• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Послуги з охорони об’єктів).

Завершена

257 004.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 285.02 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 16:36 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: dc9e07f0662746b7977cb87de9798fa1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-009038-c.a2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією Додатком 2 на підтвердження кваліфікаційним критеріям, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник повинен надати, довідку у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність групи швидкого реагування (ГШР) з дислокацією в радіусі 20 км від об’єкту охорони. Вважаємо такі вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників, які можуть вказати участь у торгах. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дані вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази. Також, статтею 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. На підставі зазначених статей Закону, замовником визначено кваліфікаційні критерії і необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та зазначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким вимогам. Зокрема, встановлено вимогу щодо надання довідки з інформацією про наявність в учасника групи швидкого реагування (ГШР) з дислокацією в радіусі 20 км від об’єкту охорони. Крім того Замовником зазначено, що Учасник може надати інформацію про власну ГШР або залучену на підставі договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством (з наданням копії ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування), укладений з іншим суб’єктом охоронної діяльності. Пунктом 3 ст. 16 Закону зазначено, що "якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання." Відповідно до технічних вимог та якісних характеристик до предмета закупівлі згідно тендерної документації Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони, що включають цілодобову охорону та реагування ГРШ на сигнали Тривога з об’єкту охорони. Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт охорони є пам'яткою архітектури національного значення (має охоронний статус, що надається за рішенням Кабінету Міністрів України на території України із включенням до Державного реєстру нерухомих пам'яток України, охороняється державою), тому вважаємо, що Замовник має право вимагати в Учасників закупівлі надання додаткових гарантій якісного надання послуг. При цьому, відповідно інформації сайту МВС більше 8500 суб’єктів господарювання отримали ліцензії на надання охоронних послуг, що свідчить про розвинутий ринок надання послуг. Таким чином, нормами Закону надано виключне право Замовника щодо встановлення кваліфікаційних вимог учасників, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з метою відбору таких учасників на відповідність встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям наданням документів у складі тендерних пропозицій на підтвердження кваліфікаційним критеріям. А тому вважаємо вимоги тендерної документації правомірними та такими, що не обмежують коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та будуть визнані переможцем торгів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2021 16:44
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін до тендерної документації

Номер: f6de842fc5e24558864395a3eb8164f0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-009038-c.b1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерною документацією Додатком 2 встановлено, на підтвердження кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати, згідно пункту 1.5. Довідку у довільній формі, за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника та завірена печаткою (за наявності), про наявність чи відсутність в межах Волинської області головного офісу чи представництва (надати документ, що підтверджує право власності учасника на нерухомість або копія договору оренди в місті Луцьку або Волинській області). Вважаємо дані вимоги такими, що обмежують кількість учасників, які можуть прийняти участь в тендері. Відповідно до Ч. 4 ст. 22 Закону України « Про публічні закупівлі» заборонено встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 5 вище зазначеного Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу з Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Додаток 2 Тендерної документації не передбачає обов'язкової наявності в межах Волинської області головного офісу чи представництва. Довідка про його наявність або його відсутність надається у довільній формі - і це не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. Тому Ваша скарга про усунення порушення є безпідставною і не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.07.2021 16:44