-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання за кодом (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») - 32320000-2 (Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ))
Мультимедійне обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (НУШ)
Завершена
189 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження:
06.07.2021 10:53 - 12.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
на квалифікацію
Номер:
837c44a816c647a49b3515ef23088116
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-002760-c.c5
Назва:
на квалифікацію
Вимога:
Шановний замовнику, вами був порушений Закон України "Про публічні закупівлі". Нами буде подана заява про злочин. Вимагаємо негайно відмінити рішення про обрання переможця спрощеної процедури закупівлі, як такої, що була прийнята з порушенням Закону України. Дякуємо за розуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.07.2021 14:17
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що вважаємо наше рішення правомірним та таким що не суперечить Закону «Про публічні закупівлі» , тому Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
на кваліфікацію
Номер:
ac5a645a57384cecafcab79c11ff943c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-002760-c.c4
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовнику. Вами була поставлена вимога доучасників - надати АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ. В ваших вимогах нема ніякої згадки про інформаційний або будьякий інший лист. Нагадуємо, що авторизаційний лист має право та можливість надавати виключно офіційний постачальник продукції. ТОВ "Комел" надав інформаційний лист! Саме тому, що ТОВ "Комел" не має права надавати авторизаційний лист, саме тому, що ТОВ"Комел" не є офіційним постачальником продукції Вьюсонік. Згідно Закону України "Про пулічні закупівлі" ви повинні дискваліфікувати учасника, який не виконав умови закупівлі. Вимагаємо скасувати ваше неправомірне рішення про обрання переможцем спрощеної закупівлі учасника, який не виконав встановлені вами умови! Нагадуємо, що вразі ігнорування вами наших оскаржень ми будемо вимушені звернутися до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 11:55
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація. У складі оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагався документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником – авторизаційний лист або копія договору про співпрацю. Хочемо зазначити, що нами не зазначалось жодних вимог щодо форми/змісту надання цих документів. ФОП Чернецький О.С. у складі пропозиції надав такий документ «24.Авторизаційний лист - ViewSonic PS501X». Він регулює відносини між виробником обладнання та Учасником, підтверджує повноваження Учасника на розповсюдження товару, містить назву Учасника та предмету закупівлі тощо, тобто по суті є авторизаційним листом.
Таким чином вважаємо наше рішення правомірним та таким що не суперечить Закону «Про публічні закупівлі» , тому Ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
порушення замовником умов закупівлі
Номер:
8a75340a5d9f42e28bb027aed5254247
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-002760-c.c3
Назва:
порушення замовником умов закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику. Вами були надані технічні характеристики та ваші вимоги до ноутбука. Учасник, який був вами обраний переможцем свідомо надав недостовірну інформацію про предмет закупівлі ноутбук. Ми вказали вам не це! Ми надали електронну адресу для того, щоб ви могли пересвідчитися в тому, що учасник, якого ви обрали переможцем, надає ноутбук, який не відповідає вашим вимогам! Відповідно до Закону України "Про пулічні закупівлі" ви повинні дискваліфікувати учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. Ви не маєте права підписувати договір поставки з учасником, який не виконав ваші вимоги! Вимагаємо вас виконати вимоги Закону України. Вимагаємо скасувати ваше протизаконне рішення про обрання переможцем учасника, який не виконав ваші умови та свідомо надає не правдиву інформацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.07.2021 11:13
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація. Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі нами були зазначені мінімально необхідні технічні характеристики ноутбуку. На підтвердження відповідності Учасник повинен був надати заповнену порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, технічні характеристики для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника).
Учасником ФОП Чернецький О.С. у складі пропозиції було надано документ «5.Технічна частина» , який містить заповнену порівняльну таблицю з характеристиками запропонованого учасником товару, які в свою чергу відповідають вимогам Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Тобто Учасником виконані всі вимоги Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі в цій частині.
Наголошуємо , що Замовником у складі вимог Додатку 3 не вимагалося надання посилання на офіційні сайти . Також згідно п.15 статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
рішення відповідальної особи
Номер:
e18ac10679ef4572b7c4727ef1146230
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-002760-c.a2
Назва:
рішення відповідальної особи
Вимога:
у вкладенні оскарження рішення відповідальної особи
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження Дружба.pdf 21.07.2021 13:37
Дата подачі:
21.07.2021 13:37
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація.
Замовником дійсно вимагався документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником. Такий документ повинен бути виданий компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України) та підтверджувати повноваження учасника на розповсюдження Товару.
ФОП Чернецький О.С. у складі пропозиції завантажено документ 24.Авторизаційний лист - ViewSonic PS501X.PDF , наданий ТОВ «КОМЕЛ», в якому зазначено, що ТОВ «КОМЕЛ» є офіційним дилером торгової марки ViewSonic. Цим листом підтверджується повноваження учасника щодо постачання якісного , легально ввезеного на територію України обладнання і забезпечення його гарантійною сервісною підтримкою в авторизованих виробником сервісних центрах .
Згідно з визначенням дилер - це фізична особа або фірма, що займається купівлею-продажем цінних паперів, валют, товарів і що діє від свого імені і за свій рахунок. Підтвердження факту продажу ТОВ «КОМЕЛ» зазначених проекторів можна перевірити за посиланням: https://brain.com.ua/ukr/Proektor_Viewsonic_PS501X_VS17259-p328212.html . Окремо зазначаємо, що Замовником не вимагалось будь яких підтверджень статусу офіційного представника або дилера, або дистриб`ютера на території України .
Згідно Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником вимагалося наступні характеристики до ноутбука :
«Оперативна пам'ять:не менше 8GB
Накопичувач: 256GB SSD;
Клавіатура: повнорозмірна, інтегрована у корпус , латинсько-кирилична, з нанесеними літерами латинського (US International) та українського алфавітів.»
ФОП Чернецький О.С. у складі пропозиції було запропоновано ноутбук Lenovo ThinkBook 15 Модель: 20SMS0UP00 Виробник: Lenovo PC HK Limited , характеристики якого відповідають вимогам Замовника , це підтверджується документом 5.Технічна частина , який містить порівняльну таблицю з характеристиками запропонованого учасником товару.
Згідно з умовами розділу 3 проекту договору купівлі-продажу (Додаток 4) товар при поставці буде перевірено на відповідність зазначеним технічним характеристикам. В разі їх невідповідності Постачальник буде вимушений замінити товар на відповідний . Відповідно до розділу 7 проекту договору купівлі-продажу ( Додаток 4) постачальник несе відповідальність за порушення умов договору , які тягнуть за собою відшкодування завданих збитків та штрафних санкцій. Учасник погодився з умовами договору надавши у складі пропозиції завірений проект договору купівлі-продажу.
Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що пропозиція Учасника ФОП Чернецький О.С. не відповідає вимогам Замовника . Підстави для скасування рішення про визнання переможця закупівлі Замовником відсутні. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тема 1
Номер:
ed5dbf22104446f0a4c82261a07793bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-06-002760-c.c1
Назва:
Тема 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.07.2021 16:41
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація. У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказана вимога Замовника :«Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару (обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів:документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником.( Для учасників, які не є виробниками Товару - оригінал авторизаційного листа виданого учаснику або завірену копію договору про співпрацю (або на ім’я замовника торгів) компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару. У авторизаційному листі або в завіреній копії договору про співпрацю повинно бути чітко визначено назву учасника та предмета закупівлі; повноваження учасника на розповсюдження Товару, що є предметом закупівлі; статус учасника як партнера компанії-виробника Товару(проектор, інтерактивна дошка, ноутбук));…»
Звертаємо Вашу увагу на те, що мова йде про авторизаційний лист або копію договору про співпрацю , що пропонує Учасник. Ця вимога цілком відповідає ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь в торгах. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі самостійно встановлює вимогу щодо надання у складі документів пропозиції учасників , в даному випадку авторизаційний лист виданий учаснику або завірена копія договору про співпрацю (або на ім’я замовника торгів) з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару,з урахуванням положень статті 5 Закону. Варто зазначити , що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником , але й його офіційним представництвом. А також може бути надана копія договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України). На сьогодні замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа (чи іншого документу) учасникам закупівель. Авторизаційний лист (чи договір про співпрацю) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. З огляду на зазначене, вимога щодо надання авторизаційного листа чи договору про співпрацю є стратегічно важливою для Замовника, а також дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника в Україні або копії договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України). Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено