який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій).
2. Щодо визначення переможцем ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ".
Відповідно до п.7 розідлу 3 тендерної документації всі документи тендерної пропозиції складаються та подаються учасниками та переможцем процедури торгів українською мовою.
У разі надання учасником або переможцем процедури торгів будь-яких документів тендерної пропозиції іноземною мовою, додатково надається документ з його автентичним перекладом на українську мову. Переклад документів тендерної пропозиції з іноземної мови на українську повинен бути нотаріально посвідченим, у порядку встановленому чинним законодавством України.
У складі тендерної пропозиції Переможця торгів міститься файл «документи працівників». У цьому файлі наявний сертифікат спеціаліста по встановленню вікон, наданий Білому Д.О. та Павленко М.В. Дані документи, складені не українською мовою. Разом з тим, пропозиція не містить перекладу цих документів.
Таким чином, пропозиція ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" повинна бути відхилена на підстав п. 2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція учасника: викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією.
Аналогічна позиція викладена у рішенні Антимонопольного комітету України № 3935-р/пк-пз від 02.03.2020 року.
На підставі вищеазазнченого, просимо Вас, скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" та щодо визначення переможцем торгів ФОП "БІЛИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ".
Пов'язані документи:
Учасник
- Запит.doc 30.08.2021 13:38
- рішення від 02.03.2020 № 3935 язык, тех паспортаЮ, аналог дог сторойка.pdf 30.08.2021 13:38
Дата подачі:
30.08.2021 13:38
Вирішення:
Тендерний комітет Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області, розглянувши вимогу ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" від 30.09.2021 року, ідентифікатор вимоги UA-2021-07-08-001106-c.a1, повідомляє наступне.
1. Тендерну пропозицію Учасника ТОВ “МК ПРОФІСТРОЙ” було відхилено на підставі абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме «учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону». Вказана підстава не передбачає розміщення в електронній системі жодних вимог про усунення учасником невідповідностей. Підтвердження факту зазначення учасником ТОВ “МК ПРОФІСТРОЙ” у тендерній пропозиції недостовірної інформації, у відповідності до вимог ч. 15 ст. 29 Закону, отримано від уповноваженої установи – Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Куп’янської міської ради. Детальна інформація з цього питання, включно з Витягом з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 18.08.2021 р. 16:14 год.), оприлюднена у встановленому порядку в електронній системи закупівель (протокол №6 від 20.08.2021р.).
2. Відповідно до ч. 4 ст. 33 Закону «Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення…». Вимога UA-2021-07-08-001106-c.a1 має на меті не отримання додаткової інформації, відповідно до вимог Закону, а напряму оскаржує рішення Замовника стосовно правомірності визначення переможця/відхилення Учасників. Процедура оскаржень рішень Замовника здійснюється відповідно до вимог ст. 18 Закону.
Виходячи з викладеного вимога ТОВ «МК ПРОФІСТРОЙ» № UA-2021-07-08-001106-c.a1 залишається без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено