• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи «Нової української школи» (персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір), інтерактивна панель)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД_Комп’ютерне обладнання НУШ 2021", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Кількість (одиниці) найменувань зазначено в текстовому Додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація».

Торги не відбулися

528 717.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 644.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 11:01 - 18.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Energy Star

Номер: 949a7d17b51f4975bccc8f6fe40cc601
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001428-b.b2
Назва: Energy Star
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, тендерній документації у частині опису технічних, якісних характеристик Інтерактивної панелі Ви зазначаєте наступні вимоги: 1) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® Повідомляємо Вас, що даною вимогою ви дискримінуєте 99% інших виробників, оскільки таку сертифікацію має лише 1 виробник на території України і Ви свідомо прописуєте під нього таку документацію. Даною вимогою ви "Нехтуєте" обладнанням, яке пройшло сертифікацію на території України, на території Евросоюзу та інших країн та регіонів. Хочемо зауважити, що стандарт ENERGY STAR® був створений в спробі зменшити використання енергії та зменшення викиду парникових газів в атмосферу від ЕЛЕКТРОСТАНЦІЙ. Дана стандартизація є не обов'язковою для її проходження на території України та СВІТУ, вона ДОБРОВІЛЬНА та не підкріплена законом. Також разом з цим існує висновок "Доклад" Генерального інспектора з охорони навколишнього середовища США (АООС) від 17 грудня 2008 року про те що, цитата: "17 грудня 2008 року Управління генерального інспектора АООС опублікувало свою доповідь за програмою Energy Star. Перевірка Генерального інспектора виявила, що заяви з приводу скорочення викидів парникових газів були неточні і засновані на помилкових даних. Крім того, виявилося, що дані про економії енергії за допомогою програми Energy Star були ненадійні, і що занадто розхвалені вигоди не можуть бути перевірені. Недоліки включають відсутність якісного аналізу зібраних даних; покладаються на оцінки, прогнози та неперевірені відзвітування учасників », - був зроблений висновок в доповіді. Після чого компанії відмовилися використовувати дані стандарти та прибрали маркування зі своїх пристроїв. Таким чином, вимога стосовно надання сертифікату ENERGY STAR® дискримінує інших добросовісних учасників в даній закупівлі, перешкоджає та обмежує змогу брати участь в даній публічній закупівлі іншим постачальникам та виробникам обладнання. Також доводимо до Вашого відома що, існує Постанова КМ від 11 квітня 2018 р. № 284 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення методичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності навчальних закладів, забезпечення діяльності експертних рад з питань проведення експертизи дисертацій», а також Постанова зі змінами від 19 лютого 2020 р. № 131 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для реалізації загальнодержавних заходів у сфері освіти» далі за текстом «Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених у державному бюджеті за програмою 2201260 “Загальнодержавні заходи у сфері освіти” (далі - бюджетні кошти)». Відповідно до Наказу України від 18.04.2018 № 391 існує технічний перелік та вимоги до комп’ютерного обладнання, телерадіокомунікаційного обладнання та іншого освітнього обладнання для забезпечення функціонування інноваційного навчально-тренінгового класу також зі змінами, внесеними наказом МОН України від 20.06.2018 № 664 «Це чіткий перелік та метод використання та придбання даного обладнання за державний кошт» в ньому міститься чіткий перелік технічних характеристик та перелік документації до нього, а також вимоги до Програмного забезпечення, та операційних систем.». Враховуючи вище викладене, просимо видалити з вимог пункт стосовно Обов’язкової сертифікації ENERGY STAR® (Оскільки вона ніколи не була обов’язковою, даний стандарт не являється визнаний, та навіть спростований дослідницьким центром США про це ми наголосили вище в тексті). А так як в тексті присутнє значення слово (Термінологія) Обов’язкова сертифікація ENERGY STAR® (А тендерна документація Являється офіційним документом) – це вже є помилкою та не вірним трактуванням законодавства як Міжнародного права так і Законів України, що порушує за собою низку законодавчих актів, тому, що йде трактування «Обов’язкова сертифікація» - це змушення проводити додаткові дії, а саме проходження сертифікації обладнання (яке не «Є» обов’язковим та воно не являється визнаним ні де стосовно «Стандарту ENERGY STAR®») та привиде до втрати додаткових коштів, а ці дії приводять до порушення вищезазначених нормативів, законів, та переліку обов’язкової сертифікації чи ЗУ «Наказу и т.д. про відміну обов’язкової сертифікації». Також вимоги стосовно проходження, або чи примусове придбання, створення і т.д., захищене ЗУ Про господарську діяльність, ККУ та іншими нормативно правовими відносинами зокрема роз’ясняється ЗУ про "Публічні закупівлі" (п. 4 статті 22). На основі вище викладеного, наполягаємо на негайному внесенні змін до технічних характеристик Інтерактивної панелі та видаленню дискримінаційної вимоги щодо обов'язкової сертифікації ENERGY STAR®.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «законну мету» придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні, енергоефективним, кращим в своїй ціновій категорії, де виробник несе відповідальність за безпечність, якість та сервісну підтримку. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій. Зазначені технічні параметри є універсальними і зазначаються усіма відомими виробниками. Замовник детально вивчив пропозиції аналогічного обладнання на ринку України. Як мінімум, два виробника інтерактивних панелей мають сертифікацію EnergyStar (перевірити можна за посиланням на офіційному сайті EnergyStar (https://www.energystar.gov/productfinder/). Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими. На підставі викладеного Замовник відхиляє дану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.07.2021 00:03
Вимога
Залишено без розгляду

Energy Star

Номер: 6d3910851c244a53b6bed0ca496b6a91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001428-b.c1
Назва: Energy Star
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовник,у Вашій закупівлі Ви вказуєте:Відповідність стандарту енергоефективності EnergyStar (надати посилання на офіційний ресурс) Вкажіть,будь ласка, ТОРГІВЕЛЬНІ МАРКИ ІНТЕРАКТИВНИХ ПАНЕЛЕЙ,ЯКІ МАЮТЬ ВІДПОВІДАЮТЬ ЦЬОМУ СТАНДАРТУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги, тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Тальнівської міської ради надає роз’яснення щодо тендерної документації по предмету закупівлі: «Комп’ютерне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи «Нової української школи» (персональні комп’ютери, багатофункціональні пристрої (принтер, сканер, копір), інтерактивна панель) (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання)», а саме: стосовно відповідності стандарту енергоефективності EnergyStar. Замовник детально вивчив пропозиції аналогічного обладнання на ринку України. Як мінімум, два виробника інтерактивних панелей мають сертифікацію EnergyStar (перевірити можна за посиланням на офіційному сайті EnergyStar (https://www.energystar.gov/productfinder/). Дякуємо за звернення!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.07.2021 00:03