• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт частини вулиці Перемоги (від вулиці Кошового до вулиці Залізничної) у м. Новомиргород

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

1 429 527.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 147.64 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 14:57 - 19.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника

Номер: 5dc2cd92fa6b4679b78e6fb79e37fb52
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007376-c.a4
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
02.08.2021 року згідно до протоколу Замовника № 309 від 02.08.2021р. (надалі за текстом - рішення), Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович було визначено переможцем процедури закупівлі та відповідно прийнято рішення про намір укласти з ним договір. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «Будсервіс Плюс 1» категорично не погоджується з прийнятим рішенням Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір про закупівлю з Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович (надалі по тексту – переможець процедури закупівлі), вважає його неправомірним, необґрунтованим та таким, яке прийняте з порушенням принципів здійснення закупівель та законодавства у сфері публічних закупівель, а отже не законним. Під час вивчення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі було з’ясовано, що його тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» згідно до ст. 16 Закону. Зазначене обґрунтовується наступним. Згідно до вимог тендерної документації по даній закупівлі, учасникам необхідно було у складі документів тендерної пропозиції надати у відповідності до п.3.2. таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”», що знаходиться у Додатку 1 до тендерної документації, документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору. З урахуванням вищезазначеного п.3.2., учасник повинен надати повністю виконаний аналогічний договір та акт приймання виконаних послуг за формою КБ-2в та довідкою про вартість виконаних послуг та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі. Аналогічним вважається договір, за яким учасником надавались послуги/виконувались роботи з поточного ремонту доріг або надавались послуги/виконувались роботи з поточного середнього або капітального ремонту доріг,вулиць міст та інших населених пунктів, дорожнього покриття. Так, на виконання зазначеної вимоги, переможцем процедури закупівлі у складі документів своєї тендерної пропозиції надано довідку «про наявність досвіду виконання аналогічного досвіду» (файл: «довідка досвід.pdf») та копію договору підряду № 64 від 16 березня 2020 року на виконання робіт по поточному ремонту дороги пров. Калиновий в м. Новомиргород (від вулиці Оболенського у напрямку Кладовища), укладеного переможцем процедури закупівлі з Номомиргородською міською радою Кіровоградської області (файл: «аналогічний договір з актами та відгук.pdf»), з урахуванням чого, аналогічним договором є вищевказаний договір. До зазначеного договору, переможець процедури договору № 65 від 16 березня 2020 року, згідно до якої вартість виконаних робіт складає 199 338,35 грн. та не відповідає вартості виконаних робіт, що вказана у АКТІ № 64 приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2в за червень 2020 року до аналогічного договору підряду № 64 від 16 березня 2020 року та ціні цього договору, а саме 199 990,00 грн. Таким закупівлі додатково надав АКТ № 64 приймання виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-2в за червень 2020 року. Проте, довідку про вартість виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-3, переможець процедури закупівлі надав до іншого договору, а саме до чином, виключається ймовірність формальної помилки, тобто переможцем процедури закупівлі згідно до вимог тендерної документації надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-3 не щодо аналогічного договору підряду № 64 від 16 березня 2020 року. Інших файлів та/або документів, у яких міститься довідка про вартість виконаних будівельних робіт за примірною формою № КБ-3 саме до аналогічного договору № 64 від 16 березня 2020 року, переможець процедури закупівлі не надав/не завантажив, а отже його тендерна пропозиція не відповідала у цій частині вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Чого зроблено не було, а отже Замовником було допущено порушення Закону України «Про публічні закупівлі» в частині не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню. Враховуючи усе вищевикладене , вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі були порушені принципи здійснення закупівель - недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупереджено визначення переможця процедури закупівлі. Керуючись статтями 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовника під час проведення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення № 309 від 02.08.2021 року про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Карапетян С.С. та намір укласти з ним договір про закупівлю послуг: «Поточний середній ремонт частини вулиці Перемоги ( від вулиці Кошового до вулиці Залізничної) у м. Новомиргород»,ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» а також на підставі п.2 ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язати Замовника відмінити тендер у зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу від 11.08.2021, 14:15. ID: UA-2021-07-06-007376-c.a4, Приватного Підприємства " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 ", повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника до Замовника, пропозицію якого було відхилено з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення, водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі. Також звертаємо вашу увагу, що учасниками процедури закупівлі є Приватне Підприємство "БУДСЕРВІС ПЛЮС 1", ФОП КАРАПЕТЯН МУШИГ СЛАВІКОВИЧ та ТОВ "АРАКА", зазначеного у вимозі ФОП Карапетян Саргіс Славікович не приймав участі у даній процедурі закупівлі. Стосовно обставин, зазначених у вимозі додатково звертаємо увагу на наступне. Пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасникам необхідно було надати: довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за 2019 р. або 2020р, повністю виконаний аналогічний договір та акт приймання виконаних послуг за формою КБ-2в та довідкою про вартість виконаних послуг та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі та позитивний відгук від замовника за наданим аналогічним договором. Учасником ФОП Карапетян М.С. у складі документів тендерної пропозиції надано довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, скан-копію повністю виконаного аналогічного договору підряду № 64 від 16 березня 2020 року, укладений з Новомиргородською міською радою Кіровоградської області (Замовник за даною процедурою закупівлі) та акт приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, відгук від замовника за наданим аналогічним договором. Згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, Замовником за аналогічним договором підряду № 64 від 16 березня 2020 року та замовником по даній процедурі закупівлі є одна й та сама юридична особа, яка повністю володіє інформацією про приймання виконаних послуг та фактичну вартість виконаних послуг та витрат, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі за вказаним договором, а отже зазначена учасником ФОП Карапетян М.С. інформація щодо наявного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Замовником - Новомиргородською міською радою Кіровоградської області перевірена та підтверджена. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто, таким учасником було надано усі встановлені вимогами тендерної документації необхідні документи. Учасником ФОП Карапетян М.С. у порядку та у чіткій відповідності вимог тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції усі необхідні документи та інформацію, яка вимагалась, а тому Замовником обґрунтовано та правомірно було визначено переможця процедури закупівлі. Замовник - Новомиргородська міська рада повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами. З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Новомиргородська міська рада дійшла правильного та законного висновку щодо визначення тендерної пропозиції учасника ФОП Карапетян М.С. переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження визначення переможця

Номер: 25b5152cfa3249128941f7dbc4e2c2fe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007376-c.b3
Назва: Оскарження визначення переможця
Вимога:
Доброго дня! Звертаємо увагу Замовника, що у тендерна пропозиція Учасника- ФОП Карапетяна М.С. містить суттєві невідповідності тендерній документації Замовника і, виходячи з цього, пропозиція даного Учасника підлягає відхиленню, а саме: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. На виконання вищезазначеної норми, Замовником було затверджено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника у Додатку №1 до Тендерної документації, згідно якого встановлено наступні кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав сканкопію листа-згоди власника Вих. № 1 від 22.07.2021 року від ФОП Карапетяна Саргіса Славіковича щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі, проте даний лист не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки Замовником визначено, що марка, модель, тип, реєстраційний номер будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначені в довідці про наявність матеріально-технічної бази, повинні повністю відповідати: - марці, моделі, типу, реєстраційному номеру (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначено в листі-згоді власника будівельних машин і механізмів (основних засобів). В вищезгаданому листі інформація про марку, модель, тип, реєстраційний номер (за наявності) будівельних машин і механізмів (основних засобів) не вказана. 2. Учасник ФОП Карапетян Мушиг Славікович, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надав копію Договору підряду №64 від 16.03.2020 року за предметом закупівлі «Поточний ремонт дороги про. Калиновий в м. Новомиргород (від вулиці Оболенського у напрямку Кладовища), проте Учасник не підтвердив приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі довідкою про вартість виконаних послуг та витрат за формою № КБ-3, оскільки надав форму № КБ-3 за іншим об’єктом, а саме до Договору №65 від 16.03.2020 року за предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини вулиці М. Зерова (від будинку №37 до вул. Горького) м. Новомиргород Кіровоградської області». Таким чином, Учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та вимогам Тендерної документації. 3. Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації "Технічна специфікація (технічне завдання)" у пункті 6. передбачено "Планування укосів і полотна насипів механізованим способом, група грунтів 1 -1018 м2.". Склад робіт прямої норми на даний комплекс робіт Е1-145-11 передбачає: 1. Планування поверхні зі зрізуванням нерівностей. 2.Засипка заглибин, ущільнення грунту, зачистка поверхні та перевірка шаблоном. 3. Планування основної площадки полотна. 4. Улаштування зливної призми і зачистка нерівностей 5. Планування укосів зрізуванням. 6. Розрівнювання грунту і планування природної берми. Передбачена техніка на даний вид робіт: - Екскаватори одноковшеві дизельнi на гусеничному ходу, мiсткiсть ковша 0,65 м3 - Бульдозери, потужнiсть 79 кВт [108 к.с.] - Автогрейдери середнього типу, потужнiсть 99 кВт [135 к.с.] У кошторисному розрахунку Договірної ціни Учасника ФОП Карапетян М. С. передбачено "Планування укосів земляного полотна універсальним екскаватором-планувальником УДС-114а, довжина укосу до 6,5 м -1018 м2" Склад робіт даної норми ДН1-16-1 передбачає лише планування укосів земляного полотна із зрізанням зайвого грунту. До того ж для виконання робіт даною нормою передбачений Універсальний екскаватор-планувальник УДС-114а, якого у довідці про матеріально-технічну базу Учасника немає. Отже, пункт 6 кошторисного розрахунку Договірної ціни (а саме локальний кошторис) Учасника ФОП Карапетян М. С. не відповідає Додатку № 2 до Тендерної документації "Технічна специфікація (технічне завдання)".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу 02.08.2021, 17:39. ID: UA-2021-07-06-007376-c.b3, ТОВ "АРАКА", повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Тобто, відповідно до вищевказаних норм Закону визначено випадок і порядок звернення учасника, пропозицію якого було відхилено до Замовника з вимогою про надання додаткової аргументації щодо причин такого відхилення, водночас підстав, порядку та можливості звернення до Замовника щодо визначення пропозиції іншого учасника закупівлі переможцем – не передбачено взагалі. Стосовно обставин, зазначених у вимозі додатково звертаємо увагу на наступне. Відповідно до п. 1.1. частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, а саме, довідка про наявність обладнання та механізмів, які забезпечать виконання послуг, передбачених у тендерній документації (зразок довідки додається). 1.1. Довідка про наявність обладнання та механізмів, які забезпечать виконання послуг, передбачених у тендерній документації (зразок довідки додається). Учасники повинні підтвердити наявність техніки та обладнання, необхідних для надання послуг за даним предметом закупівлі, а саме: асфальтоукладач – 1 шт., автомобіль самоскид – 2 шт., бортовий автомобіль – 2 шт., навантажувач - 2 шт., коток дорожний – 2 шт., трактор – 1 шт., автокран – 1 шт. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, на власну техніку та обладнання, Учасник надає скан-копії з оригіналів або належним чином завірені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, у складі пропозиції учасник повинен надати видаткові накладні або інвентарні картки, складені відповідно до вимог чинного законодавства. В тому разі, коли будівельні машини і механізми (основні засоби) не є власністю Учасника, то Учасником на всі, вказані у довідці будівельні машини і механізми (основні засоби), додатково подаються: -договір оренди/надання послуг/інше, який повинен бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі, на всі будівельні машини і механізми (основні засоби), які не є власністю Учасника. Договір повинен бути укладеним на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю). Договір оренди/надання послуг/інше повинен містити назву, тип/марка/модель, реєстраційний номер відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або видаткової накладної/інвентарної картки; -свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (будівельних машин і механізмів (основних засобів). Якщо будівельні машини і механізми (основні засоби) не підлягають державній реєстрації, видаткові накладні або інвентарні картки; -оригінал листа-згоди власника щодо не заперечення використання його будівельних машин і механізмів (основних засобів) для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі. Учасником-переможцем ФОП Карапетян М.С. у складі документів тендерної пропозиції надано довідку із зазначенням у ній необхідного переліку матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за даним предметом закупівлі, у чіткій відповідності із вимогами тендерної документації, договір та лист- згоду від власника таких транспортних засобів. Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації відсутня вимога щодо зазначення у листі-згоді власника типу/марки/моделі транспортних засобів, в той час як марка, модель, тип, реєстраційний номер будівельних машин і механізмів (основних засобів), які зазначені в довідці, повинні повністю відповідати інформації у листі-згоді власника будівельних машин і механізмів (основних засобів) тільки у разі їх зазначення. Пунктом 6.1. частини 6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: - договірною ціною; - локальним кошторисом (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); - відомістю ресурсів. Учасником-переможцем ФОП Карапетян М.С. у складі документів тендерної пропозиції надано усі визначені вимогами тендерної документації необхідні документи, що підтверджують її відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 3 Додатку 2 тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасникам необхідно було надати: довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за 2019 р. або 2020р, повністю виконаний аналогічний договір та акт приймання виконаних послуг за формою КБ-2в та довідкою про вартість виконаних послуг та витрат за формою № КБ-3, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі та позитивний відгук від замовника за наданим аналогічним договором. Учасником ФОП Карапетян М.С. у складі документів тендерної пропозиції надано довідку, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, скан-копію повністю виконаного аналогічного договору підряду № 64 від 16 березня 2020 року, укладений з Новомиргородською міською радою Кіровоградської області (Замовник за даною процедурою закупівлі) та акт приймання виконаних послуг за формою КБ-2в, відгук від замовника за наданим аналогічним договором. Згідно абз. 2 частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто, Замовником за аналогічним договором підряду № 64 від 16 березня 2020 року та замовником по даній процедурі закупівлі є одна й та сама юридична особа, яка повністю володіє інформацією про приймання виконаних послуг та фактичну вартість виконаних послуг та витрат, що підтверджують приймання наданих послуг/виконаних робіт в повному обсязі за вказаним договором, а отже зазначена учасником ФОП Карапетян М.С. інформація щодо наявного досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Замовником - Новомиргородською міською радою Кіровоградської області перевірена та підтверджена. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Тобто, таким учасником було надано усі встановлені вимогами тендерної документації необхідні документи. Учасником ФОП Карапетян М.С. у порядку та у чіткій відповідності вимог тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції усі необхідні документи та інформацію, яка вимагалась, а тому Замовником обґрунтовано та правомірно було визначено переможцем процедури закупівлі. Замовник - Новомиргородська міська рада повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами. З урахуванням вищевикладених обставин, уповноважена особа Новомиргородська міська рада дійшла правильного та законного висновку щодо визначення тендерної пропозиції учасника ФОП Карапетян М.С. переможцем процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Рішення Замовника

Номер: bcf4791ab2e34dd398942784d9daea59
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007376-c.a2
Назва: Рішення Замовника
Вимога:
ПП " Будсервіс Плюс 1" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наши права та інтереси. Замовник не надав можливості усунути невідповідностей тендерної пропозиції. Що повині були бути викладені замовником протягом 24 годин в електоронній системі закупівль . Ми уважно вивичили спісок невідповідностей до ваших вимог ПП "Будсервіс Плюс 1" не підподає під описані невідповідності. Тому ми вважаємо рішення замовника не правовим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу 30.07.2021, 15:31. ID: UA-2021-07-06-007376-c.a2, Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 ", повідомляємо наступне. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Стосовно обставин, зазначених у вимозі додатково звертаємо увагу на наступне. Крім того, відповідно до ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Звертаємо увагу ПП " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 " на те, що вказані у протоколі підстави про відхилення його тендерної пропозиції не підпадає під вищевказані обставини, визначені законом. Замовник - Новомиргородська міська рада повідомляє, що у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими законодавчими та нормативними актами. З урахуванням вищевикладених обставин, вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована

Рішення Замовника

Номер: bd3e4bceef61429dbb1c647905d75887
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007376-c.a1
Назва: Рішення Замовника
Скарга:
ПП " Будсервіс Плюс 1" не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують наши права та інтереси. Замовник не надав можливості усунути невідповідностей тендерної пропозиції. Що повині були бути викладені замовником протягом 24 годин в електоронній системі закупівль . Ми уважно вивичили спісок невідповідностей до ваших вимог ПП "Будсервіс Плюс 1" не підподає під описані невідповідності. Тому ми вважаємо рішення замовника не правовим.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 30.07.2021 15:51
Автор: Приватне Підприємство " БУДСЕРВІС ПЛЮС 1 ", Климчук Олександр 380961513706 budservis_plys1@ukr.net