• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Любимівського ЗДПЗСО №2 «Колосок», смт.Любимівка, Каховського району, Херсонської області».

1. Найменування замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Любимівської селищної ради Каховського району Херсонської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 42296060. 4. Місцезнаходження замовника: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул. Центральна, буд. 38. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:Шарова Вікторія Валеріївна, уповноважена особа, Спеціаліст з державних закупівель, телефон +380952030981, e-mail: Osvita_lub@ukr.net. 6. Вид предмета закупівлі:Виконання робіт. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт внутрішньої системи опалення Любимівського ЗДПЗСО №2 «Колосок», смт.Любимівка, Каховського району, Херсонської області» 8. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета : Зазначено в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Херсонська обл., Каховський район, смт. Любимівка, вул.Мелітопольська ,66 . 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.07.2021 року. 11. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу в термін 60 (шістдесяти) календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 12. Очікувана вартість предмета закупівлі : 235,428 грн. (двісті тридцять п’ять тисяч чотириста двадцять вісім гривень 00 копійок) з ПДВ.

Завершена

235 428.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 354.28 UAH
Період оскарження: 06.07.2021 10:23 - 12.07.2021 10:07
Вимога
Вирішена

Щодо усунень порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" у Додатку № 1 "Технічне завдання"

Номер: ad1d2c5200e74e6486f1c91a6e001632
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-06-002141-c.c1
Назва: Щодо усунень порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" у Додатку № 1 "Технічне завдання"
Вимога:
Згідно стовпчику 5 "Примітки" Локального кошторису Додатку № 1 "Технічне завдання" до Оголошення про спрощену закупівлю Замовник вимагає від Учасників закупівлі використання фіксованих цін на матеріали та роботи. Дані твердження ґрунтуються на аналізі стовпчика 5 пунктів 6-40 Локального кошторису Додатку № 1. Ціни види робіт та матеріалів, що викладені у стовпчику 5 "Локального кошторису" Додатку № 1 прямо порушують п. 5 ст 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Вимога Замовника, щодо застосування цін які він вважає за потрібне, обмежує конкуренцію в закупівлі. Також застосування цін на окремі роботи та матеріали не відповідає вимогам п. 3 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" 3. "В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; Зважаючи на вище перераховане вимагаємо внести зміни до Додатку № 1 "Технічне завдання", виключивши стовпчик 5 "Локального кошторису" або інформацію із даного стовпчика
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня!Були внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено