• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція приміщень Будинку культури молоді «Україна» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Кобзаря, 8 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей

Завершена

475 823.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 379.12 UAH
Період оскарження: 07.07.2021 11:02 - 13.07.2021 10:00
Вимога
Відхилено

оскарження рішення про визнання переможцем ПП "ЯРОСВІТ С"

Номер: 50f5651e423548bcb16aed43bd888f75
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-002702-c.b2
Назва: оскарження рішення про визнання переможцем ПП "ЯРОСВІТ С"
Вимога:
Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРИАВАНТ» (надалі Скаржник) звертаємося до Міського відділу культури виконавчого комітету Першотравенської міської ради (надалі Замовник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів може відповідно до п.п.20 частини 15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020 (надалі — Закон). Скаржник не згоден з рішенням Уповноваженої особи Замовника, яке оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14-21 від 21.07.2021р. (Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 10:31) щодо визначення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» (Код ЄДРПОУ 41922960) переможцем закупівлі згідно з предметом закупівлі Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень Будинку культури молоді «Україна» за адресою: Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Кобзаря, 8 шляхом влаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) Згідно з абз 4) ч.5 ст.18 Закону скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Закон наділяє учасника процедури закупівлі наступними правами: - Правом на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; (ст.5 Закону); - Правом на забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (ч.10 ст.11 Закону); - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю (ст.33 Закону). Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРИАВАНТ» детально розглянув пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та виявив невідповідність в частині надання документів для підтвердження кваліфікаційним та іншим критеріям до учасників відповідно до ДОДАТКУ №6 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК оголошення про проведення спрощеної закупівлі . 1) Відповідно до даних https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань) згідно коду доступу – 300582768060 - учасником в складі пропозиції надано недостовірну інформацію щодо керівництва, а саме: в складі пропозиції наявний документ «Наказ директор Штрек Т. В. 200521» Наказ на призначення директора № 15-К від 20.05.2021р в якому зазначено що директором підприємства є Штрек Тетяна Віталіївна, але відповідно до документів Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань розміщеної на порталі https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents керівник ШТРЕК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ. 2) Відповідно до вимог ДОДАТКУ №6 – ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК «…надати підтверджуючи документи стосовно наявності у Учасника ліцензії щодо спостерігання за системами протипожежного захисту (пульта пожежного спостерігання) згідно вимог ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» п.22, п.23, п.24 Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту». Учасник зобов’язаний надати гарантійний лист про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р.». Відповідно до наданої довідки файл «Довідка про МТБ» у учасника відсутній власний пульт пожежного спостерігання та технічного обслуговування, що не відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі. 3) Відповідно до наданого файлу «Копії посвідчень про проходження навчання» учасником надано посвідчення, які потребують переоформлення/подовження /чергової перевірки знань з 20.02.2020р. на працівників - Зіан Білал, Колібабчук Світлана, Штрек Віталій, Іванченко Андрій. 4) Відповідно до наданого файлу «Довідка співробітники» у учасника наявні лише 7 співробітників, хоча інформація (посвідчення/накази та інше ) надається на більше ніж 10 співробітників. Тож відповідно до Закону пропозиція пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» підлягає відхиленню на підставі п.п.1) частини 13 статті 14 Закону «…13 Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Крім цього нагадаємо відповідальність щодо штрафних санкцій відповідно до п.1 Статті 44Закону та статті 164 Кодексу України Про адміністративні правопорушення зі змінами (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122): п.1 Статті 44Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України». Стаття 164 Кодексу України Про адміністративні правопорушенняПридбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Шановний Замовник! Скаржник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРИАВАНТ» просить переглянути Ваше рішення, яке оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №14-21 від 21.07.2021р. (Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 10:31) щодо визначення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЯРОВІТ С» (Код ЄДРПОУ 41922960) переможцем закупівлі. З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів та накладення штрафних санкцій на уповноважену особу Замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТРИАВАНТ» змушене буде звернутися до представників фінансового контролю (ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ) та до суду. З повагою, Директор ТОВ «ТРИАВАНТ» І.М. Соколов
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник закупівлі, надаємо відповідь з приводу Вашої скарги: Відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що Ваша пропозиція не була відхилена. Стосовно надання недостовірної інформації щодо керівництва приватного підприємства «ЯРОВІТ С» повідомляємо наступне. Учасником закупівлі у складі тендерної документації було надано наступні документи: виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 24.05.2021 р. №1002241070005084230, де керівником зазначено Штрек Тетяну Віталіївну та наказ про призначення директором Штрек Т.В. від 20.05.2021 №15-К, що відповідає вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачало надання від учасника виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Отже, у замовника немає підстав для відхилення пропозиції учасника з вищезазначеної причини. Відповідно до додатку №6 – перелік документів, що має надати учасник закупівлі, Приватним підприємством «ЯРОВІТ С» було надано гарантійний лист – про підключення змонтованої системи пожежної сигналізації на об’єкті Замовника до власного пульта пожежного спостерігання та технічного обслуговування на строк до 31.12.2021 р. та копію наказу ДСНС №610 від 19.10.2018 р. «Про видачу ПП «ЯРОВІТ» дозволу за спостеріганням за системами протипожежного захисту». Отже, у замовника немає підстав для відхилення пропозиції учасника з вищезазначеної причини. Що стосується питання «Довідки співробітників» та «Копії посвідчень про проходження навчання». Хотілося б зазначити, що відповідно до вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі від учасника вимагається Довідка на фірмовому бланку про чисельність та кваліфікацію персоналу (із обов’язковим зазначенням П.І.Б.), що планується до залучення для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Обов’язкова наявність у штаті Учасника виконавців робіт не менше двох осіб згідно ПКМУ від 23.11.2016 р. №852. Учасником, Приватним підприємством «ЯРОВІТ С», відповідно до вимог надано необхідну Довідку з інформацією про чисельність працівників, які плануються залучатися до роботи. Також додано файл з копіями посвідчень про проходження відповідного навчання, тих співробітників, що будуть залучатися до надання послуги, а саме Асін, Тюляков, Гула, які пройшли спеціальні навчання, терміном наступної перевірки знань, становить 20.02.2022 р. Окремо варто зазначити, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачало вимоги про терміни посвідчень. Отже, у замовника немає підстав для відхилення пропозиції учасника з вищезазначеної причини. З повагою, Уповноважена особа Селіна Римма
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо зміни у Тендерній документації

Номер: 75a69d1dda3b4674b25405d21bce7a65
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-07-002702-c.c1
Назва: Щодо зміни у Тендерній документації
Вимога:
Доброго дня! У технічних умовах ТД Замовник в якості обов'язкової вимоги висуває наявність сертифікатів ISO Вимога цих сертифікатів є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими,є умовою недобросовісної конкуренції. Дані сертифікати не є обов'язковими оскільки дана вимога є дискримінаційною та створює умови недобросовісної конкуренції та веде до значного здорощання ціни закупівлі. Просимо видалити вимогу. Наявність власної вимірювальної електролабораторії також є дискримінаційною і створює неправомірну перевагу одних учасників над іншими, та веде до значного здорощання ціни закупівлі. Достатньо надати Договор з організацією, що має власну вимірювальну електролабораторію по наданню послуг. Просимо змінити вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання. Відповідно до законодавства замовник наділений правом вибору щодо визначення критеріїв, необхідних для проведення закупівлі щодо якісних, кількісних та технічних характеристик. ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» є національним стандартом, нормативним документом України, гармонізованим з міжнародними та Європейськими нормативними документами, прийнятими з 01.07.2015 року відповідно до наказу Національного органу по Стандартизації від 31.12.2015 №221. Вважаємо, що внесення до оголошення наявності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та вимогу щодо вимірювальної електролабораторії не суперечить та не порушує чинне законодавство. Оголошення не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.07.2021 09:46