-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація («Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) в КЗ «Пеньківський ліцей Вінницького району, Вінницької області» за адресою : вул.Жовтнева, 110, с.Пеньківка, Вінницького району, Вінницької області»)
Усі тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою
Завершена
1 522 197.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 610.99 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 610.99 UAH
Період оскарження:
06.07.2021 14:24 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірне визнання переможця
Номер:
bd148936692048c4a1d808bea6acbe55
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-003254-b.c4
Назва:
Неправомірне визнання переможця
Скарга:
№ 01 від 23.08.2021 року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження
найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія –В»
адреса: 21036 м. Вінниця, вул. Писарєва буд. 3 кв. 83
Замовник
найменування: Відділі освіти, сім’ї, молоді, спорту, культури та туризму Стрижавської селищної ради
Скарга
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-06-003254-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «Глорія-В» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт та реставрація («Капітальний ремонт (заміна вікон і дверей) в КЗ «Пеньківський ліцей Вінницького району, Вінницької області» за адресою : вул. Жовтнева, 110, с. Пеньківка, Вінницького району, Вінницької області»), що зазначено у оголошенні та ТД.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №6 від 13.08.2021р, визначено переможцем публічної закупівлі ТОВ «Олеріт».
ТОВ «Глорія-В» категорично не погоджується з даним рішенням, так як у ТОВ «Олеріт» відсутній повний пакет документів, який вимагався Замовником у Тендерній документації. Так в п.2.1. частині 2 Додатку 6 зазначено, що в Учасника «Обов’язкова наявність в штаті учасника інженера з охорони праці, (надати у складі пропозиції дійсне кваліфікаційне посвідчення)». ТОВ «Олеріт» надав штатний розпис де зазначено посада «Інженер з ОП та якості», але у складі пропозиції не надав посвідчення інспектора з охорони праці.
Крім того в п. 2.2 частині 2 Додатку 6 вказано: що учасник має надати «Копії документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатних працівників учасника.» Учасник ТОВ «Олеріт» в тендерній пропозиції надав Штатний розпис та Документи по ОП працівників. Згідно наданого штатного розпису, в Учасника 57 штатних працівників. Посвідчення з охорони праці було надано на 9 працівників, що суперечить вимозі Замовника в частині: «надати посвідчення з охорони праці штатних працівників»
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Олеріт» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню, згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
ТОВ «Глорія-В» звернулася до Замовника закупівлі з вимогою скасувати протокольне рішення уповноваженої особи №6 від 13.08.2021р, про визнання переможцем ТОВ «Олеріт», але по суті заявлених вимог Замовник відповіді не надав.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Замовник оголосив переможцем першого учасника закупівлі № UA-2021-07-06-003254-b, який не надав більше половини документів, що вимагалися Замовником, дане рішення було скасоване тільки після подання вимоги. Інший учасник, якого було оголошено переможцем, також не подав в тендерній пропозиції документів, що вимагалися в Тендерній документації Замовника. Що може свідчити про некомпетентність Замовника, або певні домовленості між Замовником та Учасниками. А той факт, що Замовник в Проекті договору Тендерної документації вписав документи, які Учасники мають подати у складі тендерної пропозиції, свідчить про зловживання Законом та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників.
2. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель
3. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5. запобігання корупційним діям і зловживанням
Крім того Замовник порушив ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», за що передбачена адміністративна відповідальність відповідно до ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «Олеріт».
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного до незаконного визначення переможцем ТОВ «Олеріт».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Олеріт».
Директор ___________________________________________ Зайцева О.В.
(М.П., підпис)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ.docx 23.08.2021 12:49
- Платіжка.pdf 23.08.2021 17:18
- Скарга.pdf 23.08.2021 17:19
- рішення від 27.08.2021 № 19401.pdf 27.08.2021 18:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.09.2021 № 20231.pdf 07.09.2021 16:45
- рішення від 06.09.2021 № 20231.pdf 09.09.2021 15:36
- 6. Документи по ОП працівників 31.08.2021 17:27
- 8.1. Штатний розпис 31.08.2021 17:27
- Пояснення 31.08.2021 17:27
- Пояснення 31.08.2021 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2021 18:11
Дата розгляду скарги:
06.09.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2021 18:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
09.09.2021 15:36
Вимога
Є відповідь
Оскарження протокольного рішення №6 ВІД 13.08.2021Р
Номер:
17a89338d7eb46289a4c184d675e205a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-003254-b.c3
Назва:
Оскарження протокольного рішення №6 ВІД 13.08.2021Р
Вимога:
Вимога
У електронній системі закупівель 06.07.2021 оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-06-003254-b.
Протокольним рішенням уповноваженої особи №6 від 13.08.2021р, визначено переможцем публічної закупівлі ТОВ «Олеріт».
ТОВ «Глорія-В» категорично не погоджується з даним рішенням, так як у ТОВ «Олеріт» відсутній повний пакет документів, які вимагалися Замовником у Тендерній документації. Так в п.2.1. частині 2 Додатку 6 зазначено, що в Учасника «Обов’язкова наявність в штаті учасника інженера з охорони праці, (надати у складі пропозиції дійсне кваліфікаційне посвідчення)» ТОВ «Олеріт» надав штатний розпис де зазначено посада «Інженер з ОП та якості» але у складі пропозиції не надав посвідчення інспектора з охорони праці.
Крім того в п. 2.2 частині 2 Додатку 6 вказано: що учасник має надати «Копії документів, що підтверджують підготовку з питань охорони праці та техніки безпеки (копії протоколів уповноваженої організації перевірки знань та приймання екзаменів, копії посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці) штатних працівників учасника.» Учасник ТОВ «Олеріт» в тендерній пропозиції надав Штатний розпис та Документи по ОП працівників. Згідно наданого штатного розпису, в Учасника 57 штатних працівників. Посвідчення з охорони праці було надано на 9 працівників, що суперечить вимозі Замовника в частині: «надати посвідчення з охорони праці штатних працівників»
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ «Олеріт» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та підлягає відхиленню, згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Враховуючи вищевикладене Вимагаємо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи №6 від 13.08.2021р, про визнання переможцем ТОВ «Олеріт».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2021 17:46
Вирішення:
Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ТОВ «ГЛОРІЯ-В», датоване від 17.08.2021р. та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель за ID: UA-2021-07-06-003254-b.c3 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону.
Так, зокрема відповідно до ч. 2,3 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях оприлюднених Міністерства економіки України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Оскарження протокольного рішення
Номер:
6faf5c697009423f8775f569c374f4f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-003254-b.a2
Назва:
Оскарження протокольного рішення
Вимога:
Вимога
У електронній системі закупівель 06.07.2021 оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-06-003254-b.
У протокольному рішенні уповноваженої особи №5 від 10.08.2021р, зазначено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Глорія-В» відсутні документи. Товариство з обмеженою відповідальністю категорично не погоджується з протокольним рішенням №5 від 10.08.2021р, так як зазначені в даному рішенні документи не вимагалися тендерною документацією Замовника. Наголошуємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Глорія-В» містить всі документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника. Крім того, протокольне рішення Замовника складено з грубим порушенням чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене Вимагаємо скасувати протокольне рішення уповноваженої особи №5 від 10.08.2021р, про дискваліфікацію ТОВ «Глорія-В».
Крім того, звертаємо увагу на той факт, що першого учасника ФОП Романюк Євгеній Олександрович, який не надав більше половини документів, які вимагалися Замовником, було визнано переможцем і дане рішення було скасовано тільки після висунутої вимоги. Зважаючи на це можна зробити висновок про певну домовленість Замовника з певним Учасником закупівлі, що являється грубим порушенням норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель та тягне за собою адміністративну та кримінальну відповідальність.
У разі не задоволення вимоги, для відновлення порушених прав, ТОВ «Глорія-В», буде змушене, звернутися до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 16:19
Вирішення:
Замовником проведено розгляд вимоги "ГЛОРІЯ-В" (надалі по тексту - Учасник) від 10.08.2021, о 16:19. ID: UA-2021-07-06-003254-b.a2 та в межах компетенції повідомляємо наступне:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) установлює визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Частиною 3 ст. 31 Закону передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;.
Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Абзацом 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема якщо: - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Частиною 3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи означене, замовником було розроблено та затверджено тендерну документацію, яку було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Провівши розгляд тендерної пропозиції Учасника, Замовник протоколом № 5 від 10 серпня 2021 року відхилив тендерну пропозицію Учасника.
Так, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні наступні документи:
- наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контролем та дотриманням заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, положення, програма) підприємства щодо виконання вказаної політики за рекомендованою формою, чим не дотримано вимог п. 1 розділу 1 Загальні положення тендерної документації;
- лист-згоду, на оплату виконаних робіт, а саме: - замовник проводить по мірі надходження з бюджету цільових коштів на оплату видатків для виконання будівельних робіт, чим не дотримано вимог п. 4.5 розділу 1 Загальні положення тендерної документації.
- лист-погодження з умовою строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, чим не дотримано вимог п. 4 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
- сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», чим не дотримано вимог п. 6 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.;
- сфера акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України) чим не дотримано вимог п. 4 розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.;
- лист-погодження із умовою строку укладання договору, чим не дотримано вимог п. 2 розділу 6 результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації.
За таких обставин, тендерна пропозиція Учасника була відхилена на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону та з урахуванням положень тендерної документації і вимог ч. 11 ст. 29 Закону, Замовником було розпочато розгляд наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визнання переможцем
Номер:
9a0f9f986fd24997899c0353c3f2953c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-003254-b.b1
Назва:
Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Вих. № 02.08-1 від 02.08.2021р.
Відділі освіти, сім’ї, молоді, спорту,
культури та туризму Стрижавської
селищної ради
23210, Україна, Вінницька область,
смт. Стрижавка, вул.40-
Вимога
У електронній системі закупівель 06.07.2021 оголошено відкриті торги за предметом закупівлі «45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-06-003254-b.
Відповідно до протокольного рішення Уповноваженої особи № 3 від 30.07.2021 було визначено переможця процедури закупівлі відкритих торгів та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю – ФОП Романюк Євгеній Олександрович 2768710070.
ТОВ «Глорія-В» не погоджується з протокольним рішенням Уповноваженої особи. Розглянувши документи, надані Учасником ФОП Романюк Євгеній Олександрович 2768710070 – на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та інші документи, які були передбачені тендерною документацією, виявлено наступне:
1. Згідно розділу 3 пункту 6 «З метою підтвердження відповідності якості робіт Учасник у складі тендерної пропозиції має надати посвідчення внутрішнього аудитора системи управління якістю згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001:2015 ДСТУ EN ISO 9001:2018 та сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги», який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (посвідчення та сертифікат мають бути чинними; виданими органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України).» Учасником ФОП Романюк Євгеній Олександрович 2768710070 було надано сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 ТОВ «Тервікнопласт», який посвідчує, що система управління якістю стосовно виробництва блоків віконних та дверних полівінілхлоридних, склопакетів клеєних будівельного призначення, блоків віконних та дверних з профілів із алюмінієвих сплавів, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015. Що не відповідає вимогам тендерної документації, адже Замовник чітко прописав, що даний сертифікат має підтвердити систему управління якістю стосовно виконання будівельних робіт. Крім того, Учасник не надав посвідчення внутрішнього аудитора, що не відповідає вимогам Замовника.
2. Замовник, у розділі 3 пункту 2 частині 2.6, вимагає надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії, а також довідка про рух грошових коштів з банку, в якому обслуговується учасник. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович не надав зазначені документи. Згідно 3.2.7. Тендерної документації Електронна банківська гарантія вважається не наданою у разі якщо така гарантія не відповідає всім вимогам даної частини тендерної документації.
3. У додатку 3 п. 22 вказано, що Учасник у складі пропозиції надає відповідне погодження, щодо забезпечення робіт матеріальними та іншими ресурсами, відповідає за їх збереження та якість та відповідність проектній документації. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідне погодження.
4. У додатку 3 п. 25 вказано, що Учасник у складі пропозиції надає відповідне погодження, про те, що підрядник відповідає за охорону будівельного майданчика, його освітлення, дотримання санітарних, пожежних вимог, складування будівельних матеріалів, розміщення техніки і їх цілісність, відповідає за охорону праці і техніку безпеки. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідне погодження.
5. У додатку 6 пункті 1 зазначено, що Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає довідку про наявність матеріально-технічної бази, наданням копій документів, що підтверджують право власності або користування даним обладнанням. Крім того у разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі тендерної документації також надається Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович, у складі тендерної документації надав довідка про наявність матеріально-технічної бази, де зазначив автомобіль Volkswaqen caddv 2.0 Ma\i(AB090rcX). Але всупереч вимогам Тендерної документації Учасник не надав свідоцтва про реєстрації транспортного засобу та будь-яких документів що підтверджують право власності або користування даним обладнанням.
6. У додатку 6 пункті 2 зазначено, що Учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та список атестованих працівників допущених для виконання робіт на висоті. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович надав документ «08 Список атестованих робітників», в якому зазначені наявні працівники ФОП Романюк Є. О. Крім того Замовник вимагає надати копії посвідчень даних працівників , для виконання робіт на висоті. Учасник не надав посвідчення на всіх працівників, зазначених в довідці, зокрема відсутнє посвідчення на Нечко Валентин Васильович та Желіховський Олександр Ігорович. Зважаючи на вищесказане ФОП Романюк Євгеній Олександрович не надав повний перелік документів, який вимагався Замовником в Додатку 6 пункті 2 Тендерної документації.
7. У додатку 1 Тендерної документації, зазначено що Учасник має надати лист погодження про понесення всіх витрат, при необхідності отримання будь-яких документів під час виконання робіт. ФОП Романюк Євгеній Олександрович, якого визнано переможцем, не надав даного листа.
8. У примітках Додатку 1 вказано, що Погодити з Замовником забезпечення під час виконання робіт протиепідеміологічних заходів, щодо непоширення коронавірусу COVID 19 серед робітників-будівельників, працівників Замовника. Отриману від Замовника інформацію, врахувати при підготовці тендерної пропозиції.. Виконання цих вимог повинно бути документально зафіксовано та надано учасником в складі його тендерної пропозиції. Учасник ФОП Романюк Євгеній Олександрович, не надав погодження протиепідеміологічних заходів із Замовником.
Підсумовуючи зазначене, надані Учасником документи не відповідають усім вимогам Тендерної документації про проведення відкритих торгів закупівлі на підставі ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищесказане, Замовник неправомірно визнав ФОП Романюк Євгеній Олександрович переможцем, чим порушив Закон України «Про публічні закупівлі».
З метою усунення порушень чинного законодавства вимагаємо скасувати протокольне рішення Уповноваженої особи № 3 від 30.07.2021, щодо визнання переможцем ФОП Романюк Євгеній Олександрович.
Додатково повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність. У разі не задоволення вимоги, для відновлення порушених прав, ТОВ «Глорія-В», буде змушене, звернутися до антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 02.08.2021 17:20
Дата подачі:
02.08.2021 17:20
Вирішення:
З метою усунення порушень чинного законодавства Замовник скасовує протокольне рішення № 3 від 30.07.2021, щодо визнання переможцем ФОП Романюк Євгеній Олександрович.
Статус вимоги:
Задоволено