• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95)

Завершена

309 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 548.75 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 21:41 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація Учасника ТОВ "ТД Сан ОЙл"

Номер: fdda9ed269ef46deb8f9b3e6da12c83c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-010222-c.a3
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника ТОВ "ТД Сан ОЙл"
Вимога:
«07» липня 2021 року Красносільською сільською радою Одеського району Одеської області (надалі - Замовник) було оголошено закупівлю: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95), що опубліковано на веб-порталі: prozorro.gov.ua (надалі- веб-портал), номер процедури закупівлі в електронній системі: UA-2021-07-07-010222-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Сан Ойл» (надалі – ТОВ «ТД «САН ОЙЛ») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. 26.07.2021 року в електронній системі prozorro відбувся аукціон по закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-07-07-010222-c). «30» липня 2021 року протоколом щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області про розгляд тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95) було відхилено пропозицію ТОВ «ТД «САН ОЙЛ». Детально ознайомившись з інформацію про відхилення пропозиції поданої на участь у процедурі відкритих торгів по предмету закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95), ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» вважає, що причини відхилення тендерної пропозиції є безпідставними та дискримінаційними, з огляду на наступне: Згідно п. 3 Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» Замовником вимагалось: «У складі своєї пропозиції Учасник надає сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії) та паспорти якості (завірені Учасником копії) на бензин». На вимогу Замовника, зазначену п. 3 Додатку 3 до тендерної документації, Учасником – ТОВ «ТД «Сан Ойл» було надано наступні документи: - належним чином завірений сертифікат відповідності № UA.056.П.00058-21 на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5, виробник якого ПАТ «Укртатнафта» (термін дії: з 23 квітня 2021 року до 22 квітня 2024 року); - належним чином завірений паспорт якості № 534 від 12.05.2021 року на бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0, виробник якого ПАТ «Укртатнафта». Також ТОВ «ТД САН ОЙЛ» був завантажений лист (вих. № 1647 від 22.07.2021 року) про неможливість отримання оригіналу сертифікату відповідності у виробника для подальшого нотаріального засвідчення копії з цього документу. Відповідно до п. 7 Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 01 серпня 2013 року, на вимогу споживача (покупця) продавець повинен надати копію документа про якість (паспорт якості) палива та копію декларації про відповідність. Слід зазначити, що відповідно до частини 2 статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» процедури оцінки відповідності вимогам технічних регламентів застосовуються виробниками, а у випадках, в яких згідно з відповідними технічними регламентами обов’язки виробників покладаються на імпортерів, розповсюджувачів або інших осіб, - імпортерами, розповсюджувачами чи іншими особами. Враховуючи вищенаведене, зазначену вище вимогу тендерної документації та прийняти участь у процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які є виробниками, або особи, на яких згідно з відповідними технічними регламентами покладені обовязки виробників. Дії Замовника в частині встановлення наведених у тендерній документації вимог щодо надання нотаріальної копії сертифікату порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» порушує його права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, оскільки ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» зауважує, що він є товариством з обмеженою відповідальністю, яке спроможне поставити товар, який передбачений предметом закупівлі. ТОВ «ТД «САН ОЙЛ» повідомляє, що має достатній досвід щодо поставки передбачених документацією виду товару, у своїй діяльності з роздрібної торгівлі пальним дотримується вимог чинного законодавства України, та здійснює продаж товарів, якість яких відповідає діючим стандартам. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника порушують основні принципи здійснення закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якими є добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням, ставлять учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше, а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Відповідно до ч.1 ст. 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати протокол щодо рішення уповноваженої особи Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області про розгялд тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95) від 30.07.2021 року про відхилення пропозиції ТОВ «ТД «САН ОЙЛ». 2. Визнати переможцем по закупівлі: код ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти (бензин А-95) (ідентифікатор закупілі: UA-2021-07-07-010222-c) учасника – Товариство з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Сан Ойл» (код ЄДРПОУ: 39197130). В разі незадоволення нашої вимоги, ми вимушені будемо звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої Адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також до Державної аудиторської служби України для здійснення контролю за дотриманням законодавства про державні закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши зазначену вимогу встановлено, що вона є необґрунтованою, оскільки зважаючи на аналіз тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "САН ОЙЛ" було виявлено невідповідність: згідно п.3 додатку №3 до тендерної документації (технічна специфікація) у складі своєї пропозиції У складі своєї пропозиції Учасник надає сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії) та паспорти якості (завірені Учасником копії) на бензин. Учасником надано копію сертифіката відповідності №UA.056.П.00058-21 строком дії з 23 квітня 2021 до 22 квітня 2024, виданого ПАТ «Укртатнафта» та завірену відбитком печатки та підписом уповноваженої особи (виконавчого директора) Учасника, що не відповідає вищевказаній вимозі технічної специфікації. Наданий Учасником лист від 22.07.2021 року № 1647 щодо дискримінаційної на думку Учасника вимоги Замовника про надання нотаріально засвідченої копії сертифікату, яку неможливо отримати Учаснику без наявності оригіналу сертифікату, не можна взяти до уваги, оскільки згідно п.1 розділу ІІІ тендерної документації усі сторінки документів, наданих у складі тендерної пропозиції, повинні містити підпис учасника/уповноваженої особи учасника (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), який засвідчується відбитком печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально засвідчених копій документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Документи, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні бути належної якості, тобто такі, що доступні для звичайного читання та опрацювання, повно і чітко відображають інформацію та відомості, внесені до відповідного документа, незалежно від змісту інформації. Отже, в цьому випадку Учаснику слід було отримати у Постачальника та надати Замовнику у складі тендерної пропозиції скан оригіналу сертифікату відповідності належної якості, проте цю вимогу тендерної документації виконано не було. Не скористався Учасник з цього приводу і своїм правом звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру відповідно до ч.1 ст.24 Закону. Таким чином, Замовник вважає, що наявність сертифікати відповідності (нотаріально завірені копії) забезпечує якість товару та зменшить ризики для Замовника, а отже вказана вимога не є дискримінаційною
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА

Номер: f848ae7f86814389830b5914c717fd2e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-010222-c.c2
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА
Вимога:
Вимагаємо Замовника Красносільська сільська рада Одеського району Одеської області скасувати незаконне рішення визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» так як пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Згідно вимог тендерної документації: «документи підготовлені безпосередньо учасником повинні містити дату створювання документу (в термін з дати публікації оголошення про проведення торгів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій).» ЖОДЕН ДОКУМЕНТ, наданий ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не містить дату створювання. Тобто пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації. 2. Згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати «довідка про виконання аналогічного договору складена за нижченаведеною формою; (на бланку учасника) Довідка про виконання аналогічного договору № з/п № та дата договору Предмет договору Найменування Замовника, адреса та телефон ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не надали у складі пропозиції довідку за вищезазначеною формою! Тобто пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Згідно вимог тендерної документації учасник повинен надати: «інформаційну довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника (за наявності) із зазначенням дати та вихідного номеру реєстрації за підписом керівника/іншої уповноваженої особи (зазначаються посада, прізвище та ініціали) учасника з проставленням печатки (за наявності), про наявність в учасника мережі АЗС, зокрема на території м. Одеси та/чи Одеської області (із обов’язковим зазначенням: назви АЗС; місцезнаходження АЗС; їх відстані від будівлі Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (при цьому мінімум 1 АЗС повинна бути розміщена на відстані максимум до 10 км. від будівлі сільської ради, яка розташована за адресою: вул. Набережна, 87а, с. Красносілка, Лиманський район, Одеська область, 67560, Україна); власна/орендована/АЗС партнерів), на яких здійснюється цілодобовий відпуск бензину А-95 на підставі довірчих документів (талони пластикові та/або паперові) номіналом 10 та/або 20 л. Довірчі документи, що пропонуються відповідним учасником, повинні обслуговуватися на всіх АЗС, вказаних учасником у інформаційній довідці» ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не надали у складі пропозиції дану довідку. Тобто пропозиція ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» не відповідає вимогам тендерної документації. Вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визначення ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» переможцем закупівлі. У разі неможливості усунення порушень вимагаємо відмінити процедуру закупівлі згідно частини 17 ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши зазначену вимогу встановлено, що вона є обгрунтованою.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Незаконне відхилення учасника ТОВ "ТАТ ОЙЛ"

Номер: eef63726a2ab41008ea797bdd395848a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-010222-c.a1
Назва: Незаконне відхилення учасника ТОВ "ТАТ ОЙЛ"
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА Замовником було відхилено пропозицію ТОВ «ТАТ ОЙЛ» з причини, що АЗС, запропоновані ТОВ «ТАТ ОЙЛ» не знаходяться у радіусі 10 км від замовника. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» було надано у складі пропозиції довідку про АЗС вих. № 006242 від 22.07.2021 року, де зазначена інформація щодо місця розташування АЗС, які працюють цілодобово, що пропонуються учасником процедури закупівлі. Довідка містить інформацію щодо АЗС за аресою Одеська обл., Лиманський район, с. Крижанівка, вул. Миколаївська, буд. 1в. Дана АЗС знаходиться у радіусі 10 км від Замовника (!!!) : вул. Набережна, 87а, с. Красносілка, Лиманський район, Одеська область, 67560, Україна (додатково надаємо скрін розрахунку відстані з офіційного ресурсу Google maps). Таким чином, пропозиція ТОВ «ТАТ ОЙЛ» повністю відповідає вимогам тендерної документації. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», так як: 1. ТОВ «ТАТ ОЙЛ» було надано всі документи згідно тендерної документації. 2. Пропозиція ТОВ «ТАТ ОЙЛ» повністю відповідає умовам тендерної документації. 3. Пропозиція ТОВ «ТАТ ОЙЛ» є найбільш економічно вигідною. Вимагаємо усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про выдхилення тендерноъ пропозицыъ ТОВ «ТАТ ОЙЛ». У разі неможливості усунення порушень вимагаємо відмінити процедуру закупівлі згідно частини 17 ст. 14 закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ТАТ ОЙЛ» доводить до відома Замовника що згідно Стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» У разі незадоволення вимоги ТОВ «ТАТ ОЙЛ» оприлюднить інформацію про порушення законодавства КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОВІДІОПОЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України, оприлюднити на платформі Dozorro та звернутись до контролюючих органів «Державна аудиторська служба України; Департамент захисту економіки Національної поліції України, Національне антикорупційне бюро України».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши зазначену вимогу встановлено, що вона є необґрунтованою, оскільки зважаючи на аналіз тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" було виявлено невідповідність п. 8. додатку 3 до тендерної документації Учасник обов’язково повинен мати АЗС на території м. Одеси та/чи Одеської області чи мати договір з АЗС, які знаходяться на вказаній території, на надання послуг з обміну довірчих документів на пальне. Мінімум 1 АЗС повинна бути розміщена на відстані максимум до 10 км. від будівлі сільської ради, яка розташована за адресою: вул. Набережна, 87а, с. Красносілка, Лиманський район, Одеська область, 67560, Україна. В порушення зазначеної умови Учасником надано недостовірну інформацію відносно відстані розташування АЗС від будівлі сільської ради, яка розташована за адресою: вул. Набережна, 87а, с. Красносілка, Лиманський район, Одеська область, 67560, Україна, в ході перевірки Замовником було встановлено, що усі вказані Учасником АЗС у наданій довідці знаходяться на відстані більше ніж 10 км. Спеціалістами Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області було здійснено виїзд з метою заміру відстані від будівлі сільської ради, яка розташована за адресою: вул. Набережна, 87а, с. Красносілка, Лиманський район, Одеська область, 67560, Україна, на дві АЗС зі списку у довідці вих. № 006242 від 22.07.2021 року, що була подана Учасником, а саме: - -Одеська обл., Лиманський р-н, с. Фонтанка, вул.Семенова, буд. 1 «а»; - Одеська обл., Лиманський р-н, с. Крижанівка, вул. Миколаївська, буд. 1 в. За результатами виїзду було встановлено, що зазначені АЗС знаходяться на відстані більшій ніж 10 км. Також зазначаємо, що адреса АЗС: «TatOil, вулиця Лесі Українки, Одеськ…» зазначена на скріну розрахунку відстані з офіційного ресурсу Google maps, що було додано вами до вимоги, взагалі відсутня у довідці про АЗС вих. № 006242 від 22.07.2021 року, наданій вами у складі тендерної пропозиції. Враховуючи зазначене, вимогу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАТ ОЙЛ" відхилено.
Статус вимоги: Відхилено