• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 Кількість: 3 найменування № з/п Найменування товарів згідно додатку №5 до тендерної документації Од. виміру Кількість 1. Туалетний папір рул 3000 2. Рушники паперові уп 2000 3. Папір туалетний "Обухов 65" (або еквівалент) рул 10000 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 290000,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.08.2021 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 26.07.2021 00:00 7) умови оплати: Розрахунки за поставлений Товар проводяться Покупцем шляхом перерахування суми коштів за відповідною заявкою протягом 90 днів з дати прийняття Товару 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. 2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям. 2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. 2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу. 2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції. Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 5 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару; - відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією. Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром. Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара. Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Національна академія внутрішніх з справ ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177; юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1 банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 8000,00 грн. (вісім тисяч гривень 00 коп.); Сума гарантії залишається незмінною. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП банку-гаранта. Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі. 12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону. 1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.

Торги не відбулися

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 900.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 09:20 - 22.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Оскарження умов тендерної документації (зразки)

Номер: bc0fd796eb1d422d93ac42fb0de4d1a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-000927-c.b1
Назва: Оскарження умов тендерної документації (зразки)
Вимога:
Додаток №5 до тендерної документації містить наступну вимогу: «Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника (учасник чию пропозицію буде визнано найбільш економічно вигідною за результатами аукціону). У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку (у разі його укладання), або на дискваліфікацію учасника, який надав неякісний зразок товару на вимогу Замовника протягом 24 годин з моменту закінчення аукціону. На підтвердження цього учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації та/або іноземного органу з акредитації, або інших стандартів лабораторією, що має відповідні ліцензії та дозволи. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. У разі відмови учасника оплачувати послуги лабораторії (відсутності оплати у встановлений термін), його пропозиція буде відхилена або у разі укладення договору, замовник має право на розірвання договору в односторонньому порядку.» Вказана вимога у тендерній документації є незаконною та дискримінаційною, що підтверджується наступним: 1) В рішенні № 23075-р/пк-пз від 14.12.2020р., №5343-р/пк-пз від 17.03.2021р. (додаються у вкладенні) Антимонопольним комітетом України було зазначено, що зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), отже не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог ст.31 Закону. За своєю суттю зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а отже не можуть братися до уваги при оцінці та розгляді тендерної пропозиції. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційної вимоги. В противному випадку, ми будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для приведення тендерної документації у відповідність вимог Закону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення! Звертаємо Вашу увагу, що Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Учасник не зобов'язаний надавати зразки до аукціону. Дана норма застовується лишу у випадку сумнівну Замовника в якості запронованого товару. І піставою для відхилення можуть бути лише незадовільні результати лабораторних досліджень, що підтверджують не відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі. Тому вимога не може бути задоволена, оскільки не є дискримінаційною і не суперечить практиці антимонопольного комітету.
Статус вимоги: Відхилено