-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
вугілля кам’яне марки АО (25-50), вугілля кам’яне марки ДГ (25-100)
Завершена
2 830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 150.00 UAH
Період оскарження:
07.07.2021 12:09 - 10.08.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
ddb8604d9a6747829545b4ff0f0644d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-004123-c.a3
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник! розгляд окремого питання про внесення змін до тендерної документації за окремою скаргою та наведені аргументи скаржника ніяким чином не стосуються відповідності окремого учасника вимогам які були заявлені вами в умовах закупівлі. Відповідальність за прийняті Рішення виключно покладається на Замовника а не на АМКУ.
Ще раз наголошуємо, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог Закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.08.2021 13:08
Вирішення:
З приводу питання, яке вказане у Вашій вимозі, та саме щодо виробника вугілля виробництва, якого Ваша компанія пропонує до постачання було подано скаргу UA-2021-07-07-004123-c.a1 до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до рішення АМКУ вимога щодо надання вказаних у вимозі документів не визначена дискримінаційною. Відповідь з цього приводу надана у відповіді Замовника на скаргу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону
Номер:
940327249e234744af8d387b5a7b1fc5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-004123-c.a2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції учасника, тобто тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету №88 від 17.08.2021 року тендерна пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» була відхилена із зазначенням, що «У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" надано довідку №15/08-прд від 11.08.2021р. із посиланням на «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», але за цим посиланням наявна інформація лише щодо дозволу на експлуатацію устаткування підвищенної небезпеки. Інформація щодо наявності дозволу на роботи підвищеної небезпеки у інформаційній системі «Реєстр дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» щодо виробника ТОВ «КОАЛТРЕДІНДАСТРІ» відсутня.»
Умовами тендерної документації було передбачено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Вказані умови кореспондуються з вимогами вказаними у абзаці 2 ч. 10 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції було надано файл «32. Лист-пояснення про ненадання документів.pdf» у якому було зазначено наступну інформацію:
« Учасник у складі тендерної пропозиції не надає копію чинного дозволу, виданого Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки на виробника, оскільки відповідно до чинного законодавства та роз'яснень, які були надані нам виробником ними не виконуються роботи з підвищеної небезпеки, у зв'язку з чим і отримувати дозвіл на виконання таких робіт не потрібно. Державним комітетом України з нагляду за охороною праці встановлений перелік робіт з підвищеною небезпекою (Затверджено Наказом Держнаглядохоронпраці України №15 26.01.2005) згідно якого роботами з підвищеної небезпеки визначені Підземні роботи на шахтах та рудниках (п.64) та Проведення розкривних робіт, виїмка і навантаження корисних копалин при відкритих гірничих роботах (п.73). Тобто дані роботи виконуються на шахтах при видобуванні корисних копалин та є роботами з підвищеною небезпекою. Відповідно до п.2.8 Наказу Міністерства промислової політики України від 07.05.2004 № 221 Гірничі роботи - комплекс робіт з проведення, кріплення та підтримки гірничих виробок і виймання гірничих порід в умовах порушення природної рівноваги, можливості прояву небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Також відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №1107 від 26.10.2011 р. "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки" існує перелік видів робіт підвищеної небезпеки які виконуються на підставі дозволу. Група А Згідно даної групи існує декілька видів робіт, що пов’язані з виготовленням вугільної продукції, на які необхідно отримати дозвіл, а саме: 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи.
ТОВ "Коалтрейдіндастрі" отримало дозвіл на роботи, які ним здійснюються: дроблення, сортування корисних копалину вугільній промисловості. Інші роботи дане підприємство не здійснює, оскільки закуповує готову сировину з шахт.
Отже, враховуючи викладене вище, дозвіл, виданий Державною службою України з питань праці, щодо виконання робіт підвищеної небезпеки виданий на ім’я виробника пропонованої продукції - ТОВ "Коалтрейдіндастрі" не є обов’язковим та не передбачений чинним законодавством України для виробників вугілля, які здійснюють лише роботи із сортування та дроблення вугілля.»
Таким чином, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» повністю виконав всі вимоги, які були визначені замовником у тендерній документації та надав пояснення, згідно вимог чинного законодавства України щодо причин ненадання дозволу на експлуатацію устаткування підвищенної небезпеки, оскільки виробник ТОВ «КОАЛТРЕДІНДАСТРІ» не виконує робіт підвищеної небезпеки, тому і отримання дозволу на проведення таких робіт йому і не потрібно.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Таким чином, посилання Замовника, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає дійсності.
Крім того, замовник, відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс», зазначив, що пропозиція ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» не відповідає вимогам п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», однак п.2 ч. 1 ст. 31 Закону визначає, що «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Тобто, Замовником не було чітко визначено конкретну аргументацію відхилення тендерної документації учасника, а посилання щодо відсутності дозволу на проведення робіт з підвищеної небезпеки є нікчемним, тендерна пропозиція відхилена на підставах не передбачених законом та не у відповідності до вимог закону.
Замовник не може та не має права вимагати документів, які не передбачені чинним законодавством України.
Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення). Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн.
Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» ВИМАГАЄ скасувати протокол засідання тендерного комітету № 88 від 17.08.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" на підставі п.2 ч.1. ст.31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 32. Лист-пояснення про ненадання документів.pdf 19.08.2021 11:29
- Положення про проектування гірничодобувних підприємств.pdf 19.08.2021 11:29
- Постанова КМУ про порядок видачі дозволів.pdf 19.08.2021 11:29
- Перелік робіт з підвищеною небезпекою.pdf 19.08.2021 11:29
Дата подачі:
19.08.2021 11:29
Вирішення:
З приводу питання, яке вказане у Вашій вимозі, та саме щодо виробника вугілля виробництва, якого Ваша компанія пропонує до постачання було подано скаргу UA-2021-07-07-004123-c.a1 до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України. Відповідно до рішення АМКУ вимога щодо надання вказаних у вимозі документів не визначена дискримінаційною. Відповідь з цього приводу надана у відповіді Замовника на скаргу.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
дискримінаційні вимоги
Номер:
706e525293d4429aaa4f9b4badc9ecc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-07-004123-c.a1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Скарга:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Дог №411 від 17.03.2021 р. лот1 вугілля.pdf 16.07.2021 16:10
- Договір з Коалтрейліндастрі.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Договір з Коалтрейліндастрі.pdf 16.07.2021 20:24
- Дог №413 від 17.03.2021 р. лот3 вугілля.pdf 16.07.2021 20:24
- Дог №413 від 17.03.2021 р. лот3 вугілля.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Дог №411 від 17.03.2021 р. лот1 вугілля.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Дог №411 від 17.03.2021 р. лот1 вугілля.pdf 16.07.2021 20:24
- Договір Нижанковичі 1.pdf 16.07.2021 20:24
- Договір Нижанковичі 1.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Договір Яворів КЕЧ.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Договір Яворів КЕЧ.pdf 16.07.2021 20:24
- Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Дозвіл.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Дозвіл.pdf 16.07.2021 20:24
- Перелік робіт.pdf.p7s 16.07.2021 20:24
- Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf 16.07.2021 20:25
- наказ мінполітики 221.pdf.p7s 16.07.2021 20:25
- наказ мінполітики 221.pdf 16.07.2021 20:25
- Постанова 1107.pdf.p7s 16.07.2021 20:25
- скарга.pdf 16.07.2021 20:25
- Перелік робіт.pdf 16.07.2021 20:25
- Постанова 1107.pdf 16.07.2021 20:25
- скарга.pdf (1).p7s 16.07.2021 20:25
- рішення від 20.07.2021 №16565.pdf 21.07.2021 18:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 №17396.pdf 30.07.2021 16:23
- рішення від 29.07.2021 №17396.pdf 03.08.2021 17:11
- Відповідь.PDF 26.07.2021 14:39
- відповідь.doc 26.07.2021 14:39
- зміни до ТД - 2.docx 06.08.2021 10:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2021 16:58
Дата розгляду скарги:
29.07.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 18:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2021 17:11
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2021 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до тендерної документації