-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Система електронної черги
Завершена
3 339 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 390.00 UAH
мін. крок: 1% або 33 390.00 UAH
Період оскарження:
08.07.2021 09:30 - 25.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
9ef9009084a3409ab871f9f7e13ea99d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-000532-a.a2
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на умови тендерної документації Головний сервісний центр МВС (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення та тендерну документацію за № UA-2021-07-08-000532-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю: Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання Очікувана вартість предмета закупівлі 3 339 000,00 грн. з ПДВ. Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, що заважають нашому підприємству прийняти участі в процедурі закупівлі. Наше підприємство є активним постачальником комп’ютерного обладнання, в тому числі і систем електронної черги Маємо намір прийняти участь в цій процедурі закупівлі, проте встановлені дискримінаційні умови тендерної документації не дають можливість цього зробити. Детальна інформація зазначена в прикріплених Документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД - ЕЧ ОСТАННІЙ - зі змінами - 2.docx 12.08.2021 15:09
- СКАРГА.pdf 12.08.2021 15:09
- рішення від 03.08.2021 № 17771.pdf 12.08.2021 15:09
- рішення від 16.08.2021 № 18670.pdf 16.08.2021 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2021 № 19460.pdf 28.08.2021 12:33
- рішення від 27.08.2021 № 19460.pdf 31.08.2021 16:01
- Відповідь на АМКУ - Скарга ТОВ Кюсолюшнс - 2.pdf 19.08.2021 15:39
- Відповідь на АМКУ - Скарга ТОВ Кюсолюшнс - 2.docx 19.08.2021 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2021 16:03
Дата розгляду скарги:
27.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 18:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.08.2021 16:02
Дата виконання рішення Замовником:
21.09.2021 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2021 № 19460-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ) щодо внесення змін Головним сервісним центром МВС до тендерної документацію на закупівлю товару за предметом: «Комп’ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (система електронної черги)», оголошення за № UA-2021-07-08-000532-а, та керуючись частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесенні зміни у зазначену тендерну документацію
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
4287996c3c8b4b34a4857e974742a4df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-08-000532-a.b1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
СКАРГА на умови тендерної документації
Головний сервісний центр МВС (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення та тендерну документацію за № UA-2021-07-08-000532-a на проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
Найменування предмета закупівлі, код відповідно до державного класифікатора: за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість предмета закупівлі 3 339 000,00 грн. з ПДВ.
Вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні умови, що заважають нашому підприємству прийняти участі в процедурі закупівлі.
Наше підприємство є активним постачальником комп’ютерного обладнання, в тому числі і систем електронної черги
Маємо намір прийняти участь в цій процедурі закупівлі, проте встановлені дискримінаційні умови тендерної документації не дають можливість цього зробити.
Детальна інформація зазначена в прикріплених Документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.2.2.2.2. ТрКн Шусть.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.2.5. ТрКн Куницький.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.1.3. Диплом Шершньов.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.2.4. ТрКн Владімірова.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.2.3. ТрКн Шершнев.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.2.1. Посвідчення Пожежна Безпека.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.1.2. Протокол ЕлектроБезпека.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.2.1. ТрКн Руденко.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.1.4. Диплом Владимирова.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.1.5. Наказ Куницький.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.1.2. Диплом Шусть.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.1.1. Протокол Пожежна безпека.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.1.1. Наказ Руденко.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.2.3. Посвідчення Ох Праці.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.1.3. Наказ Шершньов.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.1.3. Протокол Охорони праці.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.3.2.2. Посвідчення ЕлектроБезпека.PDF 21.07.2021 13:57
- ТД - комп обладнання до скарги.docx 21.07.2021 13:57
- СКАРГА.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.1.5. Диплом_Куницький.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.1.2. Наказ Шусть.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.2.1.4. Наказ Владімірова.pdf 21.07.2021 13:57
- 3.2.1.1. Диплом Руденко.pdf 21.07.2021 13:57
- Інформаційний запит.pdf 01.08.2021 18:57
- рішення від 23.07.2021 № 16886.pdf 26.07.2021 10:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2021 № 17771.pdf 04.08.2021 17:21
- рішення від 03.08.2021 № 17771.pdf 06.08.2021 16:34
- Відповідь на АМКУ - Скарга ТОВ Кюсолюшнс.pdf 28.07.2021 18:59
- Відповідь на АМКУ - Скарга ТОВ Кюсолюшнс.docx 28.07.2021 18:59
- 2021-08-09 - ПТК № 179 - Зміни до ТД - ЕЧ - 1 - веб.docx 09.08.2021 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 14:49
Дата розгляду скарги:
03.08.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.07.2021 10:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.08.2021 16:34
Дата виконання рішення Замовником:
09.08.2021 15:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.08.2021 № 17771-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ) щодо внесення змін Головним сервісним центром МВС до тендерної документацію на закупівлю товару за предметом: «Комп’ютерне обладнання – за кодом ДК 021:2015 – 30230000-0 (система електронної черги)», оголошення за № UA-2021-07-08-000532-а, та керуючись частиною другою статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесенні зміни у зазначену тендерну документацію