• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Цілодобова фізична охорона території та майна КЗО «Нікопольський НРЦ «Ніка»ДОР»

Цілодобова фізична охорона території та майна КЗО «Нікопольський НРЦ «Ніка» ДОР»

Завершена

85 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 850.00 UAH
Період оскарження: 20.07.2017 16:14 - 25.07.2017 17:00
Вимога
Вирішена

щодо дискримінаційної вимоги п. 21 технічного завдання

Номер: 7389aac811394b2786da9375c1052a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-20-001427-b.a1
Назва: щодо дискримінаційної вимоги п. 21 технічного завдання
Вимога:
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вимога замовника, щодо наявності в учасника офісу у м. Нікополь з можливістю відвідування представників Замовника (п. 21 технічних вимог) суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога в документації прописана під конкретного учасника або учасників. Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленості в результатах торгів, що може трактуватись як ознаки корупційного правопорушення. Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в п. 21 технічних вимог, щодо наявності у учасника офісу у м. Нікополь з можливістю відвідування представників Замовника порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до технічного завдання, а саме видалити дану вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимогу, щодо наявності у учасника офісу у м. Нікополь з можливістю відвідування представників Замовника, видалено.
Статус вимоги: Задоволено