-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Обладнання для класів НУШ
Забезпечення тендерних пропозицій та виконання уов договору не вимагається
Завершена
714 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 570.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 570.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2021 11:43 - 08.08.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Неправомірний вибір переможця
Номер:
98f748dce4dd4850af0f12196f474256
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-001878-b.c3
Назва:
Неправомірний вибір переможця
Скарга:
Управлінням освіти і науки Бориспільської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-06-001878-b. Фізична особа – підприємець Гончаров Денис Володимирович (надалі – ФОП Гончаров Д.В.) подав тендерну пропозицію.
За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» Замовником було прийнято рішення визнати ТОВ «ІНТЕР СИСТЕМС» переможцем відкритих торгів та повідомлено про намір укласти договір (протокол № 188 від 17 серпня 2021 року).
ФОП Гончаров Д.В. не може погодитися з таким рішенням
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМКУ_Бориспіль_08_21.pdf 26.08.2021 09:55
- Скарга_АМКУ__Бориспіль_08_21.docx 26.08.2021 09:55
- Додаток до скарги.docx 26.08.2021 09:55
- рішення від 30.08.2021 № 19639.pdf 30.08.2021 19:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.09.2021 № 20367.pdf 08.09.2021 17:28
- рішення від 07.09.2021 № 20367.pdf 10.09.2021 11:39
- Пояснення по суті скарги.pdf 02.09.2021 12:48
- Пояснення по скарзі UA - 2021- 07- 06- 001878.docx 02.09.2021 12:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2021 09:59
Дата розгляду скарги:
07.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.08.2021 19:27
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.09.2021 11:40
Скарга
Виконана замовником
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Номер:
2a4c1578de61444aa2236aa529f4b215
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-001878-b.c2
Назва:
Щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації
Скарга:
становлені Замовником вимоги тендерної документації про необхідність надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки, Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні та Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнання якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", порушують принципи проведення публічних торгів за державні кошти та спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі. Обгрунтування міститься у вкладених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД нуш засоби.doc 16.07.2021 12:04
- 10. Рішення від 25.06.2021 № 14388.pdf 16.07.2021 12:04
- 2. Лист МОН щодо дотр. зак-ва.pdf 16.07.2021 12:04
- 3. Документи на обладнання.rar 16.07.2021 12:04
- 4. Свідоцтво про реєстрацію ТМ Козачка.pdf 16.07.2021 12:04
- 6. Свідоцтво про реєстрацію ТМ Intboard.pdf 16.07.2021 12:04
- 5. Свідоцтво про реєстрацію ТМ Їжачок.pdf 16.07.2021 12:04
- 7. Сертифікат консультант Intboard.pdf 16.07.2021 12:04
- 8. Авторизаційний лист INTECH.pdf 16.07.2021 12:04
- 9. Сертифікат INTECH.pdf 16.07.2021 12:04
- Скарга до АМКУ від Інтер Системс.docx 16.07.2021 12:04
- Скарга до АМКУ від Інтер Системс.pdf 16.07.2021 12:04
- рішення від 20.07.2021 № 16509.pdf 21.07.2021 11:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17446.pdf 30.07.2021 16:43
- рішення від 29.07.2021 № 17446.pdf 03.08.2021 12:32
- Антимонопольний 16509-р 2021.doc 26.07.2021 16:22
- Пояснення по суті скарги.pdf 26.07.2021 16:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2021 12:57
Дата розгляду скарги:
29.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 11:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2021 12:33
Дата виконання рішення Замовником:
04.08.2021 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №17446-р/пк-пз від 29.07.2021 року, тендерним комітетом управління освіти і науки Бориспільської міської ради прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
690682d83d214bac8a966ae45e55e276
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-001878-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Тим самим Замовник порушив вимоги частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та принципи публічних закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Це підтверджується тим, що під вказані технічні характеристики предмету закупівлі Інтерактивна дошка неможливо підібрати аналоги, оскільки під вказані технічні характеристики підпадає лише конкретна модель товару, одного виробника, а саме Intboard. Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція, зареєстрована в Україні, щонайменше двох виробників. Згідно практики Антимонопольного комітету України такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни відповідно до частини 4 статті 22, частини 4 статті 23 та статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2021 14:40
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення про, що повідомляємо наступне:
Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України "Про пубічні закупівлі" №114, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відпоівідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна спеціифікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт послуг, що закуповуються, у тому числі їїх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та вмежах бюджетного фінансування. Тендерна документація замовника торгів розроблена керуючись цим Законом та Наказами Міністерства освіти України.
Відповідно до ч. 3 ст 22 Закону україни "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дані технічні характеристики інтерактивного обладнання визначені Замовником оскільки вони в повній мірі забезпечують можливість виконання покладених на замовника функцій та виконання завдань. Замовник визначав параметри для якісної та надійної техніки в рамках бюджету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація є такою, що відповідає чинному законодавству та не потребує внесення змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.08.2021 11:49