• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Системний блок (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))

Системний блок (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”– 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина))

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 14:48 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУІВЛІ

Номер: d3184f7aa39e4f588fe924a23ec20204
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007193-c.b5
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПЕРЕМОЖЦЯ ВИМОГАМ ЗАКУІВЛІ
Вимога:
Ретельно переглянувши пропозицію переможця ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ на тендер, що оголошений Городоцькою міською радою Львівської області на закупівлю 10 шт. системних блоків, ПРОСИМО ЗВЕРНУТИ УВАГУ на те, що згідно додатка 2 до Оголошення про проведення закупівлі, технічна специфікація вимагає щоб оперативна пам'ять мала напругу живлення 1,2 В та мала охолодження у вигляді низькопрофільного радіатора асиметричної форми. ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ, всупереч технічному завданні, запропонував ЗНАЧНО ГІРШУ оперативну пам’ять DDR4 8GB 3000 MHz Aegis G .Skill. А саме: згідно інформації сайту компанії виробника оперативної пам’яті напруга живлення 1,35 В і відсутній низькопрофільний радіатор асиметричної форми. http://www.gskill.com/specification/165/185/1535968498/F4-3000C16S-8GISB-Specification Напруга оперативної пам’яті 1,35 В вказана і в порівняльній таблиці, що надана ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ. Таким чином, пропозиція ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ має бути дискваліфікована, як та що не відповідає умовам технічного завдання. Замовником у Додатку № 2 вимагалося надати у складі пропозиції: У супереч вимогам замовника, у складі пропозиції ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ – відсутній лист від виробника, який би підтверджував статус учасника, як партнера, чим порушено вимоги та умови Оголошення. просимо: - Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно ПЕРЕГЛЯНУТИ пропозицію ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ та ДИСКВАЛІФІКУВАТИ, як такого, що не відповідає вимогам закупівлі. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Напруга 1.35В використовується в режимі роботи на частоті 3000 MHz при використанні XMP Профілю. А в стандартному SPD режимі 2933 Mhz використовується напруга 1.2В. Запропонований модуль крім стандартного SPD може працювати в "пришвидшеному режимі" XMP з підвищеною частотою 3000 MHz і в такому режимі напруга підвищується з 1.2В до 1.35В. ФОП Давиденко П.А. надав лист на підтвердження наявності партнерських відносин та можливості постачання комп’ютерну техніку від ТзОВ «Ф-прінт», який є авторизованим партнером та сервіс центром компаній ERC та МТІ. А також лист, в якому зазначається, що ФОП Давиденко П.А. має заключний договір про постачання товару та партнерські відносини з компанією «Іноземне підприємство «I-AP-CI».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ

Номер: d6a30b32976c438db12733e67bd6c571
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007193-c.b4
Назва: НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Зановний Замовнику!!! ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, на те, що пропозиція "ВАШОГО" переможця не відповідає вимогам закупівлі. Вами чітко було прописано у Додатку№ 2 "Технічна специфікація": "В складі пропозиції учасник надає копію листа від ВИРОБНИКІВ або їх офіційних представництв в Україні запропонованого обладнання для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій." - у супереч вимогам ФОП Давиденко П.А. у складі пропозиції не надав АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА або ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА запропонованого обладнання із НАЙМЕНУВАННЯМ ЗАМОВНИКА, НОМЕРА ТЕНДЕРУ, НАЗВИ ТА ЮРИДИЧНОЇ АДРЕСИ УЧАСНИКА, який би підтверджував статус партнера чинного на дату подання пропозиції. ЦЕ ГРУБЕ ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ЗАКУПІВЛІ. ВИМАГАЄМО ДИСКВАЛІФІКУВАТИ пропозицію ФОП ДАВИДЕНКО ПАВЛО АНДРІЙОВИЧ за невідповідність вимогам закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Звертаємо Вашу увагу на те, що ФОП Давиденко Павло Андрійович у складі своєї пропозиції надав Авторизаційний лист №1014/МТІ-02/2021 від 16.07.2021 року від офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації Microsoft на території України - ТОВ «МТІ», де є вказано найменування Замовника, номер тендеру, назву та юридичну адресу учасника, що підтверджує статус партнера чинного на дату подання пропозиції (Додаток до тендерної пропозиції - Вих 1014 від 16.07.2021 UA-2021-07-06-007193-c АКА). Оскільки пропозиція ФОП Давиденко П.А. відповідає вимогам закупівлі, Ваша вимога відхиляється.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА ТОРГІВ

Номер: 7ed14bf9388c437a9d661d2344b75fa4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007193-c.b3
Назва: НЕПРАВОМІРНА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ УЧАСНИКА ТОРГІВ
Вимога:
Щодо дискваліфікації ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" на тендері, що оголошений Городоцькою міською радою Львівської області на закупівлю 10 шт. системних блоків, прошу звернути увагу на наступне: - згідно додатку 2 до Оголошення про проведення закупівлі, у технічній специфікації НЕ МАЄ чітких вказівок щодо частоти оперативної пам’яті. Вказано цифру як 2666 так і 2993 Mhz: Таким чином, замовник НЕ ВКАЗАВ чітких параметрів щодо частоти оперативної пам’яті. Запропонована ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" оперативна пам'ять DDR4 8GB 2666 MHz Gigabyte (GPGR26C16S8K1HU408) ВІДПОВІДАЄ технічній специфікації, тому дискваліфікація пропозиції – НЕ ПРАВОМІРНА. ВИМАГАЄМО ПОВЕРНУТИ НА КВАЛІФІКАЦІЮ ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" та прийняти правомірне рішення щодо визнання переможця!!! В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”. детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! При формуванні технічної специфікації, Замовником вказано частоту роботи модуля із вказаною одиницею виміру не гірше 2993 Mhz. При зазначенні замовником комплектуючої системного блока, вказано назву комплектуючої Оперативна пам`ять 8GB 2666, а не вимогу до одиниці виміру. При поданні Вами пропозиції, вказана нижча частота пам’яті, ніж визначена Замовником в оголошенні. В ч.4 ст.14 вказано, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оскільки тендерна пропозиція ФОП Зінченко Олега Борисовича не відповідає технічній специфікації і вимогам до предмета закупівлі, на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція була відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Тема 1

Номер: f19102035e5f46a1910d49c7acba990e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007193-c.c2
Назва: Тема 1
Вимога:
На вимогу учасника внести зміни в тендерну документацію з наданням авторизаційного листа, повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що дана вимога встановлюється для запобігання закупівлі нелегальної продукції, а також запобіганню постачання неякісної продукції. Ствердження, що вимога надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника на території України є дискримінаційна, не відповідає дійсності, оскільки виробники чи їх офіційні представники на території України не обмежують потенційних учасників, які мають наміри реалізовувати їх продукцію, та надають їм відповідні листи за запитом. Тобто ніяких проблем в отриманні авторизаційного листа від виробника не існує для того Учасника, який постачає продукцію, що відповідає всім характеристикам згідно чинного законодавства і вимог тендерної документації. Нам, як Замовнику, важливо бути впевненим, що продукція, запропонована Учасником, буде якісною та відповідатиме всім вимогам та нормам законодавства. Крім того нагадуємо, що тендерною документацією передбачена можливість надання учасниками еквівалентного товару,а отже учасник може звернутись до різних виробників даного товару та отримати лист авторизації не тільки від одного виробника. Враховуючи вищезазначене, Ваша вимога відхиляється, і немає жодних підстав вважати, що даний пункт вимоги створює дискримінаційні умови та обмежує конкуренцію для учасників торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: ed5f74549a034613824df5e764312e7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-007193-c.c1
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції. Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є: • ТОВ «МТІ» (MTI LLC) • ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI" • Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC) Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). 1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ). 2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..". Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має. Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано. Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).. Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення. Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Вирішення: Дякуємо за Ваше звернення! До технічних вимог предмета закупівлі будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено