-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (системи контролю доступу)
Завершена
834 899.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 174.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 174.50 UAH
Період оскарження:
26.06.2017 17:31 - 11.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
660829907d4a4173a46e419d3bf6422c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-002257-b.a5
Назва:
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Вимога:
Добрий день шановні члени тендерного комітету. Прошу надати пояснювання, що до відхилення тендерної пропозиції від учасника ТОВ"ОПТА-ФОРТ". Дякую.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді ТОВ ОПТА-ФОРТ.docx 03.08.2017 17:05
Дата подачі:
03.08.2017 10:21
Вирішення:
Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Підпунктом 1.3 пункту 1 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання. Учасник повинен підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору та відповідного відгуку з інформацією про його виконання від замовника.
Так, у складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «Опта Форт» надано довідку «Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі», підписану директором товариства Коваленком К. М., в якій міститься інформація стосовно виконання договору від 11.08.2016 № КОФ 1490, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Ант Груп», копію такого договору та копію відгуку про виконання договору від 27.04.2016 № КОФ 530.
Разом з цим, тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Опта Форт» не містить копії відгуку замовника стосовно виконання договору від 11.08.2016 № КОФ 1490.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Опта Форт» не підтверджено встановленого замовником кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений тендерною документацією, а саме пунктом 1.3 Додатку № 3 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
ee93be8ff21c4f6e906a7b38ec15f739
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-002257-b.b3
Назва:
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Вимога:
У відповідь на інформацію, надану у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2017 року, щодо дискваліфікації учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» повідомляємо наступне.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.3 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання. В пункті 1.3 додатку №3 також зазначено, що учасник повинен підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору та відповідного відгуку з інформацією про його виконання від замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що Товариством з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» була надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202 у складі тендерної пропозиції, а також копії відповідних договорів та відгуків від замовників. У кожному договорі чітко прописується уся необхідна інформація зокрема назва замовника, його адреса, контактний телефон, предмет закупівлі договору та кількість, ціна договору та дата його виконання. Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації. Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» у зв’язку з відсутністю у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202 інформації щодо кількості товару є безпідставною, оскільки тендерний комітет має можливість перевірити дану інформацію. Відсутність інформації щодо кількості товару у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202, на яку посилається тендерний комітет, є несуттєвою та не впливає на зміст поданої пропозиції, - дана інформація вказана у договорах, що було додано до вищезазначеної довідки, а отже є її частиною та підтверджує кваліфікації учасника в частині досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі.
2. Згідно листа Державної фіскальної служби України, вихідний №2057/5/99-99-09-01-03-16 від 10.02.2017, що є також додатком до листа Мінекономрозвитку України вихідний №3302-06/5397-06 від 17.02.2017р., Постанови Кабіниту Міністрів України від 21.10.2015 р. №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" дані з Реєстру платників податку на додану вартість входять до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Зокрема, інформація про реєстр платників податку на додану вартість доступна на Офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua).
Крім того, згідно ст. 16 п. 4 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII визначено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» витягу з реєстру платників ПДВ не може бути законною підставою для його дискваліфікації.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ». В іншому випадку незаконні дії голови та членів тендерного комітету Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця будуть оскаржені у контролюючих органах, зокрема, Прокуратурі, Рахунковій палаті, Державній аудиторській службі України, Антимонопольному комітеті України, центральних органах виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах відповідних повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді 3.docx 28.07.2017 16:23
Дата подачі:
27.07.2017 15:03
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, тендерним комітетом Національного медичного університету
ім. О. О. Богомольця прийнято рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2017 року, про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи», як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому частиною другою статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1) Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.3 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання.
Водночас, довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору
від 14.07.2017 № 202 подана учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо кількості товару.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» не підтверджено кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації.
2) Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Так, пунктом 6 розділу «Для підтвердження відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону та інформації установленим вимогам згідно із законодавством, учасник подає в складі тендерної пропозиції наступні документи» додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з відповідного реєстру – для учасника, який є платником податку на додану вартість.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Водночас, виходячи зі змісту частини п’ятої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Так, на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме 17.07.2017 року, у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» відсутні копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з відповідного реєстру – для учасника, який є платником податку на додану вартість, що підтверджується інформацією зазначеною в електронній системі закупівель та, у свою чергу, не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Виходячи з наведеного та ураховуючи норму частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» відхилена правомірно, а твердження щодо необ’єктивного та неупередженого рішення тендерного комітету Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця з вказаних вище причин є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Номер:
87c5fc2cc9a047fe8cb84c3050707e5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-002257-b.b4
Назва:
Вимога до організатору тендеру щодо порушення процедури закупівлі
Вимога:
У відповідь на інформацію, надану у Протоколі розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2017 року, щодо дискваліфікації учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» повідомляємо наступне.
1. Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.3 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання. В пункті 1.3 додатку №3 також зазначено, що учасник повинен підтвердити дану інформацію, надавши у складі тендерної пропозиції копію відповідного договору та відповідного відгуку з інформацією про його виконання від замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що Товариством з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» була надана довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202 у складі тендерної пропозиції, а також копії відповідних договорів та відгуків від замовників. У кожному договорі чітко прописується уся необхідна інформація зокрема назва замовника, його адреса, контактний телефон, предмет закупівлі договору та кількість, ціна договору та дата його виконання. Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» підтверджено кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації. Вважаємо, що дискваліфікація ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» у зв’язку з відсутністю у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202 інформації щодо кількості товару є безпідставною, оскільки тендерний комітет має можливість перевірити дану інформацію. Відсутність інформації щодо кількості товару у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 14.07.2017 № 202, на яку посилається тендерний комітет, є несуттєвою та не впливає на зміст поданої пропозиції, - дана інформація вказана у договорах, що було додано до вищезазначеної довідки, а отже є її частиною та підтверджує кваліфікації учасника в частині досвіду виконання аналогічних договорів у повному обсязі.
2. Згідно листа Державної фіскальної служби України, вихідний №2057/5/99-99-09-01-03-16 від 10.02.2017, що є також додатком до листа Мінекономрозвитку України вихідний №3302-06/5397-06 від 17.02.2017р., Постанови Кабіниту Міністрів України від 21.10.2015 р. №835 "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" дані з Реєстру платників податку на додану вартість входять до Переліку наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Зокрема, інформація про реєстр платників податку на додану вартість доступна на Офіційному веб-порталі ДФС України (sfs.gov.ua) та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних (data.gov.ua).
Крім того, згідно ст. 16 п. 4 Закону України Про публічні закупівлі № 922-VIII визначено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Таким чином, відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ» витягу з реєстру платників ПДВ не може бути законною підставою для його дискваліфікації.
Враховуючи вище зазначене, вимагаємо переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ «БРАМА – ІНЖЕНЕРНІ СИСТЕМИ». В іншому випадку незаконні дії голови та членів тендерного комітету Національного медичного університету ім. О.О. Богомольця будуть оскаржені у контролюючих органах, зокрема, Прокуратурі, Рахунковій палаті, Державній аудиторській службі України, Антимонопольному комітеті України, центральних органах виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах відповідних повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді 3.docx 28.07.2017 16:22
Дата подачі:
27.07.2017 15:08
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, тендерним комітетом Національного медичного університету
ім. О. О. Богомольця прийнято рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 26.07.2017 року, про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи», як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому частиною другою статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1) Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.3 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання.
Водночас, довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору
від 14.07.2017 № 202 подана учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» у складі тендерної пропозиції, не містить інформації щодо кількості товару.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» не підтверджено кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації.
2) Відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку № 3 до тендерної документації.
Так, пунктом 6 розділу «Для підтвердження відсутності передбачених Законом підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог статті 17 Закону та інформації установленим вимогам згідно із законодавством, учасник подає в складі тендерної пропозиції наступні документи» додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що учасник подає в складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з відповідного реєстру – для учасника, який є платником податку на додану вартість.
Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Водночас, виходячи зі змісту частини п’ятої статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Так, на момент розкриття тендерних пропозицій, а саме 17.07.2017 року, у складі тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» відсутні копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з відповідного реєстру – для учасника, який є платником податку на додану вартість, що підтверджується інформацією зазначеною в електронній системі закупівель та, у свою чергу, не відповідає вищезазначеним умовам тендерної документації.
Виходячи з наведеного та ураховуючи норму частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» слід зазначити, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Брама – Інженерні системи» відхилена правомірно, а твердження щодо необ’єктивного та неупередженого рішення тендерного комітету Національного медичного університету ім. О. О. Богомольця з вказаних вище причин є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Необ'єктивна та упереджена оцінка кандидату
Номер:
b343acbcd92f4ef3b1de7a892011c731
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-002257-b.b2
Назва:
Необ'єктивна та упереджена оцінка кандидату
Вимога:
Комерційна пропозиція ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" прозоро і чесно стала переможцем на минулому аукціоні, маючи максимально низьку ціну та повністю відповідає технічним вимогам замовника. Пропозицію було розглянуто упереджено і в підсумку дискваліфіковано, виходячи з протоколу тендерної комісії, за таких "причин":
1. " В тендерній пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2017, що підписана директором товариства Чулковим О. О, в якій відсутня інформація щодо кількості товару.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» не підтверджено кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації."
А також в пункті 1.3 додатку №3 зазначено: "Учасник повинен підтвердити Дану інформацію, надавши у складі Тендерної Пропозиції копію відповідного договору та відповідного відгуку з інформацією про його Виконання від замовника."
Що в свою чергу означає наступне: довідка про виконання аналогічних договорів, що написана учасником в довільному вигляді, повинна підтверджуватись документально. У комерційній пропозиції ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА", міститься довідка про виконання аналогічних договорів, з інформацією про замовників за аналогічними проектами: адресами, назвами, роками виконання замовлення, контактною інформацією про відповідальних осіб, а так само по кожному із замовників прикладено підписані тими самими замовниками ДОКУМЕНТИ : договои, видаткові накладні зі специфікаціями на поставлений товар, акт виконаних робіт, які підтверджують що ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" має досвід виконання аналогічних договорів.
В результаті тендерна комісія, маючи всю цю інформацію, намагається це піднести як: ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" не підтвердила наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору — що абсолютно не відповідає дійсності та схоже на спробу зачепитися хоч за що-небудь в пошуках причин для дискваліфікації учасника.
2. "Надана у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» копія паспорту уповноваженої особи – директора товариства Чулкова О. О. не завірена, що не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації."
Скан-копія паспорту керівника компанії, що була надана то тендерної пропозиції, містить ті самі печатки, що і оригінал, проставлені компетентними органами і цього цілком достатньо для ідентифікації наявності громадянства України та іншого - в умовах неупередженого ставлення до учасника. ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" не є нотаріальною конторою як і будь-який інший учасник, відповідно не має повноважень запевнити такий документ, як паспорт громадянина України в справжності. Ми можемо поставити на скан-копію паспорту хоч десять печаток, але така скан-копія паспорту матиме ту саму юридичну силу як і та копія, яка була надана в тендерній пропозиції. Отже, відсутність печатки ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" на копії паспорту керівника абсолютно ніяк не змінило зміст поданої пропозиції, не є вагомим порушенням інструкції подачі пропозицій, а так само не може бути вагомим приводом для таких радикальних дій, як дискваліфікація учасника.
Виходячи з аналізу поданої нами документації та рішення тендерної комісії, обгрунтовано напрошується припущення, що тендерна комісія разом з головою тендерної комісії були особисто зацікавлені в дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА", привівши "висмоктані з пальця" причини для дискваліфікації.
Вимагаємо скасувати необ'єктивне та упереджене рішення тендерної комісії про дискваліфікацію тендерної пропозиції ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА", також надалі керуватися основними принципами проведення закупівель через систему Проззоро, а саме: надання учасникам можливості рівної конкуренції, об'єктивна оцінка відповідності запропонованого товару і економія бюджетних коштів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді 2.docx 28.07.2017 16:21
Дата подачі:
27.07.2017 10:41
Вирішення:
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Разом з тим, частиною першою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію в разі якщо, зокрема, учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Так, тендерним комітетом Національного медичного університету
ім. О. О. Богомольця прийнято рішення, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій від 24.07.2017 року, про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика», як такої, що не відповідає кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», установленому частиною другою статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації з огляду на наступне.
1) Згідно з пунктом 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (Додаток № 3 до тендерної документації).
Пунктом 1.3 додатку № 3 «Перелік інформації та документів, що подаються у складі тендерної пропозиції учасника на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та вимогам визначеним у статті 17 Закону, та іншим вимогам відповідно до законодавства» до тендерної документації визначено, що для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку про виконання учасником аналогічного договору щодо поставки товару, аналогічного до предмету закупівлі з зазначенням: назви замовника, його адреси, контактного телефону, предмету закупівлі договору та кількості, ціни договору та року його виконання.
Водночас, в тендерній пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору від 05.07.2017, що підписана директором товариства Чулковим О. О, в якій відсутня інформація щодо кількості товару.
Таким чином, учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» не підтверджено кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» у спосіб передбачений умовами тендерної документації.
2) Відповідно до пункту 1 «Зміст пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.
Водночас, надана у складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» копія паспорту уповноваженої особи – директора товариства Чулкова О. О. не завірена, що не відповідає зазначеним вимогам тендерної документації.
Виходячи з наведеного та ураховуючи норму частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Спецавтоматика» відхилена правомірно, а твердження щодо необ’єктивного та неупередженого рішення тендерного комітету Національного медичного університету
ім. О. О. Богомольця з вказаних вище причин є безпідставними та такими, що не відповідають дійсності.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Порушення процедури тендерної закупівлі
Номер:
9107c62e26b54ac08121eb4f12ab2712
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-06-26-002257-b.c1
Назва:
Порушення процедури тендерної закупівлі
Вимога:
Добрий день, шановні голово та члени тендерного комітету. Звертаємо Вашу увагу на наступні порушення процедури тендерної закупівлі.
Згідно пункті 1 частини III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником визначено, наступне:
- усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).
- також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).
Звертаємо Вашу увагу, що документи надані переможцем торгів ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" не завірені належним чином, а саме:
- відбиток печатки та підпис у форматі JPEG накладено на документи, ручним способом, що є суттєвим порушенням. Це видно при перетворенні PDF документу у документ формату Word. Також на документи не накладено цифровий підпис, а отже не має можливості перевірити їх достовірність. Скановані копії паспорту взагалі не завірені.
Також звертаємо Вашу увагу на відсутність у наданих документах ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" Ліцензії на ведення господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності.
Стосовно технічних вимог Замовника щодо предмету закупівлі звертаємо Вашу увагу на наступне:
1. ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" запропоновано фарбовані турнікети «Бізант», що не відповідає побажанням Замовника. Такі турнікети мають не естетичний вигляд.
2. Для об'єднання турнікетів у єдину мережу переможцем запропоновано двірні модулі, що за функціональним особливостям не призначені для роботи з турнікетами. Така схема не буде функціонувати коректно, а саме: буде не коректно працювати «Облік робочого часу», не буде працювати «Контроль повторного проходу», система «Вільний прохід» і головне, не буде працювати система «Антипаніка».
3. Також звертаємо Вашу увагу, що при використанні дверних модулів на електромеханічних ворітцях без додаткових реле існує ймовірність їх швидкого виходу з ладу.
4. У пропозиції учасника відсутні блоки живлення для контролерів KB-02NET.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол про надання відповіді.docx 19.07.2017 12:36
Дата подачі:
17.07.2017 15:11
Вирішення:
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Виходячи з наведеного та ураховуючи норму частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» протокол розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю підприємство «Спецавтоматика» буде оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня його затвердження рішенням тендерного комітету Національного медичного університету
ім. О. О. Богомольця.
Статус вимоги:
Відхилено