• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)

1. Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВОСЛОБІДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ КОНОТОПСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 41823411. 4. Місцезнаходження замовника: 41543, Сумська обл., Путивльський р-н, село Князівка, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 25. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Чернякова Тетяна Михайлівна, голова тендерного комітету, начальник відділу, тел. +380669712890, e mail: osvita_novasloboda@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область, 41543. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата здійснюється у строк 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту КБ-2в та Довідки КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. 13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 11 713 601,00 грн. (одинадцять мільйонів сімсот тринадцять тисяч шістсот одна гривня 00 копійок) з ПДВ. 14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету – 9 307 412,00 грн. (дев’ять мільйонів триста сім тисяч чотириста дванадцять гривень 00 копійок); кошти місцевого бюджету – 2 406 189,00 грн. (два мільйони чотириста шість тисяч сто вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок). 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від загальної очікуваної вартості. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «31» липня 2021 року. 20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Торги не відбулися

11 713 601.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 117 136.01 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 14:50 - 27.07.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 457b0ec00bf74b19a99b15961237ac83
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-006825-c.b1
Назва: Скарга на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
07.07.2021 року Рішенням тендерного комітету Відділ освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області ( надалі – Замовник) розпочато процедуру відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт будівлі Юр’ївський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІI ступенів – дошкільний навчальний заклад Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області по вул. Шкільна, 1А, с. Юр’єве, Новослобідська сільська рада, Конотопський район, Сумська область» Коригування. (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)(надалі-Процедура закупівлі). 05.08.2021 року на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» опубліковано інформацію тендерного комітету Відділ освіти, молоді та спорту Новослобідської сільської ради Конотопського району Сумської області, згідно якої відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Електро Ленд» протоколом від 05.08.2021 року № 47. ТОВ «Електро Ленд» вважає, що Замовником порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіяхзакупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій». Також, зважаючи, що Замовник 2 ( два ) рази змінював умови тендерної документації, що свідчить перелік змін від 09.07.2021 року та 16.07.2021 року опубліковано на офіційному порталі Уповноваженого органу «ПроЗорро» без визначення у протоколах чітких змін тендерної документації. Що стосується відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Електро Ленд» зазначаємо наступнє: 1. Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Електро Ленд» з підстав до вимог додатку № 5 «Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи» де не зазначено види діяльності у п.5 додатку 5. Відповідно до тендерної документації ТОВ «Електро Ленд» було заповнено відповідні строки. Пунктом 11 частини другої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Визначення календарних чи робочих не має. Закон України від25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами)( далі – ЗУ) Стаття 22. Тендерна документація : «11) строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій;» Зважаючи на ЗУ ТОВ «Електро Ленд» вважає, що не порушило вимоги тендерної пропозиції в цій частині. Щодо видів діяльності № ( по КВЕДу) ТОВ «Електро Ленд» було подано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із чітким зазначенням КВЕДів. Також дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Щодо надання учасниками гарантійного листа щодо погодження субпідрядної організації з Замовником у разі його залучення майбутньому. На підставі Додатку 1 Тендерної документації форма 3 п.2 «Інші документи, що надає Учасник, для підтвердження відповідності пропозиції умовам закупівлі» визначено «У разі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» «У разі якщо учасник не планує залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг, учасник має надати довідку, складену в довільній формі, із зазначенням відповідної інформації.» Відповідно до умов Тендерної документації ТОВ «Електро Ленд» надав довідку про залучення субпідрядної організації в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю відповідно будо надано довідку та повну інформацію відповідно до умов Тендерної пропозиції. ТОВ «Електро Ленд» чітко виконав вимогу Замовника в цій частині. На вимогу Тендерної документації було надання у складі пропозиції «Довідка з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (завірена належним чином копія або сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» ТОВ «Електро Ленд» надав відповідну довідку від 28.07.2021 року № 210728SU13060602 надано АТ КБ «Приватбанк» На підставі Розділу 3 Тендерної документації «Інструкції і способу подання тендерної пропозиції» у пункті 1 чітко заначено про надання проекту Договору із зазначенням порядку змін його умов ( викладений в Додатку 4 до цієї тендерної документації) заповнений та засвідчений з боку учасника, а саме у частин реквізитів сторін без зазначення ціни договору» Відповідно у складі пропозиції ТОВ «Електро Ленд » було надано проект договору (файл "28.Проект договору.pdf"), що підписаний учасником та в цьому файлі оприлюднено лист-погодження щодо згоди з проектом договору. Враховуючи вище викладене, ТОВ «Електро Ленд » не порушив умови Документації в цій частині, тому його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави. Згідно частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Як вбачається з аналізу закупівлі та прийняття рішення, Замовником не може буте порушено основні принципи здійснення закупівель, встановлені ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме : добросовісна конкуренція серед учасників», а також «об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів». ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. В разі невиконання Замовником торгів законних вимог залишаємо за собою право звернутися до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ ДЛЯ РОЗГЛЯДУ СКАРГИ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: торги не відбулися
Дата скасування: 09.08.2021 14:53