• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з встановлення пожежної сигналізації будівлі квартирного типу (гуртожитку), літера «А» «Відокремленого структурного підрозділу «Олімпійський фаховий коледж імені Івана Піддубного Національного університету фізичного виховання і спорту України»

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 12:59 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

специфікація

Номер: 6c5a860e62f642a29f9f94f9bb404c4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-002336-b.c2
Назва: специфікація
Вимога:
Вимагаємо надати робочий проект або специфікацію обладнання та матеріалів. Та перелік робіт. Не обмежуйте коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників: «Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією та для визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються». Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд. Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та проектно-кошторисною документацією в період уточнення саме і встановлена для можливості учасникам детально, точно ознайомитися з об`ємом робіт, оцінити можливості , визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, що жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: b7b16b9ec9f543ab8740952c78ce8523
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-002336-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акту огляду об'єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимагаємо, видалити обовязковий огляд обєкту.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. В Додатку 2 до Тендерної документації встановлена вимога до учасників: «Учасник зобов’язаний попередньо (в період уточнень) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією та для визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується підписом уповноваженої особи Замовника на акті огляду, який надається в складі пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єкті не беруться до уваги та не розглядаються». Відповідно до ч. 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Встановлення часових рамок щодо проведення попереднього ознайомлення учасниками, а саме в період уточнень, зумовлено можливістю, встановленою нормою ЗУ «Про публічні закупівлі», адже саме в період уточнень учасники можуть звертатися до Замовників для отримання та уточнення інформації, об’ємів, обсягів і тд. Окрім того, хочемо звернути Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктами в період уточнення жодним чином не позбавляє Вас можливості взяти участь у даній процедурі закупівель. Також, Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час Замовника. Вимога щодо ознайомлення встановлена так, щоб мінімізувати затрати часу учасників та забезпечити рівні умови для виконання даної вимоги всіма учасниками, а саме ознайомлення з об’ємами надання послуг потрібно виконати шляхом ознайомлення з об’єктом, проектно-кошторисною документацією, яка міститься за однією адресою. Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути та ознайомитися з об’ємом робіт, оцінити свої можливості і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників . Окрім того, уважно ознайомившись з вашою вимогою, в якій ви наголошуєте на існуванні корупційних дій і зловживанні, дискримінаційності такої вимоги, а також зазначаючи про вплив Замовника на кількість учасників та повноту їх документів в складі пропозиції є необґрунтованою та безпідставною інформацією. На момент подання вами вимоги щодо здійснення огляду об’єкту та ознайомлення з проектно-кошторисною документацією, жодних звернень від вас до Замовника щодо здійснення та проведення такого огляду не надходили. Тому, говорити про неможливість здійснення такого огляду, або про створення якихось перешкод Замовником у здійсненні такого огляду для виконання вимоги Тендерної документації – немає підстав.
Статус вимоги: Відхилено