• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сільфоний компенсатор Ду600 -Ду 100 (за індивідуальним виготовленням)

Завершена

720 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 11:00 - 18.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Сільфоного компенсатора Ду600 -Ду 100 (за індивідуальним виготовленням) за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої

Номер: ba885117c9a94d74b10c054ac5d1848c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-001416-b.b1
Назва: СКАРГА щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі Сільфоного компенсатора Ду600 -Ду 100 (за індивідуальним виготовленням) за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Скарга:
06.07.2021 року Замовником – Комунальним комерційним підприємством Маріупольської міської ради «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» (далі – ККП ММР «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» було оголошено про закупівлю та опубліковано тендерну документацію на закупівлю сільфоного компенсатора Ду600 -Ду 100 (за індивідуальним виготовленням) за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої. Ознайомившись з Тендерною документацією (Далі — Документація), ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» вирішило прийняти участь у вищезазначеній закупівлі та подало відповідну тендерну пропозицію за лотом UA-2021-07-06-001416-b із початковою сумою пропозиції – 570000,00 грн., з ПДВ. Протоколом засідання тендерного комітету ККП ММР «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» №216101 від 28.07.2021 пропозицію ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» було відхилено через невідповідність технічній специфікації та іншим вимогам. Натомість вважаємо, що членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів. Отже, розглядаючи матеріали тендерної пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» та приймаючи рішення про її відхилення та дискваліфікацію учасника, члени тендерного комітету прийшли до висновку про невідповідність пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» вимогам Документації, оскільки тендерна пропозиція учасника у своєму складі містить зразок паспорту в якому пропонується Сільфоний компенсатор осьовий фланцевий. Замовник ж замовляв Сільфоний компенсатор осьовий з кожухом під приварення. Але такий висновок є хибним з огляду на наступне. Якщо звернути увагу на п.2 «Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Технічного завдання на придбання за індивідуальним виготовленням сільфоних компенсаторів для ККП «Маріупольтепломережа» Додаток №3 до тендерної документації, то від учасника вимагається надання копій наступних документів: - ТУ виробника, креслення та зразок протоколу виготовлення, декларації відповідності продукції вимогам технічного регламенту або сертифікату відповідності продукції вимогам нормативних актів України або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності, а саме – сільфоних компенсаторів. Тут варто звернути увагу, що ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» у своїй тендерній пропозиції (документ вих.№ 146/21 від 20.07.21 р.) вказує найменування товару саме з Технічного завдання Додатку №3 до тендерної документації Замовника, що підтверджує поставку саме того товару, який замовляє Замовник: сільфоний компенсатор осьовий з кожухом, під приварення Ду 600, Ру=16 кгс/см2, Т=120ºС, подовження 155мм; сільфоний компенсатор осьовий з кожухом, під приварення Ду350, Ру=16 кгс/см2, Т=120ºС, подовження 145мм; сільфоний компенсатор осьовий з кожухом, під приварення Ду350, Ру=16 кгс/см2, Т=120ºС, подовження 60мм; сільфоний компенсатор осьовий з кожухом, під приварення Ду100, Ру=16 кгс/см2, Т=120ºС, подовження 140мм. Більш того, тендерна пропозиція ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» (документ вих.№ 137/21 від 20.07.21 р.) містить погодження із Технічним завданням за лотом UA-2021-07-06-001416-b. Натомість, з аналізу п.2 «Переліку документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Технічного завдання на придбання за індивідуальним виготовленням сільфоних компенсаторів для ККП «Маріупольтепломережа» Додаток №3 до тендерної документації стає очевидним, що Замовником не вимагається обов’язкового надання паспорту на продукцію, в складі тендерної документації учасника. Що ж до самого паспорту, який було додано до тендерної пропозиції і через який тендерний комітет Замовника прийшов до висновку про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ», то його надано як «інформативний» документ, та мав вигляд ЗРАЗКА, що не відображав технічних властивостей конкретного виробу. Суттєвим тут є також той факт, що паспорт виписується вже на готовий конкретний продукт, тобто по факту виконання виробництва. Аналогічні положення містяться у п. 4.9 проекту Договору Замовника (додаток №4 до тендерної документації), в якому йдеться про обов’язкове надання паспорту на товар до початку приймання Товару, тобто безпосередньо перед фактичною поставкою. Ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Застосовуючи норми цієї статті стає очевидним, що Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції та дискваліфікації ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» з урахуванням того, що надання паспорту на продукцію на стадії подання тендерної пропозиції не передбачено ані законом, ані тендерною документацією Замовника. При цьому постає питання, яким чином наявність «ЗРАЗКА ПАСПОРТУ» суттєвим чином вплинуло на зміст тендерної пропозиції та змогла нівелювати технічний потенціал та конкурентоздатність ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ». Наведені факти і обставини свідчать про те, що аргументи тендерного комітету у будь-якому разі не може бути підставою по відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ», яка до того ж, мала найнижчу ціну та відповідала принципу максимальної економії та ефективності, а пропозиція останнього була неправомірна відхилена Замовником з наведених ним підстав. Гадаємо, що цей факт красномовно свідчить про обмеження конкуренції та дискримінацію учасників з боку замовника - ККП ММР «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА». Відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів. З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі сільфоного компенсатора Ду600 -Ду 100 (за індивідуальним виготовленням) за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-07-06-001416-b. 3. Зобов’язати Комунальне комерційне підприємство Маріупольської міської ради «МАРІУПОЛЬТЕПЛОМЕРЕЖА» скасувати рішення (протокол засідання тендерного комітету №216101 від 28.07.2021) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ» за процедурою закупівлі за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-07-06-001416-b. 4. Надати можливість взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу. Додатки: 1. докази оплати за подання скарги; 2. копія протоколу засідання тендерного комітету №216101 від 28.07.2021; 3. копія тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої; 4. копія тендерної пропозиції на закупівлю за кодом ДК 021:2015 –42130000-9 — Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої; 5. копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців по ТОВ «МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД «АЗОВ».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 16.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.08.2021 10:16
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.08.2021 15:07
Автор: ТОВ "МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД "АЗОВ", Александр Добриян +380962244536 mz.azov.mrpl@gmail.com https://www.mz-azov.com.ua/