-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі, фрукти
Асортимент відповідно до технічної специфікації
Завершена
85 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 425.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2021 15:40 - 12.07.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога про надання додаткової інформації стосовно дискваліфікації переможця торгів ФОП Циблієв В.Я.
Номер:
499c8fd804964ce3b10c9d2cea8adfc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-004167-b.a1
Назва:
Вимога про надання додаткової інформації стосовно дискваліфікації переможця торгів ФОП Циблієв В.Я.
Вимога:
Шановна уповноважена особа , просимо Вас надати додаткову інформацію стосовно дискваліфікації переможця торгів ФОП Циблієв В.Я., а саме :
Згідно протоколу №1 від 16.07.2021 року Вами прийняте рішення дискваліфікувати найбільш вигодну тендерну пропозицію переможця спрощеної закупівлі ФОП Циблієва В.Я. з наступних підстав:
В тендерної документації (п.30, абзац 4 ) зазначено : « Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, витяги, а також кожна сторінка проекту договору, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)» В тендерної пропозиції переможця надані не завірені сканкопії Картки фізичної особи – платника податків та витяг з реєстру платників єдиного податку.
Звертаю Вашу Увагу на те,що метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвитку добросовісної конкуренції, Верховною радою України прийнято Закон України «Про публічні закупівлі», який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.Одним з ключових термінів при здійснені закупівель є термін «тендерна документація».Відповідно до п.31 частини першої статті 1 Закон України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.У частині другій статті 22 Закон України «Про публічні закупівлі» визначено які відомості повинні бути зазначені у тендерній документації.Відповідно до п.19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі" Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України прийнято наказ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначено перелік формальних помилок , а саме помилки, допущені Учасником, які не призводять до відхилення тендерної пропозиції переможця спрощеної закупівлі.
Визначені Вами (згідно протоколу №1 від 16.07.2021 ) підставі для дискваліфікації найбільш вигідної тендерної пропозиції переможця спрощеної закупівлі ФОП Циблієва В.Я. відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції - технічні помилки та описки, а саме :
п.4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання).
п.8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Вважаємо, що Вами порушені головні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст..5 Закону України « Про публічні закупівлі » :
1)добросовісна конкуренція серед учасників;
2)максимальна економія,ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ;
4)недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5)об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6)запобігання корупційним діям і зловживанням;
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1) скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі та наміром укласти договір з ФОП " Стороженко Н.П.
2) повторно провести розгляд поданих тендерних пропозицій.
У разі ігнорування даної вимоги ми змушені будемо звернутися зі скаргою до відповідних органів оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2021 12:21
Вирішення:
Шановний учаснику, на вашу вимогу повідомляємо наступне: рішенням уповноваженої особи відповідно до Протоколу №1 від 16.07.2021р. було дискваліфіковано тендерну пропозицію переможця спрощеної закупівлі ФОП Циблієва В.Я. як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. А саме: В тендерній документації (п.30, абзац 4) зазначено: «Усі документи, які складаються безпосередньо учасником, витяги, а також кожна сторінка проекту договору, повинні бути засвідчені підписом уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи) та відбитком печатки Учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством)». В тендерній пропозиції переможця надані не завірені сканкопії Картки фізичної особи-платника податків та витяг з реєстру платників єдиного податку.
Тендерна документація (Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів) складена відповідно до статті 14 Закону 922 «Про публічні закупівлі» (далі Закону), оскільки процедура проведення - спрощена закупівля. Зазначені вами у Вимозі статті закону стосуються процедури відкритих торгів.
Відповідно до пункту 11 статті 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 13 (підпункт 1) Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Головні принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст.5 Закону не порушені.
Розглянувши Вимогу на рішення замовника ФОП Циблієв В.Я. від 20.07.2021р. вважаю, що вказана вимога не підлягає задоволенню, оскільки пропозиція учасника відхилена обґрунтовано.
Статус вимоги:
Відхилено