• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Столи комп’ютерні, шафи, тумби, стілажі

Завершена

118 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 591.00 UAH
Період оскарження: 20.06.2017 17:02 - 02.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

коррупционный сговор

Номер: 95760e108d394d94afc787f326bc67db
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-20-000573-a.b3
Назва: коррупционный сговор
Вимога:
Согласно протоколу №48 от 24.07.2017 г. ФОП Венцову О.В. дисвалифицировали за то, что она в своем предложении не предоставила справки: 1. о наличии материально-технической базы, 2. о штатных сотрудниках, 3. о выполненных аналогичных договоров. При подготовке своего предложения я (ФОП Венцова О.В.) руководствовалась додатком 3913. В этом додатке нет ни слова о том, что нужно предоставить такие справки. В течении рассмотрения Заказчиком моего предложения (а это длилось 7 дней) я на электронный адрес Заказчика дала ссылки на сайты производителей (потому что я не являюсь производителем, а являюсь дилером данных производителей). Мне не последовала ни одного запроса или звонка от Заказчика. Проанализировав предоставленную документацию КП "Техномаш", который предоставил все справки, которые не были указаны в додатке 3913 делаю ВЫВОД, что Заказчик уж очень хочет "протянуть" своего представителя, а именно КП "Техномаш", и ничто его не останавливает, даже то, что первый участник дал свое предложение на 35000,00 дешевле, чем все остальные. Да я понимаю у меня затратная часть намного больше, чем у КП "Техномаш" (он из г. Мариуполя, я из Киева) Поэтому кому-то очень хочеться положить в карман разницу. Требую отменить данный тендер, как тендер запятнанный в коррупционном сговоре. И это будет правильно. Если тендер не отменят, надо будет подключать активистов и афишировать о фактах коррупции.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо проведення процедури закупівлі UA-2017-06-20-000573-a за кодом ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Столи комп’ютерні, шафи, тумби, стілажі) пояснюємо наступне. Процедура закупівлі здійснюється відповідно до Закону «України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Статтею 20 Закону передбачено що відкриті торги є основною процедурою закупівлі. В статті 22 Закону визначено, що тендерна документація щодо процедури закупівлі безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу, тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону сказано, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме для виконання вимог Закону Замовником було розроблено тендерну документацію та оприлюднено її на веб-порталі Уповноваженого органу. Для ознайомлення з тендерною документацією та подання своєї тендерної пропозиції у кожного з учасників було однаковий період часу. Статтею 14 Закону передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електрону систему закупівель. Відповідно до ст. 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, що і було зроблено тендерним комітетом та оформлено протоколом. Протоколом визначено, що інформація відповідно до Додатку 1 тендерної документації Перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації для визначення відповідності учасника кваліфікаційним вимогам Замовника відсутня у складі тендерної пропозиції учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомерность дисквалификации

Номер: 7c57dd79f9564506a60ec0c88f1c8c59
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-20-000573-a.b1
Назва: Неправомерность дисквалификации
Вимога:
Неправомерность дисквалификации СПД Байдаченко М.Е. В ТД не указано для кого изготавливается мебель. Уточнения после аукциона не последовало. Поэтому дисквалификации на основании превышении границ затрат для определенной категории неправомерно. Письмо претензия в приложении.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В Постанові Кабінету міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» відсутній розподіл між керівниками відділів та працівниками. Згідно з Постановою є «комплекти меблі» та «меблі для обладнання робочих місць працівників» отже необхідність у зазначенні персоналу для якого обладнуються робочі місця відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомерность дисквалификации

Номер: dbee5de3a0fc4ad1bfb474c2d2d4c282
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-20-000573-a.b2
Назва: Неправомерность дисквалификации
Вимога:
Неправомерность дисквалификации СПД Байдаченко М.Е. В ТД не указано для кого изготавливается мебель. Уточнения после аукциона не последовало. Поэтому дисквалификации на основании превышении границ затрат для определенной категории неправомерно. Письмо претензия в приложении.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: В Постанові Кабінету міністрів України від 4 квітня 2001 р. № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» відсутній розподіл між керівниками відділів та працівниками. Згідно з Постановою є «комплекти меблі» та «меблі для обладнання робочих місць працівників» отже необхідність у зазначенні персоналу для якого обладнуються робочі місця відсутня.
Статус вимоги: Відхилено