• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний ).

1. Найменування Замовника: Відділ освіти Сватівської міської ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44060336. 4. Категорія Замовника органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рєзнікова Римма Анатоліївна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти Сватівської міської ради, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, будинок 36, телефон +380666971707, E-mail: osvita_svt@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі: Товар. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий вищого ґатунку, хліб житньо-пшеничний ). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: код ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний білий вищого ґатунку – 11787 кг; хліб житньо-пшеничний – 1175 кг). 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за адресами закладів освіти Сватівської міської ради (відповідно до тендерної документації). 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 350000,00 грн. (Триста п`ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2021 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22.07.2021 р. 14. Умови оплати: Оплата вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток №1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ---. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): ----. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях 3500 грн. 00 (три тисячі п`ятсот коп.) – 1% від очікуваної вартості . 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 16:12 - 18.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Переможця

Номер: e5f28275a6be4ffcb1ac38d4f37a7df0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-009199-c.b2
Назва: Вимога про скасування Переможця
Вимога:
Вимомга про скасування Протоколу Рішення про визнання переможцем у процедурі публічної закупівлі ФОП Давиденка Олександра Вікторовича. Розглянувши документи надані ФОП Давиденком Олександром Вікторовичем у свої Тендерній пропозиції, були виявленні невідповідності до Тендерної документації Замовника, на підставі яких Тендерна пропозиція учасника процедури публічної закупівлі має бути відхилена Замовником згідно зі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме. 1. У тендерній документації до процедури публічної закупівлі у п. 1 Розділі 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції сторінка 7 Замовником чітко зазначено, «Якщо завантажені документи в Системі сформовані не у відповідності до вимог тендерної документації, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.» Учасник процедури публічної закупівлі ФОП Давиденко Олександр Вікторович, подав у складі своє пропозиції документи з вищезазначеним порушенням, а саме документи які місять назву «9.Протокол випробувань от 12.07.21.-3.pdf», «9.Протокол випробувань від 12.07.21.-1.pdf», мають неякісне та нечітке зображення, важко ознайомитись зі змістом документа, а особливо неможливо побачити реквізити печатки установи яка видала такі Протоколи, що є підстави вважати такі документи підробленими та офіційно не завіреними печаткою установи яка надала такі протоколи. Також, учасник ФОП Давиденко Олександр Вікторович, надав у складі своєї тендерної пропозиції сканований документ «6.Копія сан книжМіколенко 1.pdf», який неповністю сканований, а саме номер особистої медичної книжки можливо побачити частково, що є порушенням умов Тендерної документації. 2. У додатку №5 до Тендерної документації «ФОРМА«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ1», де Замовником було зазначено, «Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні строчки графи». Учасник процедури публічної закупівлі ФОП Давиденко Олександр Вікторович, у складі своєї тендерної пропозиції надав додаток №5 до Тендерної документації «ФОРМА«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ1», де не заповнив пусту необхідну для заповнення строчку, «Ми згодні дотримуватися умов тендерної пропозиції протягом _ ДНІВ з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій». Тобто учасник надав не повністю заповнений додаток №5 до Тендерної документації «ФОРМА«ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ1», і тому вважається документ поданий з порушенням і тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної пропозиції та має бути відхилена. 3. Замовником було встановлено вимогу надати заповнену та підписану «Технічну специфікацію» відповідної форми Додатку №3 до тендерної документації на чотирьох аркушах, де в самому кінці документу на сторінці 4 після другого розділу «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» необхідно було поставити дату, підпис уповноваженої особи та печатку у разі наявності. Однак, у складі тендерної пропозиції учасник надав «Технічну специфікацію» не повної форми, яка була зазначена Замовником. Учасник засвідчив лише першу половину Додатку №3 до тендерної документації «Технічна специфікація». Учасник не засвідчив підписом, датою та печаткою в кінці другого розділу «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» «Технічної специфікації» Додатку №3 до Тендерної документації, що є порушенням умов Тендерної документації. 4. Відповідно до п.9 Додатку №3 Тендерної документації Замовника встановлено, що продукція повинна повністю відповідати вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідати санітарно-гігієнічним нормам, що повинно бути підтверджено висновком з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), відповідати санітарно-гігієнічним нормам та державним стандартам. У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Давиденко Олександр Вікторович не надав висновок Держспоживстандарту України. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, Вимагаємо скасувати Рішення про визнання переможцем учасника процедури публічної закупівлі ФОП Давиденко Олександр Вікторович, так як його тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена в порядку п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога про скасування Протоколу Рішення про визнання переможцем у процедурі публічної закупівлі ФОП Давиденка Олександра Вікторовича. Розглянувши вимогу ТДВ Оріхівський хлібокомбінат від 11.08.2021 року, повідомляємо наступне. Учасник процедури публічної закупівлі ФОП Давиденко Олександр Вікторович, подав у складі своєї пропозиції документи, а саме документи які містять назву «9.Протокол випробувань від 12.07.21.-3.pdf», «9.Протокол випробувань від 12.07.21.-1.pdf» мають чітке зображення та читаємий текст, завантажені документи в Системі сформовані у відповідності до вимог тендерної документації. Даним протоколом учасник підтверджує вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме- за вмістом важких металів та миш'яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів та відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Також, учасник ФОП Давиденко Олександр Вікторович, надав у складі своєї тендерної пропозиції сканований документ «6.Копія сан книжМіколенко 1.pdf», який має чітке зображення та читаємий текст, завантажені документи в Системі сформовані у відповідності до вимог тендерної документації Замовника. Замовником було встановлено вимогу надати заповнену та підписану «Технічну специфікацію» відповідної форми Додатку №3 до тендерної документації на чотирьох аркушах, де в самому кінці документу на сторінці 4 після другого розділу «ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ» необхідно було поставити дату, підпис уповноваженої особи та печатку у разі наявності. Учасник ФОП Давиденко Олександр Вікторович надає довідку під назвою 7.Дов загальна до Дод 3 1.pdf від 21 липня 2021 року де, ставить дату та підпис Учасника. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція Учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, щодо предмета закупівлі Тендерної документації. Замовник з аргументованих підстав вважає, що процедура закупівлі та визначення переможця аукціону відбулася із дотриманням основних принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 5 Закону. Замовник не мав права відхилити тендерну пропозицію учасника, що відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до положень ст. 18 Закону вимога повинна містити обґрунтування наявності порушених прав Учасника та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких було порушено право чи законні інтереси такої особи. Враховуючи викладене та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України. • Автор вимоги: ТДВ Оріхівський хлібокомбінат • Дата подачі: 27.07.21, 16:13 • Тип: Вимога • Ідентифікатор: UA-2021-07-06-009199-c.a1 • Переможець: ФОП Давиденко Олександр Вікторович.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування Протоколу рішення про відхилення Тендерної пропозиції

Номер: 8bce74b91e174d129baf830bf4518ab4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-009199-c.a1
Назва: Вимога про скасування Протоколу рішення про відхилення Тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога про скасування Протоколу рішення № 168 про відхилення Тендерної пропозиції учасника процедури ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат». По-перше, Замовником було відхиллено Тендерну пропозицію ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» через ненадання Гарантійного листа, який зазначений у Розділі 5 тендерної документації п.1 сторінка 15, «Учасник в складі пропозиції повиненнадати гарантійний лист з наступним змістом, що у разі якщо наша тендерна пропозиція буде визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, що є аномально низькою, повідомляємо, що ознайомлені із своїм обов’язком як учасника процедури надати обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції». З приводу цього, повідомляємо що, даний критерій зазначений Замовником є не доцільним та ненадання якого не є порушенням тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Адже, кожен учасник процедури публічних закупівель, подавши Тендерну пропозицію прямо підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі» та зобов’язаний дотримуватися умов Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Тобто, учасник процедури публічної закупівлі у разі визнання його пропозиції аномально низькою, зобов’язаний і без надання Гарантійного листа у складі своєї тендерної пропозиції, надати обґрунтування такої аномально низької пропозиції. Тому відхилення є незаконним та повинно бути скасоване, або надати можливість виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах нашої тендерній пропозиції, відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації. По-друге, учасником процедури публічної закупівлі ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат», у своїй тендерній пропозиції дійсно була надана Форма «Тендерна пропозиція», де строк протягом якого дійсна тендерна пропозиція «1» день, хоча повинна бути вказана дата 90 днів, що є формальною помилкою відповідно до Розділу 3 Опис формальних помилок: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі». Тому просимо вважати за таке, що надана Форма «Тендерна пропозиція» з формальною помилкою та вважати, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, і не вважати підставою для відхилення Тендерної пропозиції ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат», або надати можливість виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах нашої тендерній пропозиції, відповідно до п. 2 Розділу 5 Тендерної документації. По-третє, відповідно до Протоколу рішення № 168 в складі Тендерної пропозиції ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» відсутній висновок Держспоживстандарту України, відповідно до Додатку № 3 п. 9 Тендерної документації що продукція повиннаповністю відповідати вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідати санітарно-гігієнічним нормам, що повинно бути підтверджено висновком з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), відповідати санітарно-гігієнічним нормам та державним стандартам. Відповідно до ч.6. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» у своїй Тендерній пропозиції надав Протоколи випробувань Харчової продукції та продовольчої сировини №22/2169-ГМО, №22/21166-ГМО; Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», Акт №1174/30 від 02 листопада 2020 року Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області з позитивними результатами. Тобто, надані документи у складі Тендерної пропозиції являються еквівалентом, що вимагається у Тендерній документації, та повинні були розглядатися та братися до уваги Замовником, але такого не було зроблено, тобто були вчиненні дії, які порушують Закон України «Про публічні закупівлі» та права учасника процедури публічної закупівлі ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат», а отже порушують ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати Протокол рішення № 168 про відхилення Тендерної пропозиції учасника процедури ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» та визнати переможцем процедури публічної закупівлі. У разі відмовлення у задоволенні даної вимоги будемо вимушені звернутися до органу оскарження для захисту та відновлення порушених прав учасника ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! На Вимогу щодо умов тендеру UA-2021-07-06-009199-c.a1 від 27.07.21, 16:13 повідомляю наступне. Вимога про скасування Протоколу рішення № 168 про відхилення Тендерної пропозиції учасника процедури ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат». По-перше, Замовником було відхилено Тендерну пропозицію ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» через ненадання Гарантійного листа, який зазначений у Розділі 5 тендерної документації п.1 сторінка 15, «Учасник в складі пропозиції повинен надати гарантійний лист з наступним змістом, що у разі якщо наша тендерна пропозиція буде визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідна, що є аномально низькою, повідомляємо, що ознайомлені із своїм обов’язком як учасника процедури надати обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 1 розділу V Документації учасник в складі пропозиції повинен надати інформацію про те, що ознайомлений із своїм обов’язком як учасника процедури виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах нашої тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Разом з тим, у складі Пропозиції учасника, відсутня інформація про те, що учасник ознайомлений із своїм обов’язком, як учасника процедури виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах нашої тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вище викладене, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Згідно п. 4 Розділу 3. "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" та Додатку 5 «ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» до Документації Замовника було встановлено умову щодо надання учасниками у складі своїх пропозицій, "Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними". Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, пропозиція з меншим строком підлягає відхиленню. У складі тендерної пропозиції учасника ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» вказано строк 1 (один) день протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, хоча повинна бути вказана дата 90 днів. Відповідно п.11 ч.2 ст. 22 Закону Замовник не вважає, що учасником була допущена формальна помилка. Враховуючи вище викладене, Пропозиція учасника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Відповідно до абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до законодавства. Замовником встановлена вимога, що учасники в складі своїх пропозицій надають висновок, відповідно до Додатку № 3 п. 9 Тендерної документації «продукція повинна повністю відповідати вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідати санітарно-гігієнічним нормам, що повинно бути підтверджено висновком з Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт України), відповідати санітарно-гігієнічним нормам та державним стандартам» цитата ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» у своїй Тендерній пропозиції надав Протоколи випробувань Харчової продукції та продовольчої сировини №22/2169-ГМО, №22/21166-ГМО; Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів виданий ДП «ЗАПОРІЖЖЯСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», Акт №1174/30 від 02 листопада 2020 року Головного управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області з позитивними результатами. Замовник вважає, що документів, які надає ТДВ «Оріхівський хлібокомбінат» недостатньо для встановлення якості продукції, щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідності продукції санітарно-гігієнічним нормам, державним стандартам та вимогам Законів України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами від 20.12.2019 р. №421-ІХ), «Про дитяче харчування» від 14.09.2006 № 142-V, наказу МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329; постанови КМУ «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 22.11.2004. №1591, Наказ МОЗ України від 25.09.2020р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів середньої освіти». Враховуючи наведене, Пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, Пропозиція учасника була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині. Не відхиливши Пропозицію учасника, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник не відповідає вимогам, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено