• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (цибулини квітів)

39 позицій (54 700 шт) за ДК 03451200-8 Цибулини квітів

Завершена

626 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 132.05 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 16:47 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження розгляду тендерної пропозиції ТОВ « Плант сервіс », Директор Клюшник Олеся Юріївна, згідно Протоколу № 91 від 27 липня 2021 року засідання тендерного комітету КП по УЗН Дніпровського району м. Києва про визнання переможцем і не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Плант сервіс

Номер: 034d54e378f646b99078b7cfceaed16d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-004482-b.c1
Назва: Оскарження розгляду тендерної пропозиції ТОВ « Плант сервіс », Директор Клюшник Олеся Юріївна, згідно Протоколу № 91 від 27 липня 2021 року засідання тендерного комітету КП по УЗН Дніпровського району м. Києва про визнання переможцем і не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Плант сервіс
Вимога:
Шановний Михайло Вікторовичу ! Звертаюсь, про перегляд рішення згідно Протоколу №91 від 27 липня 2021 року (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-07-004482-b), як упереджене та передчасне, а ТОВ « Плант сервіс » директор Клюшник Олеся Юріївна - підлягає дискваліфікації. Згідно діючого законодавства України, тендерний комітет замовника по процедурі закупівлі, зобов’язаний розглянити вимогу у встановлений Законом строк і за порушення Закону України « Про публічні закупівлі » ( із змінами ), винести правомірне рішення, що відповідає нормам права та законності. Відповідно до Закону України « Про публічні закупівлі » від 25.12.2015 року за № 922 – VIII, в редакції Закону №114 - IX від 19.09.2019 року та доповненнями ( далі Закон ) та Вимог і критеріїв ТД Замовника, вважаю, що було передчасне та не правовмірне рішення, яке підлягає обов’язковому перегляду і виправленню згідно діючого законодавства України. Учасник процедури закупівлі ТОВ « Плант сервіс » директор Клюшник Олеся Юріївна при підготовці документів до аукціону, повинна була керуватися Законом, нормами права законодавства та Наказом №710 від 15.04.2020 року Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року за № 715/34998, « Про затвердження Переліку формальних помилок ». Документи підготовлені безпосередньо учасником торгів директором Клюшник Олесею Юріївною ТОВ « Плант сервіс » і за достовірність, зміст та законність вона несе особисту відповідальність, відповідно до норм права, що служать підставою, чи підтвердженням прав і обов’язків правовідносин з Замовником процедури закупівлі. Стверджую, що тендерний комітет КП по УЗН Дніпровського району міста Києва неправомірно, не відмітив в Протоколі № 91 від 27 липня 2021року відносно того, що підготовлені безпосередньо учасником торгів директором Клюшник Олесею Юріївною ТОВ « Плант сервіс », довідки відповідно до статті №16 Закону були викладені у старій редакції, тобто згідно Закону України « Про публічні закупівлі » № 922 – VIII від 25 грудня 2015 року, що не відповідає діючому законодавству України. В ЗУ "Про публічні закупівлі» зв’язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України в Новий Закон (в редакції Закону № 114 - IX від 19 вересня 2019 року з доповненнями), в статтю №16 ч.1 і ч. 2 п. 1, було добавлено новий кваліфікаційний критерій «ТА ТЕХНОЛОГІЙ», що є дуже важливим і значимим, а тому Замовник не має права визнавати довідку за вих. №22/07/2021 – 3 від 22.07.2021 року ТОВ « Плант сервіс » ( в якій не вказані стаття 16, ч. 1 і ч. 2 п. 1 ) та надано довідку в старій редакції Закону і є всі правові підстави, для відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею № 31 частини № 1 Закону. Аналогічна довідка за вих. № 20/07/2021 - 5 від 22.07.2021 року учасник в процедурі закупівлі ТОВ « Плант сервіс », була подана для підтвердження того, що відсутня підстава, яка визначена в пункті № 3 частини № 1 і № 2 статті № 16 Закону України « Про публічні закупівлі », але посилання на норми права відсутні в довідці. Також в довідці за вих. № 20/07/2021 - 5 від 22.07.2021 року учасником в процедурі закупівлі ТОВ « Плант сервіс » відсутній договір поставки і інші документи : Розсадницької продукції, а саме цибулин квітів, як того вимагав Замовник, але надано було договір поставки дерев, які ні яким чином – не є живими багаторічними квітами. В розділі ІІІ "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами частини першої та частиною другою статті №16 Закону у вигляді довідок, складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. В юриспруденції України є юридичні колізії в праві між різними нормами законодавства, колізії між нормами права й актами тлумачення, колізії між окремими актами тлумачення, а також суперечності між законодавством та іншими джерелами права. Неузгодженості є формальні, або внутрішні, неузгодженості-суперечності всередині правової системи, але якщо Законодавець вносить зміни в Закон, то треба керуватись виключно діючим законодавством України. Колізії мають суб'єктивну природу і виникають головним чином внаслідок інколи помилок законодавця, передусім порушень правил формальної логіки, але визнавати довідки за № вих. №22/07/2021 – 3 від 22.07.2021 року ТОВ «Плант сервіс» і за № 20/07/2021 - 5 від 22.07.2021 року - правомірними, а не як порушенням Закону – це є правовий нігілізм. Змінювати Закон України, тобто вносити правки, має право виключно Верховна Рада України і Закон підписує Президент України і не має права трактувати жодна посадова особа або учасник торгів не порушуючи норми права та діючого законодавства України, але це вже зловживання владою або службовим становищем стаття №364 Карного Кодексу. До формальних (несуттєвих) таке трактування норми права не відноситься, помилками вважаються тільки ті, що наведені в Переліку затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998, (що, вступив в дію з 14.08.2020 року), а всі інші це грубі порушення Закону які жодним чином не відноситься до формальних помилок. Згідно затвердженому « Порядку оформлення і реєстрації та видачі довідок в Україні », що надаються повинні мати реєстраційний номер, дату реєстрації, реквізити учасника, назву і відповідно до якого Закону, Постанови КМУ або іншого нормативно – правового акту з реєстраційним номером документу і датою реєстрації, а також № пункту, № частини, № статті Закону і фабулу нормативно – правового документу України. Але ж учасник процедури закупівлі директор Клюшник Олеся Юріївна ТОВ « Плант сервіс », оформлювала довідки не згідно вимог та критеріїв діючого законодавства України, а як твір на вільну тему і дозволяла з текстів Закону викидати слова, що є в нормативно – правових документах не допустимим, так як визнання правомірними таких документів призведе до фінансово господарських відносин за кошти бюджету в особливо великих розмірах. Безумовно такий договір закупівлі при перевірці фінансовими органами обов’язково буде визнаний – як нікчемний, тим паче учасником торгів були, ще порушення, вимог та критеріїв тендерної документації Замовника. Замовник в тендерній документації надає дуже велике і вимогливе значення до технічних вимог предмету закупівлі ( Цибулин квітів ), а тому не враховувати в грубих порушень в довідках, згідно п. 1, п. 3, ч. 1 і ч. 2 статті 16 Закону, вважати довідки правомочними – згідно норми прави не можливо. Учасником торгів було, ще порушення діючого законодавства, вимог та критеріїв тендерної документації Замовника, а саме до Проекту договору не було надано директором Клюшник Олесею Юріївною ТОВ «Плант сервіс», Додаток №1 до договору Специфікацію у заповненому вигляді – без найменування товару, параметрів, кількості або еквівалент товару, що пропонує учасник процедури закупівлі. Інформація про предмет закупівлі цибулин квітів в специфікації і проекті договору – відсутні, що є грубим порушенням як Закону так вимог та критеріїв тендерної документації. Перелік порушень директором Клюшник Олесею Юріївною ТОВ « Плант сервіс », можливо продовжувати, але не вбачаю за необхідність так як вважаю, що тендерний комітет детально вивчить і інші документи тендерної пропозиції, де також допущені аналогічні порушення в довідках і прийме правомірне рішення згідно вимог і критеріїв та законодавства України. Визнавати « переможцем торгів » учасника процедури закупівлі директора Клюшник Олесю Юріївну ТОВ « Плант сервіс », за цими документами і заключати Договір про закупівлю на суму в особливо великих розмірах – Можливо, але тільки навмисно ігноруючи нормативно – правові норми та зловживаючи службовим становищем з використанням службових повноважень, які заподіють істотну шкоду охоронюваним законом інтересів громадян. Як учасник торгів вважаю, що лобіювання інтересів директора Клюшник Олесі Юріївни ТОВ « Плант сервіс » – відсутнє, але було прийнято упереджене рішення, яке підлягає обов’язковому перегляду. Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників : 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами : 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Прошу розглянути вимогу учасника процедури закупівлі фізичної особи –підприємця Лисенко Сергія Миколайовича і надати правову оцінку документам тендерної пропозиції згідно законодавства України, Закону та вимогам і критеріям тендерної документації Замовника і скасувати рішення згідно Протоколу №91 від 27 липня 2021року про визнання переможцем в процедурі закупівлі директора ТОВ « Плант сервіс » Клюшник Олесю Юріївну, чим підтвердить, високий рівень професійності і дотримання діючого законодавства України. З повагою, Сергій Лисенко.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом КП УЗН Дніпровського району було розглянуто вимогу учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛИСЕНКО СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧО щодо оскарження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС», яке згідно протоколу № 91 від 27.07.2021 року засідання тендерного комітету визначено переможцем торгів. Щодо невідповідності довідки відповідно до статті 16 Закону: Замовником на підтвердження, встановленого ст.16 Закону, кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», вимагалося надання наступних документів: «1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання) про наявність власної чи орендованої матеріально-технічної бази та технічних засобів (автотранспорту), які будуть залучені до виконання умов договору. 1.2. Документ, який підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою або складським приміщенням, на яких вирощується та/або зберігається запропонований товар. 1.3. Скановану з оригіналу копію свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів, зазначених в довідці. У разі залучення орендованих технічних засобів (автотранспорту), надати копію(-ї) діючого(-их) договору(-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки.» На підтвердження вище зазначеного п.1.1. ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» надав довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою про наявність власної чи орендованої матеріально-технічної бази та технічних засобів (автотранспорту), які будуть залучені до виконання умов договору - перелік орендованої матеріально-технічної бази та технічних засобів (автотранспорту), які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження п.1.2. та 1.3. ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» надав скановану копію документу (договір оренди), що підтверджує право користування земельною ділянкою, на якій вирощується та/або зберігається запропонований товар, скановані з оригіналу копії свідоцтв про реєстрацію власних транспортних засобів, зазначених в довідці, та копії договорів оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. Щодо ненадання аналогічного договору: Замовником в тендерній документації (№ п/п 3 таблиці п.1.1. Додатку 2) зазначено наступне: «аналогічний предмет закупівлі* - предмет закупівлі, що відповідає тому ж предмету закупівлі, оголошеного замовником, за показником четвертого знака основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» або конкретній назві закупівлі (у разі відсутності такого коду за ДК в договорі).» На підтвердження вище зазначеного ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» надав копію аналогічного договору за ДК 021:2015 03450000-9 Розсадницька продукція, що відповідає тому ж предмету закупівлі, оголошеного замовником, за показником четвертого знака основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Щодо відсутності інформації про предмет закупівлі цибулин квітів в специфікації і проєкті договору: Замовником у п.1. Розділу III у тендерної документації вимагалося надання проєкту договору згідно Додатку 4 до тендерної документації та письмової згоди учасника згідно встановленої форми Додатку 5 до тендерної документації. На підтвердження вище зазначеного ТОВ «ПЛАНТ СЕРВІС» надав письмову згоду згідно встановленої форми Додатку 5 до тендерної документації та проєкт договору. В п.1.1. проєкту договору учасником вказано «Постачальник зобов'язується поставити і передати у власність Замовнику згідно заявок Розсадницька продукція 03450000-9 за ДК 021:2015 (цибулини квітів) (далі – Товар), а Замовник зобов’язаний прийняти і оплатити Товар на умовах цього Договору.» Замовником в проєкті договору, а саме під специфікацією, зазначено наступне: «СПЕЦИФІКАЦІЯ*- зазначається на етапі укладання Договору відповідно до Цінової пропозиції Переможця процедури закупівлі.», відповідно, заповнення специфікації на етапі подання тендерних пропозицій учасниками, не вимагалося замовником. Відповідно до вище наведеного, прийнято рішення відхилити вимогу.
Статус вимоги: Відхилено