-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне та аудіовізуальне обладнання для початкових класів "НУШ" (телевізори)
Завершена
444 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 440.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2021 15:50 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога на кваліфікацію переможця закупівлі
Номер:
9726ee8bcef74a799d4cf8cc4580505a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-008142-c.a2
Назва:
Вимога на кваліфікацію переможця закупівлі
Вимога:
Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель, серед яких: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Закон встановлює для учасників два інструменти захисту прав, які здійснюються через електронну систему закупівель:
1. Вимога до замовника закупівлі про усунення порушень
2. Скарга до Антимонопольного комітету України.
Згідно частини 4 ст. 33 Закону Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
У свою чергу, згідно з частиною першою статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Враховуючи це положення Закону, ми, як Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ «ЛЕОКОМП», пропозиція якого не розглядалась на етапі "Кваліфікація" керуючись своїм правом подати Вимогу за процедурою закупівлі №UA-2021-07-07-008142-c на рішення Замовника, що стосується обрання переможця звертаємось до Замовника Відділу з питань освіти, молоді і спорту Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (Код ЄДРПОУ 43978239) та просимо звернути увагу:
Відповідно до вимоги тендерної документації, Додатку4 щодо якої виявлені невідповідності:
1) Вимогою Замовника згідно таблиці Додатку 4 тендерної документації було прописано: 1) «Запропоновані учасником характеристики(вказати модель та виробника)» В файлі «_20_Інформація про технічні,якісі та кількісні характеристики _порівн. таблиця.pdf» учасник ПП "Європа-Схід" не вказав моделі та виробника настінного кріплення та кабелю, що унеможливлює перевірку на відповідність вимогам Замовника та не відповідає вимогам Замовника у тендерній документації.
2) Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
Авторизаційний лист від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України про партнерський статус учасника та можливість поставки учасником відповідного товару у відповідній кількості із зазначенням найменування, моделей товару. Авторизаційний лист повинен бути наданий на ім’я Замовника із зазначенням предмета закупівлі, ідентифікатора закупівлі(сканований оригінал).
Учасник ПП "Європа-Схід" надав у складі пропозиції Авторизаційний лист №107 від 27.07.2021 від Товариства з обмеженою відповідальністю «СКИДКА-10», що називає себе офіційним дистриб’ютором телевізорів ТМ «KIVI» в Україні, та підтверджує про партнерські відносини з ПП "Європа-Схід".
Надаємо для вашого ознайомлення Інформаційний лист від імпортера телевізорів торговельної марки KIVI Товариста з обмеженою відповідальністю «КІВІСМАРТЮА»(ЄДРПОУ 43325558) про перелік офіційних дистриб’юторів оптових продажів телевізорів торвельної марки KIVI в Україні, вих. №1-09/08/21 від 09 серпня 2021 року.
Ми, як Учасник ТзОВ «ЛЕОКОМП», пропозиція якого не розглядалась у складі пропозиції подали авторизаційний лист від офіційного дистриб”ютора компанії МТІ.
У зв’язку із цим просимо вас звернути увагу на вже подану пропозицію ТзОВ «ЛЕОКОМП», на ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ ВІДДІЛУ З ПИТАНЬ ОСВІТИ , МОЛОДІ І СПОРТУ ЗОЛОЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗОЛОЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ «141 від 09 серпня 2021 року, що стосується обрання переможця ПП "Європа-Схід" та розглянути документи тендерної пропозиції з урахуванням даного листа та Долученого документа «Інформаційний лист» Товариста з обмеженою відповідальністю «КІВІСМАРТЮА».
В іншому випадкові, якщо нашу пропозицію не буде взято до уваги, то, згідно зі ст. 18 Закону, у разі наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси, рішення про відхилення буде оскаржено до Органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформаційний лист.pdf 17.08.2021 14:51
- відповідь на скаргу 18.08.2021 17:23
Дата подачі:
17.08.2021 14:51
Вирішення:
У відповідь на скаргу Учасника ТзОВ «Леокомп» стосовно рішення Замовника укласти договір з переможцем ПП «Європа-Схід» повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі UA-2021-07-07-008142-с є Телевізійне та аудіовізуальне обладнання для початкових класів «Нова українська школа» (телевізори) - ДК 021:2015-32320000-2 Згідно Додатку 2 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» у таблиці у колонці Найменування у дужках є уточнення (вказується модель телевізора). У пункті 4) додатку 4 до Тендерної документації вказано, що кожен телевізор повинен мати офіційний технічний паспорт та гарантійний талон. На дану вимогу Учасником ПП «Європа-Схід» вказано модель телевізора з комлектуючими, які відповідають технічним характеристикам, що вимагалися Тендерною документацією. У Тендерній документації немає окремої вимоги подавати модель, виробника, технічний паспорт чи гарантійний талон на кронштейни та HDMI-кабелі, якими комплектується власне предмет закупівлі – телевізори.
Стосовно зауважень Учасника ТзОВ «Леокомп» щодо Авторизаційного листа №107 від 27.07.2021 року, виданого ТзОВ «Скидка-10» Учаснику ПП «Європа-Схід» повідомляємо наступне. У Тендерній документації є вимога надати Авторизаційний лист від виробника запропонованого товару, або офіційного дистриб'ютора на території України, адресованого замовнику із зазначенням ідентифікатора закупівлі, в якому буде вказано статус учасника, перелік запропонованого обладнання та підтверджені гарантійні зобов'язання. На виконання даної вимоги Учасником ПП «Європа-Схід» надано Авторизаційний лист, який відповідає вимогам ТД. Інших документів, а саме копій дилерських чи партнерських угод з дистриб’ютором чи виробником, які б підтверджували статус компанії, яка видала Авторизаційний лист, у Тендерній документації не вимагалося.
Ми, як Замовник, не можемо вимагати в Учасників інших документів, крім тих, подання яких вимагається Тендерною документацією. У нас, як Замовника, не було підстав для відхилення пропозиції ПП «Європа-Схід»., оскільки наданий Учасником ПП «Європа-Схід». пакет документів відповідає вимогам Тендерної документації у рамках закупівлі UA-2021-07-07-008142-с.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
58f33645f8a648828f171a7861c254a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-008142-c.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 14.07.2021 10:14
Дата подачі:
12.07.2021 20:20
Вирішення:
Оскільки багато Учасників, гарантуючи дотримання усіх вимог Замовника до товару, після укладення договору часто про них забувають та намагаються поставити товар, який далекий від Запропонованого Учасником в пропозиції, тому, надання листа від виробника запропонованого товару, або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України про партнерський статус учасника є гарантією того, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику. Надання гарантійного листа гарантує забезпечення високої якості товару, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товару (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що товар, який постачатиметься учасником, отриманий ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо, (принцип законності). Адже лист від виробника або його офіційного представника на території України, або його офіційного дистриб'ютора на території України підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення на територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником-переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Замовником дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, забезпечено вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товару до інформації про Закупівлю та можливість взяти участь в аукціоні шляхом використання електронної системи закупівель, тощо. З огляду на зазначене, нашою установою в даній процедурі закупівель жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, зокрема, щодо недискримінації учасників, добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, а відтак, на даному етапі відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Отже, зазначена вимога не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісне обладнання, що є предметом даної закупівлі. Додатково звертаємо Вашу увагу на рішення АМКУ від 13.08.2020 № 15536.
Статус вимоги:
Відхилено