• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 45310000-3 - Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Новомикільського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул. Центральна, 2)

1. Замовник. 1.1. Найменування: Відділ освіти Сватівської міської ради Луганської області 1.2. Код за ЄДРПОУ: 44060336 1.3. Місце знаходження : 92600, Луганська область, м. Сватове, пл. 50 річчя Перемоги, 36 1.4. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками. Наталія Моісєєва, уповноважена особа відділу освіти, 92600, Луганська область, Сватівський район, м. Сватове, майдан Злагоди, 25, телефон +380660475832, e-mail – moiseevanata2501@ukr.net 2. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Новомикільського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул.. Центральна, 2) 3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: додаються (Додаток № 1 до оголошення). 4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 4.1. Кількість послуг: 1 послуга. 4.2. Місце надання послуг: 92910, Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул.. Центральна, 2 5.Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.08.2021 року. 6. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): 100% післяоплата. Оплата здійснюється у строк 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Замовником Акту, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 120000,00 (Сто двадцять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 7ˡ. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 8. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівлі: відповідно до інформації, вказаної на електронному торговому майданчику. 9. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. 15.07.2021р. 10. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: Виключно ціна. 10ˡ. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності). --- 11. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 12. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1200,00 грн. (1%)

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 200.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 10:57 - 12.07.2021 10:53
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення визначення переможця

Номер: 4f01651857fa4038a8db9493ea016b6a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-002851-c.b2
Назва: Оскарження рішення визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо увагу що 19.07.2021 року Вами було оприлюднено повідомлення про намір підписати договір з Товариство з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" незважаючи на невідповідність пропозиції даного Учасника умовам в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме: учасник не надав «- документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіренності)» також не надав «- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників» які мали би підтвердити достовірність наданої Учасником інформації у «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для надання послуг» Вих. № 1058 від 19.06.21 (також слід звернути увагу що даний документ має вихідну дату до оприлюднення Замовником оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі). Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ РІШЕННЯ №96 та відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" на підставі пункту 1 частини 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та завершити процедуру закупівлі згідно вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. У разі нехтування Вами нашої вимоги будемо змушені використати своє право на подання скарги до контролюючього органу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! На Вашу вимогу Щодо вибору переможця повідомляємо наступне. 1) на зауваження, що переможець не надав «- документи, що підтверджують правомочність представника учасника на підписання цінової пропозиції (копія протоколу загальних зборів засновника(ів) або копію наказу про призначення керівника підприємства на посаду, копія довіренності)» Повідомляємо, що в складі пропозиції ТОВ "Лугспецтехносервіс" присутній документ «8-Довідка про повноваження.pdf» з наказом про призначення керівника підприємства на посаду та протоколом загальних зборів засновника(ів). 2) на зауваження, що переможець не надав «- копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників» які мали би підтвердити достовірність наданої Учасником інформації у «Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази необхідних для надання послуг» Вих. № 1058 від 19.06.21 (також слід звернути увагу що даний документ має вихідну дату до оприлюднення Замовником оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі). Повідомляємо, що в умовах в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відсутні вимиги щодо вихідних дат у довідках. Переможець Товариства з обмеженою відповідальністю "Лугспецтехносервіс" надав усі документи , що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації. Таким чином, ТОВ "Лугспецтехносервіс" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вимога відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: f7635ac13467405eb04950b146f88804
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-002851-c.c1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога щодо того, що "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити керівника робіт для ознайомлення з об’єктами, визначення детального обсягу надання послуг, у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 16.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається акт про огляд об’єктів закупівлі з підписами і печатками сторін та подальшим оприлюдненням довідки у системі закупівель Prozorro" є дискримінаційною. відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872) Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення в ТД наведеної вище вимоги порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Враховуючи викладене вимагаємо видалити вимогу щодо огляду об"єкту та надати повну інформацію щодо обсягів робіт згідно розробленого робочого проету!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Для закупівлі послуг: ДК 021:2015: код 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Новомикільського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул.. Центральна, 2) застосовується процедура закупівлі «спрощена» - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість , що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону та регулюється статтею 14 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами та доповненнями (у вимозі Учасник посилається на статті 22 та 23 Закону, яку регулюють засади здійснення закупівель товарів, послуг, робіт «Відкриті торги») Закупівля ДК 021:2015: код 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Новомикільського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул.. Центральна, 2) передбачає улаштування блискавкозахисту з виготовлєнням проектно-кошторисної документації, а це неможливо без ознайомлення з об’єктами та без визначення детального обсягу надання послуг. Закупівля ДК 021:2015: код 45310000-3 – Електромонтажні роботи (Улаштування блискавкозахисту будівлі Новомикільського ліцею Сватівської міської ради Луганської області за адресою: Луганська область, Сватівський район, с. Новомикільське, вул.. Центральна, 2) проводиться згідно частини першої статті 5 Закону закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено