-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) Ноутбуки для вчителів
Завершена
180 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2021 15:24 - 23.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
cae64f6aeb8641ceb264f856f218ea40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-007534-c.b3
Назва:
Звернення
Вимога:
Шановний замовник,просимо надати розяснення з яких причин тендерна пропозиція не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 1 .jpg 04.08.2021 13:37
Дата подачі:
03.08.2021 17:25
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, просимо уважно ознайомитися з Протоколом 1 від 03 серпня 2021 року.
Також нагадуємо: Розділ 5. Оцінка тендерної пропозиції; п. Відхилення тендерних пропозицій:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону; не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
969136b852c4416cb7a9287ba4d13622
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-007534-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовник,звертаємося до вас стосовно тендерної закупівлі.
Учасник торгів, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» ,порушує вимоги тендерної закупівлі:
1.В тендерній пропозиції відсутня інформація про програмне забезпечення Microsoft Office,яка версія пропонується,який продукт встановлюється.
В тендерній пропозиції вказується операційна система: попередньо встановлена ОС (Microsoft Windows 10 Professional Ukrainian). Якщо вказується,що попередньо встановлена виробником ноутбука ліцензійна операційна система (ОС) Windows 10 PRO , має бути посилання на офіційну сторінку виробника Acer.
2. ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не вказує,що має власний сервісний центр по гарантійному обслуговуванню. При цьому не вказано,що всі витрати пов’язані на доставку товару до сервісного центру за рахунок постачальника.
Також не вказується термін та умови надання гарантійного забезпечення.
3. ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» не надає проект договору,що є невід’ємної частиною тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 17:21
Вирішення:
Шановний Учасник! Звертаємо увагу на те, що Учасником торгів, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» у складі своєї пропозиції надано файл Вих. № 64420/03 від 22.07.2021 р. ВИКОНАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ ДАНИМ ДОКУМЕНТОМ ПІДТВЕРДЖЕНО, характеристики Обладнання не нижче , визначених у Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, що повністю відповідає вимогам Замовника.
Учасник торгів, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», надає файл 2 Інформація, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, який містить авторизаційний та інформаційний листи від представництва Асеr (виробника ноутбуку), де чітко прописана модель операційної системи, що дає змогу Замовнику самостійно перевірити дану інформацію за допомогою мережі Інтернет, тому дану помилку вважаємо несуттєвою.
Замовником не вимагалось підтвердження щодо наявності сервісного центру, інформації, яка підтверджує термін та умови надання гарантійного забезпечення.
Згідно умов тендерної документації Замовника була встановлена вимога надати інформацію (довідку в довільній формі) щодо погодження з укладанням договору про закупівлю на умовах визначених, у Додатку № 4 до тендерної документації, Учасником ТОВ “ПРОТЕХ-ІТ-Україна” дана довідка надана у файлі 5 Довідка щодо погодження з укладанням договору про закупівлю у складі своєї тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, ваша вимога є необґрунтованою, безпідставною та такою що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Тема 1
Номер:
315f060f185743a888c95164ee7f10ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-007534-c.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2021 19:52
Вирішення:
Добрий день. Внесено зміни до тендерної документації, Вимогу щодо надання авторизаційного листа, виключено.
Статус вимоги:
Задоволено