-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту фоє ІІ поверху приміщення філії АТ «НСТУ»«Волинська РД» за адресою: м.Луцьк, вул.Винниченка, 17
Торги не відбулися
178 305.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 891.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 891.53 UAH
Період оскарження:
07.07.2021 22:49 - 13.07.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне відхилення
Номер:
787ddd87d37b404985e0c35e2731edd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-010303-c.c1
Назва:
неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику!
Керуючись ч. 14 та ч. 20 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з
метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів звертаюсь до Вас з вимогою щодо скасування рішення Уповноваженої особи (протокол від 23.07.2021 № 13) щодо відхилення пропозиції Учасника спрощеної закупівлі ФОП Тараймовича Богдана Олександровича (далі - Учасник).
У протокольному рішенні Ви посилаєтесь на те, що мною не подано підтвердженої інформації про будівельні матеріали та комплектуючі вироби, конструкції та системи, що застосовуватимуться учасником для виконання робіт, обладнання, що підлягає встановленню, є новими, тобто такими, що раніше не використовувалися і повністю відповідають вимогам щодо їх якості, а також, усім технічним вимогам/державним стандартам, та мають відповідні сертифікати, технічні паспорти та інші документи, що засвідчують їх якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання та копії яких учасник зобов’язується надати на першу вимогу Замовника.
- Відповідно вимоги п. 14 Додатку 2 Вам надано довідку від 14.07.2021 № 030, в якій зазначена вся необхідна інформація. Тобто, у разі, якщо закуповуються будівельні роботи (послуги), Мною розроблені заходи із захисту довкілля, які передбачають встановлення вимог до системи керування екологічними аспектами на будівельному майданчику згідно ДСТУ ISO 14001 та дотримання вимог природоохоронного законодавства. До будматеріалів та комплектуючих виробів, обладнання, що підлягає встановленню, обґрунтованим є встановлення вимог щодо відповідності їх екологічних характеристик вимогам критеріїв оцінювання життєвого циклу згідно ДСТУ ISO 14024.
Щодо надання сертифікатів, технічних паспортів та інших документів, що засвідчують якість та безпечність, висновки про дозвіл їх використання Ви ж самі прописали в оголошені, що вони подаються на першу вимогу Замовника.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 23.07.2021 №13).
2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені Законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.07.2021 21:38