• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту реконструкція нежитлового приміщення під "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини"

Торги відмінено

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2017 14:33 - 06.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Просимо змінити рішення про дискваліфікацію

Номер: 05086d930d764c6ab4a6993bd13fdcb2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-20-001721-b.c2
Назва: Просимо змінити рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Імперативною нормою ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік кваліфікаційних критеріїв для відбору учасників, які Замовник установлює за своїм вибором: 1) наявність обладнання та матеріально-технічної бази; 2) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто вищенаведені критерії відбору є вичерпними для учасників публічної закупівлі, та саме ними слід керуватись при розгляді пропозицій учасників в частині їх відповідності кваліфікаційним критеріям. За змістом ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник визначив перелік таких критеріїв та документів, що їх підтверджують у Додатках 1, 2 до Оголошення. В додатках визначається обов`язок учасників надати документи для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям. Учасник торгів «ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» в довільній формі шляхом подачі гарантійного листа від 09.07.2017 повідомив, що погоджується з істотними умовами договору, а також про відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, визначених п. 2,3,5,6,8 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (п. 2 - відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). За п. 1.4. Проекту Договору підряду (Додаток 4 до Оголошення) ЗАМОВНИК здійснює фінансування ПІДРЯДНИКА за рахунок бюджетних коштів, наданих ЗАМОВНИКУ для фінансування предмету Договору. Тому учасник торгів «ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» не порушив обов’язку подачі листа в довільній формі про згоду на фінансування з державного бюджету. За ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» перебуває на загальній системі оподаткування та не є платником ПДВ, що виключає можливість подачі свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та свідоцтва про взяття на облік платників єдиного податку. Однією з підстав для дикваліфікації учасника про визнання переможцем ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» є відсутність підтвердження наявності в штаті інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт. Ця інформація не є достовірною, оскільки ТОВ «КОМПАНІЯ АКРОНА» було надано Довідку про наявність в штаті інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, а також копії відповідних сертифікатів. Також Додатком 2 визначено обов`язок учасника завантажити «Цінову пропозицію» за результатами аукціону. Проте відсутність цього документу не є підставою для скасування результатів аукціону, оскільки результати торгів і остання цінова пропозиція розміщені на веб-порталі за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-20-001721-b. За приписами ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. За ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» було надано всі документи, що підтверджують відповідність юридичної особи кваліфікаційним критеріям, визначених законом. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Ч. 6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступне: за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом. Відповідно до вищевикладеного, керуючись п.п. 6.1, 6.3. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказам ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р., ст.ст. 10, 16, 17, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Замовника змінити рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» та визначити ТОВ «КОМПАНІЯ АРКОНА» переможцем торгів, як таку що запропонувала найнищу ціну.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Міське комунальне підприємство "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" було змушене відхилити тендерну пропозицію ТОВ «КОМПАНІЯ АКРОНА» згідно пп.1 п 1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визнання переможцем ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА

Номер: d6f83d5551514c248566e9f5cb772d9b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-20-001721-b.b1
Назва: Оскарження визнання переможцем ТОВ КОМПАНІЯ АРКОНА
Вимога:
ВИМОГА Оскарження визнання переможцем ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" по закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту реконструкція нежитлового приміщення під "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини", UA-2017-06-20-001721-b Міське комунальне підприємство "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини" (надалі - Замовник) визначило переможця згідно закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту реконструкція нежитлового приміщення під "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини", UA-2017-06-20-001721-b, а саме ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" (Протокол № 9 про визначення переможця аукціону UA-2017-06-20-001721-b від 13.07.2017 р.). Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель. Згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;  запобігання корупційним діям і зловживанням. Розглянувши пропозицію Переможця (ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА") ТОВ «НВП МЕПАЛ-ПРОЕКТ» встановив наступну невідповідність: Згідно Додатку 2 до Оголошення Замовник встановлює вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції. ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" не надало у складі своєї пропозиції: - Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ, або платників єдиного податку. - Ліцензію (дозвіл) на здійснення відповідного виду діяльності, якщо її наявність передбачена чинним законодавством або лист-пояснення про те, що наявність такої ліцензії (дозволу) не передбачена чинним законодавством для виконання робіт, передбачених даною закупівлею з обов’язковим обґрунтуванням цього з посиланням на норми чинного законодавства. - Довідку в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником (вказується найменування учасника), не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. (Зазначена інформація надається учасником-юридичною особою). - Лист, в якому буде висловлено згоду з тим, що роботи, у разі укладення відповідного договору, будуть фінансуватися за рахунок коштів бюджету. - Копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2016 рік з відміткою про прийняття органом Держстату. При направленні таких документів органу Держстату в електронному вигляді- також надати документ про передачу та прийняття електронної звітності. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на відповідні норми законодавства України. - «Цінова пропозиція» (Додаток 3 до оголошення) з ціною, визначеною за результатами аукціону ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" не підтвердило наявності власного персоналу, чим порушило вимоги Замовника Замовник вимагає від Учасників надання копій кваліфікаційних сертифікатів інженерів-проектувальників та інженерів-проектувальників в частині кошторисної документації. ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" у складі своєї пропозиції надало сертифікат інженера-проектувальника Макаренко В. Б. на інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації АР №000520 від 25.05.2012 р. Наданий сертифікат на момент подачі пропозицій є не дійсним або таким, дійсність якого не підтверджена в зв’язку з ненаданням документи який би підтвердив факт проходження професійної атестація інженера-кошторисника Макаренко В. Б. Порядок проведення професійної атестації, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554, передбачає, що професійна атестація – це процедура, під час проведення якої підтверджується професійна спеціалізація, рівень кваліфікації і знань виконавця (п. 2 Порядку), яка проводиться на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників (п. 3 Порядку). Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифіката для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується. Отже ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" не відповідає вимогам Закупівлі, керуючись Законом України ««Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, Прошу 1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" переможцем по закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту реконструкція нежитлового приміщення під "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини", UA-2017-06-20-001721-b 2. розглянути пропозицію наступного Учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. скасувати рішення щодо визнання ТОВ "КОМПАНІЯ АРКОНА" переможцем по закупівлі: Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту реконструкція нежитлового приміщення під "Центр сучасного поводження з тваринами "Щасливі тварини", UA-2017-06-20-001721-b 2. розглянути пропозицію наступного Учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Статус вимоги: Задоволено